Hyvää yötä...
Oli niin karmea päivä ettei pahemmasta väliä. Yölääkkeet naamaan ja nukkumaan. Tosin herään varmaan viimeistään klo 02 mutta ei vaan halua enää valvoa.
Kommentit (10)
Ole hyvä. Saitko nukuttua?
Itse nukuin huonosti viime yönä, toiv. saan nukuttua ensi yönä.
Voi hyvin.
Jaahas, nyt jo hereillä taas. Liekö ahdistus liian suuri kun ei saa oikein nukuttua. Pitää koettaa parin tunnin päästä uudestaan ruveta nukkumaan. Kiitos tsempeistä. T. Ahdistunut Ap
Öitä.
Mä tässä katson ytimessä elokuvaa ja tämän jälkeen varmaan alan tutimaan.
Hyvää yötä.Itse nukun yöni hyvin koska olen itseni ja ympäristöni kanssa tasapainossa. Minulla on uni rytmi,ulkoilu rytmi ja ruoka rytmi.Pidän nistä kiinni vaikka olen yksin.untani ei häirtse älypuhelin,en omista älypuhelin. ei mitäkään some forumit.En olele F.B,en instagram.Tänän Helsingi oli hieno päivä sen meren ranalla eväineni vietin aikaa yksin kello 9.30-16.00,Peruskänykäni kokustilassa.Mikä rauha kätketyy siihenkin.Untani ei häirtse alkoholi ei tupakka,Koska niitä en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä.Itse nukun yöni hyvin koska olen itseni ja ympäristöni kanssa tasapainossa. Minulla on uni rytmi,ulkoilu rytmi ja ruoka rytmi.Pidän nistä kiinni vaikka olen yksin.untani ei häirtse älypuhelin,en omista älypuhelin. ei mitäkään some forumit.En olele F.B,en instagram.Tänän Helsingi oli hieno päivä sen meren ranalla eväineni vietin aikaa yksin kello 9.30-16.00,Peruskänykäni kokustilassa.Mikä rauha kätketyy siihenkin.Untani ei häirtse alkoholi ei tupakka,Koska niitä en käytä.
Millä menet nettiin kun nyt täällä olet?
Kauniita unia!