Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt on hellehullut taas innoissaan!

Vierailija
11.07.2021 |

Tämä kauheus vaan jatkuu ja jatkuu... Oletteko jo ihan kiimassa? Normaalit ihmiset eivät pidä liiasta kuumuudesta.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa työstää asiaa omassa päässään ja miettiä, että miksi toisten ilo säätilasta ärsyttää? Muakin ärsytti, mutta sitten tajusin, että eipä se iloitseminen sitä säätilaa kuitenkaan aiheuta toisinsanoen ei siitä ole minkäänlaista haittaa kenellekkään ja enää ei ärsytä.

Itse kärsin kyllä helteistä ja käy sääliksi ne joille nämä kelit on jopa hengenvaaralliset, mutta on minusta myöskin hienoa, että osa ihmisistä tykkääkin ja nauttii, eikä ole kaikille kärsimystä :)

Mun iloitseminen taas tulee sitten, kun muut valittaa kylmästä ja märästä ja pakkasesta ;) (eli suurimman osan vuotta tykkään kelistä).

Olen todennut että taitaa olla vähän niin, että säätäkin enemmän ärsyttää toisen ilo siitä säästä, josta ei itse pidä.

Varmaan totta. Pistää niin vihaksi nuo helteistä nauttivat anorektikot idiootit.

Onko pakko olla sairaalloisen ylipainoinen joka hengästyy jo lämpömittarin vilkaisusta?

Ap

Vierailija
42/42 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, että helteen varjolla puretaan nyt muitakin kaunoja. Helteestä nauttivat näyttävät olevan pääasiassa hoikkia ihmisiä... Just saying...

Hei ääliö, en esimerkiksi itse ole edes ylipainoinen (bmi vöhän alle 30) mutta vihaan näitä helteitä. Että kyllä helteistä ahdistuu ihan normaalipainoistekin. Eri asia on sitten kaltaisesi anorektikot.

Ap

Tuota... En haluaisi rikkoa kuplaasi, mutta onhan tuo BMI ylipainon puolella, normaalipaino on siihen 25 asti 😬

Mikä sua äksyttää nyt niin?

En itsekään tykkää näistä keleistä mutta turha niistä on mesota kun ei niille mitään voi, antaa muiden nauttia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla