Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää yötä...

Vierailija
30.07.2023 |

Oli niin karmea päivä ettei pahemmasta väliä. Yölääkkeet naamaan ja nukkumaan. Tosin herään varmaan viimeistään klo 02 mutta ei vaan halua enää valvoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia!

Vierailija
2/10 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita unia!

Kiitos. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä. Saitko nukuttua?

Itse nukuin huonosti viime yönä, toiv. saan nukuttua ensi yönä. 

Voi hyvin.

Vierailija
4/10 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, nyt jo hereillä taas. Liekö ahdistus liian suuri kun ei saa oikein nukuttua. Pitää koettaa parin tunnin päästä uudestaan ruveta nukkumaan. Kiitos tsempeistä. T. Ahdistunut Ap

Vierailija
5/10 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
6/10 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko iltakävely, lämmin kaurapussi, kohinamusiikki?

Vierailija
7/10 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paikka vie yöunet. Piste.

Vierailija
8/10 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Mä tässä katson ytimessä elokuvaa ja tämän jälkeen varmaan alan tutimaan.

Vierailija
9/10 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.Itse nukun yöni hyvin koska olen itseni ja ympäristöni kanssa tasapainossa. Minulla on uni rytmi,ulkoilu rytmi ja ruoka rytmi.Pidän nistä kiinni vaikka olen yksin.untani ei häirtse älypuhelin,en omista älypuhelin. ei mitäkään some forumit.En olele F.B,en instagram.Tänän Helsingi oli hieno päivä sen meren ranalla eväineni vietin aikaa yksin kello 9.30-16.00,Peruskänykäni kokustilassa.Mikä rauha kätketyy siihenkin.Untani ei häirtse alkoholi ei tupakka,Koska niitä en käytä.

Vierailija
10/10 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä.Itse nukun yöni hyvin koska olen itseni ja ympäristöni kanssa tasapainossa. Minulla on uni rytmi,ulkoilu rytmi ja ruoka rytmi.Pidän nistä kiinni vaikka olen yksin.untani ei häirtse älypuhelin,en omista älypuhelin. ei mitäkään some forumit.En olele F.B,en instagram.Tänän Helsingi oli hieno päivä sen meren ranalla eväineni vietin aikaa yksin kello 9.30-16.00,Peruskänykäni kokustilassa.Mikä rauha kätketyy siihenkin.Untani ei häirtse alkoholi ei tupakka,Koska niitä en käytä.

Millä menet nettiin kun nyt täällä olet?