Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudella työpaikallani aloitti samaan aikaan 33v nainen jota voisi luulla teiniksi

Vierailija
10.07.2021 |

Ai että olen kateellinen, siis minua vanhempi ja noin uskomattoman hyvin säilynyt! Toisaalta, ei ole hänellä miestä tai perhettä näkynyt eikä vanhempiensa nurkista ole kauaksi päässyt... erikoinen tapaus useammalla kuin yhdellä tapaa.

Mikä oli tämän ketjun pointti? En oikein tiedä, ihmetyttää vaan. Niin kauniskin vielä että varmasti on kiinnostuneita ollut!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla mahdollista mutta 35v täytettyään yksikään nainen ei näytä enää nuorelta.

miksi pitäisi näyttää? 

Vierailija
22/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut keski-ikää lähestyvätkin syövät purkkaa, roikkuvat kännyköissä, pukeutuvat pyllytrikoisiin, ja lenkkareihin....🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuuko se farmariasuun ja tennareihin? :D

Heh, minä pukeudun usein farkkuihin ja tennareihin. T. N62v

Vierailija
24/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen muutenkin kuin teini? Siis käytökseltään ja järjenjuoksulta?

Vierailija
25/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla mahdollista mutta 35v täytettyään yksikään nainen ei näytä enää nuorelta.

Kyllä voi näyttää. Tunnen useita. Välttelevät aurinkoa, eivät tupakoi, ei lapsia, pieniä, hoikkia ja siroja. Ei ikinä uskoisi yli 35v.

Ei tarvitse olla hoikka eikä siro.Minä reilusti ylipainoinen +40v saan aina olla ihmettelyn kohteena kun tulee iästä puhe.Ja nimenomaan niin päin että juu en ole niin nuori kun luulet.Viimesin tais olla uuden pomon kanssa vajaa vuosi sitten kun kahvitauolla tuli jotain puhetta lapsista ja sanoin että ei ole meille niitä siunaantunut.Pomo tuumas eihän sulla vielä kiirettä ole,kun olet niin nuori.Kyllä kerkiit vielä!Naurahdin että kuule ei sitä enää näin yli nelikymppisenä taijeta tuosta vaan tehä lapsia.Oli ihan että mitä?Et voi olla niin vanha!

Ite pomo on vähän reilu 50v

Mutta minkäs voi kun suvussa kulkee joku geeni että ei näytetä niin vanhoilta.Mummo +90v ei todellakaan näytä kasvoista niin vanhalta.Liikkuminen paljastaa iän,äitini vajaa 70v ei näytä niin vanhalta.Sen työkaverit ei aikanaan uskoneet että äiti täyttää jo 60

Vierailija
26/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo niin ihmeellistä ole jos 30+ näyttää nuorelta, moni vanhempikin näyttää nuorelta. Itse kävin vähän aikaa sitten lääkärissä. Hän näytti 15-vuotiaalta, lyhyt, hyvin hoikka nainen. En tiedä hänen ikäänsä mutta oli erikoistuva lääkäri. Varmaankin jotain 30+.

Vierailija
27/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmiset edes tietää toisten iät? Mulla ei ole hajuakaan minkä ikäisiä mun työkaverit on:D

Kyse ei ole useamman henkilön iästä vaan yhden henkilön, joka itse on siinä kertonut.

Jos näyttää itseään nuoremmalta, alasta riippuen sillä voi olla myös este etenemiselle ja henkilö itse voi tässäkin tapauksessa kokea, ettei (ei välttämättä uralla etenemistoiveita) hän tule ikänsä mukaan kohdelluksi. Yli 30 vuotias ei kuitenkaan halua tulla samalla tavalla kohdelluksi kuin vielä työelämään tutustumassa oleva nuori.

Vierailija
28/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen muutenkin kuin teini? Siis käytökseltään ja järjenjuoksulta?

Ei missään tapauksessa -ap

Vierailija
29/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on työkavereita joita olen luullut tosi nuoriksi, tosin ehkä vähemmän mairittelevasta syystä, minä kun en osaa ikää ulkonäön perusteella arvioida, vaan käytös ja olemus ratkaisee, se että luulee ihmistä esim. 20 vuotta nuoremmaksi kuin tämä onkaan, niin on johtunut henkilön epävarmuudesta/jonkinlaisesta kypsymättömästä ajattelutavasta.

Ja ei, ei ole kyse mistään yksittäisistä ulkoisista tekijöistä, leikkimielinen olen minäkin ja varmasti monen mielestä lapsellinenkin, ei mua silti 20 vuotta nuoremmaksi kukaan luule.

Vierailija
30/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko piilevästi hänestä kiinnostunut? Ensin ihmettelet, miksei seurustele, ja jatkossa...

Vierailija
31/31 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on työkavereita joita olen luullut tosi nuoriksi, tosin ehkä vähemmän mairittelevasta syystä, minä kun en osaa ikää ulkonäön perusteella arvioida, vaan käytös ja olemus ratkaisee, se että luulee ihmistä esim. 20 vuotta nuoremmaksi kuin tämä onkaan, niin on johtunut henkilön epävarmuudesta/jonkinlaisesta kypsymättömästä ajattelutavasta.

Ja ei, ei ole kyse mistään yksittäisistä ulkoisista tekijöistä, leikkimielinen olen minäkin ja varmasti monen mielestä lapsellinenkin, ei mua silti 20 vuotta nuoremmaksi kukaan luule.

Korjaan, ei työkavereita monikossa, vaan yksi työkaveri, ei tuo nyt sentäs niin yleistä ole.

Toki joskus arvioinut joidenkin iän hieman alakanttiin ja joskus harvoin jonkun iän paljolti yläkanttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän