Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kallon laajentuminen

Vierailija
11.07.2021 |

Onko mahdollista, että ihmisen kallo laajenee jostakin syystä aikuisiällä?

Kommentit (325)

Vierailija
321/325 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irti Huumeista Oy valehteli taas Helsingin Sanomissa kun kertoi kannabiksen aiheuttavan skitsofreniaa. Kannabiksen käyttö on kasvanut maailmassa todella paljon viimeisen 20 vuoden aikana, eikä skitsofrenia ole lainkaan lisääntynyt, lisäksi kannabista on käytetty lääkkeenä skitsofreniaan.

Hollannissa kannabis on ollut käytännössä täysin laillista saman ajan mitä se on ollut Suomessa kiellettyä, eikä Hollannissa skitsofreniaa esiinny yhtään sen enempää kuin missään muuallakaan.

Eikä kannabis olisi Kanadassakaan laillistunut, jos siellä olisi skitsofrenia yleistynyt kannabiksen käytön yleistyessä.

Kannabista ei voida Suomessa laillistaa, koska huumevalistukseen pesiytyneet narsistit syyttävät sitä kaikista lastensa ongelmista, unohtaen kokonaan sen perheväkivallan jota ovat lapsiinsa vuosikausia kohdistaneet.

Vierailija
322/325 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voisiko joku vastata? Kalloni näyttää suuremmalta kuin aikaisemmin 

Kyllähän 10 000 - 15 000 tunnin treenillä saa aivot kasvamaan jos tietää mitä ja miten treenaa.

Olen Gurun opastuksella tehnyt harjoituksia, ja kolmessa vuodessa olen saavuttanut sen pisteen, että päätä särkee koko ajan. Sen pitäisi loppua parissa vuodessa kun jatkaa harjoituksien tekemistä.

Olet itse juuri aloittanut harjoitukset. Todella mielenkiintoisia ja aika haastavaa näin aluksi on kyllä niitä tehdä.

Itse myös aloitin. Nyt teen annettuja perusharjoituksia, ja jossain vaiheessa toivon että pääsen oppilaaksikin.

Hyvälläkin oppilaalla menee noin vuosi perusharjoituksiin ennen kuin alkaa olla valmis oppilaaksi.

90 prosenttia lopettaa ennen kuin alkaa olla valmis oppilaaksi.

Kovaa on treeni. Harvasta on siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/325 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän 10 000 - 15 000 tunnin treenillä saa aivot kasvamaan jos tietää mitä ja miten treenaa.

Olen Gurun opastuksella tehnyt harjoituksia, ja kolmessa vuodessa olen saavuttanut sen pisteen, että päätä särkee koko ajan. Sen pitäisi loppua parissa vuodessa kun jatkaa harjoituksien tekemistä.

Olet itse juuri aloittanut harjoitukset. Todella mielenkiintoisia ja aika haastavaa näin aluksi on kyllä niitä tehdä.

Itse myös aloitin. Nyt teen annettuja perusharjoituksia, ja jossain vaiheessa toivon että pääsen oppilaaksikin.

Hyvälläkin oppilaalla menee noin vuosi perusharjoituksiin ennen kuin alkaa olla valmis oppilaaksi.

suurin osa ns. heittää pyyhkeen kehään ennen ensimmäistä perusastetta.

Vierailija
324/325 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suurin osa ns. heittää pyyhkeen kehään ennen ensimmäistä perusastetta.

Niin se on.

Vierailija
325/325 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppppp