No nyt on hellehullut taas innoissaan!
Tämä kauheus vaan jatkuu ja jatkuu... Oletteko jo ihan kiimassa? Normaalit ihmiset eivät pidä liiasta kuumuudesta.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo -20° oikeastaan ole vielä pahakaan pakkanen. Voi ihan hyvin ulkoilla.
En tosin pidä pakkasista enkä tällaisista helteistäkään.
Mutta minkäs teet...mä päätin sopeutua, joten en nyt viitsi kamalasti länkyttää keleistä.
Riippuu pakkasen purevuudesta. Joskus -16 voi olla tosi pureva, ja -25 taas lempeä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt ole edes kuuma. +25 ja tuulee. Eilen oli tukalaa, kun ilmankosteus oli niin korkea. Illalla klo 22 mittarissa oli + 31.
Olet aivan mielipuoli! Kukaan ei tykkää tuollaisista säistä! Lopeta valehtelu juntti!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että helteen varjolla puretaan nyt muitakin kaunoja. Helteestä nauttivat näyttävät olevan pääasiassa hoikkia ihmisiä... Just saying...
Hei ääliö, en esimerkiksi itse ole edes ylipainoinen (bmi vöhän alle 30) mutta vihaan näitä helteitä. Että kyllä helteistä ahdistuu ihan normaalipainoistekin. Eri asia on sitten kaltaisesi anorektikot.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt ole edes kuuma. +25 ja tuulee. Eilen oli tukalaa, kun ilmankosteus oli niin korkea. Illalla klo 22 mittarissa oli + 31.
Olet aivan mielipuoli! Kukaan ei tykkää tuollaisista säistä! Lopeta valehtelu juntti!!!
Ap
Ketä sää luulet olevasi kun aloit nimittelemään
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun on helteinen sää❤️ ihan paras kesä ollut tähän asti😎
Hyi olet iljettävä ihminen. Mene jakamaan tuota sairasta ajatusmaailmaasi muualle. Täällä oli tarkoitus keskustella rehellisistä mielipiteistä helteitä kohtaan.
Taas yksi valvottu yö takana ,niin kostea hikinen ilma läpi yön. Alkaa todella päässä heittää ja psyyke hajota. Tuntuu tosi pahalta koko elämä ja olo. Helle todellakin tekee pahaa. Jatkuu ja jatkuu. Pelottaa ensi kesä jo. Jos tästäkä hengissä selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun on helteinen sää❤️ ihan paras kesä ollut tähän asti😎
Hyi olet iljettävä ihminen. Mene jakamaan tuota sairasta ajatusmaailmaasi muualle. Täällä oli tarkoitus keskustella rehellisistä mielipiteistä helteitä kohtaan.
Ja siis ap tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että helteen varjolla puretaan nyt muitakin kaunoja. Helteestä nauttivat näyttävät olevan pääasiassa hoikkia ihmisiä... Just saying...
Hei ääliö, en esimerkiksi itse ole edes ylipainoinen (bmi vöhän alle 30) mutta vihaan näitä helteitä. Että kyllä helteistä ahdistuu ihan normaalipainoistekin. Eri asia on sitten kaltaisesi anorektikot.
Ap
Mulla on BMI n 20 ja inhoan tätä. Samoin inhosin silloin kun BMI oli alle 18. Ystävälläni on ylipainoa n 30 kiloa ja nauttii täysillä lämmöstä.
Ei se ole painosta kiinni aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ketä sää luulet olevasi kun aloit nimittelemään
Kuka sä itse luulet olevasi? Valehtelija ja pösilö!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla on BMI n 20 ja inhoan tätä. Samoin inhosin silloin kun BMI oli alle 18. Ystävälläni on ylipainoa n 30 kiloa ja nauttii täysillä lämmöstä.
Ei se ole painosta kiinni aina.
Ei olekaan. Kaikki inhoaa näitä kelejä. Aivan sairasta. Ystäväsi on valehtelija.
Ap
Enää en jaksa huolehtia siivouksesta , ruuasta, en mistään. Olo on pökertynyt . Ei pää toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin nämä säät olisivat lämmöstä nauttivien vika. Kohta alkaa ilmeisesti haukkumisen lisäksi väkivalta...
No ei näiden 200-300 neliöiset omakotitalot, ilpit, paljut, uima-altaat, vesijetit, veneet ja prätkät ym ilmastonmuutosta ainakaan hidasta..
Ap taitaa todellakin olla helteistä sekaisin.
Rehellinen mielipiteeni on että vihaan talvea ja rakastan tätä hellejaksoa ja minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä Ap ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa todellakin olla helteistä sekaisin.
Rehellinen mielipiteeni on että vihaan talvea ja rakastan tätä hellejaksoa ja minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä Ap ajattelee.
Olet ääliö. Ääliö ääliö ääliö!!!
Ja valhtelija.
Ap
Joko helteet näkyy lisääntyneinä riitelyinä ja tappeluina? Yleisin lomakuukausi eli monet juo. Siihen kun lisätään nämä helteet jotka näköjään lisää agressiivisuutta niin soppa on valmis. Itse tykkään lämpimästä mutta onhan se tukala kuumuus liikaa monille.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi valvottu yö takana ,niin kostea hikinen ilma läpi yön. Alkaa todella päässä heittää ja psyyke hajota. Tuntuu tosi pahalta koko elämä ja olo. Helle todellakin tekee pahaa. Jatkuu ja jatkuu. Pelottaa ensi kesä jo. Jos tästäkä hengissä selviää.
Miksi et osta edes tuuletinta?
Meillä on kaksi ja ne riittää pitämään asunnon viileänä.
Pyörivät aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa työstää asiaa omassa päässään ja miettiä, että miksi toisten ilo säätilasta ärsyttää? Muakin ärsytti, mutta sitten tajusin, että eipä se iloitseminen sitä säätilaa kuitenkaan aiheuta toisinsanoen ei siitä ole minkäänlaista haittaa kenellekkään ja enää ei ärsytä.
Itse kärsin kyllä helteistä ja käy sääliksi ne joille nämä kelit on jopa hengenvaaralliset, mutta on minusta myöskin hienoa, että osa ihmisistä tykkääkin ja nauttii, eikä ole kaikille kärsimystä :)
Mun iloitseminen taas tulee sitten, kun muut valittaa kylmästä ja märästä ja pakkasesta ;) (eli suurimman osan vuotta tykkään kelistä).
Olen todennut että taitaa olla vähän niin, että säätäkin enemmän ärsyttää toisen ilo siitä säästä, josta ei itse pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa työstää asiaa omassa päässään ja miettiä, että miksi toisten ilo säätilasta ärsyttää? Muakin ärsytti, mutta sitten tajusin, että eipä se iloitseminen sitä säätilaa kuitenkaan aiheuta toisinsanoen ei siitä ole minkäänlaista haittaa kenellekkään ja enää ei ärsytä.
Itse kärsin kyllä helteistä ja käy sääliksi ne joille nämä kelit on jopa hengenvaaralliset, mutta on minusta myöskin hienoa, että osa ihmisistä tykkääkin ja nauttii, eikä ole kaikille kärsimystä :)
Mun iloitseminen taas tulee sitten, kun muut valittaa kylmästä ja märästä ja pakkasesta ;) (eli suurimman osan vuotta tykkään kelistä).
Olen todennut että taitaa olla vähän niin, että säätäkin enemmän ärsyttää toisen ilo siitä säästä, josta ei itse pidä.
Varmaan totta. Pistää niin vihaksi nuo helteistä nauttivat anorektikot idiootit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Itsekin inhoan helteitä mutta en jaksa valittaa enkä halua viedä muiden iloa pois. Mä istun ihan mielelläni kuumimmat päivät sisällä ilmanviilentimen vieressä. Se ärsyttää kun kaikki koittaa saada ulos "nauttimaan" ilmoista ja ottavat itseensä kun en vaan tykkää. Olen yrittänyt kovastikin tykätä tai edes olla tuskailematta mutta en pysty! Kuuma ja aurinko tuntuu musta pahalta. Antakaa mun olla rauhassa stana ja nauttikaa keskenänne siellä ulkona!!! :D
Näköradiomieskö se siellä, vai mistä tuon tiedät.
Just bullshit.