Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudella työpaikallani aloitti samaan aikaan 33v nainen jota voisi luulla teiniksi

Vierailija
10.07.2021 |

Ai että olen kateellinen, siis minua vanhempi ja noin uskomattoman hyvin säilynyt! Toisaalta, ei ole hänellä miestä tai perhettä näkynyt eikä vanhempiensa nurkista ole kauaksi päässyt... erikoinen tapaus useammalla kuin yhdellä tapaa.

Mikä oli tämän ketjun pointti? En oikein tiedä, ihmetyttää vaan. Niin kauniskin vielä että varmasti on kiinnostuneita ollut!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko someprofiilia/profiileja? Onko joku naisvaltainen ala? Miesvaltaisella alalla sinkkumiehet olisivat oitis moisen kimpussa parveilemassa, alfoin voittaa.

Vierailija
2/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko someprofiilia/profiileja? Onko joku naisvaltainen ala? Miesvaltaisella alalla sinkkumiehet olisivat oitis moisen kimpussa parveilemassa, alfoin voittaa.

Someja on mutta vähällä käytöllä. Matalasti koulutettu ala jolla tasaisesti molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuuko se farmariasuun ja tennareihin? :D

Vierailija
4/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuuko se farmariasuun ja tennareihin? :D

Meillä on työvaatteet firman puolesta.

Vierailija
5/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, mikä oli tämän ketjun pointti? Onko hän sinusta siis hyvässä vai pahassa mielessä nuoren näköinen ja mistä tiedät hänen perheestään? Minkä ikäinen olet itse?

Vierailija
6/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, mikä oli tämän ketjun pointti? Onko hän sinusta siis hyvässä vai pahassa mielessä nuoren näköinen ja mistä tiedät hänen perheestään? Minkä ikäinen olet itse?

Pelkästään hyvässä! Minunkin perehdyttäjäni viittasi häneen alkuun "tyttönä" ja kun kuulin ikänsä, melkein järkytyin - niin kova yllätys se oli. Minä olen kolme vuotta nuorempi.

Vierailija
7/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmiset edes tietää toisten iät? Mulla ei ole hajuakaan minkä ikäisiä mun työkaverit on:D

Vierailija
8/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmiset edes tietää toisten iät? Mulla ei ole hajuakaan minkä ikäisiä mun työkaverit on:D

Eiköhän ne tule ilmi ihan perus kanssakäymisessä, esim. jossain tykypäivillä voi olla että pitää mennä ikäjärjestykseen johonkin jonoon jossain leikissä tms.

Vierailija
9/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvitauolla jutellessa huomasimme että meillä on yhteinen urheiluharrastus - ja kävin tsekkaamassa yksi ilta hänen julkiset lisenssitietonsa. Melkein tipuin tuolilta.

Vierailija
10/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon omasta mielestäni vain hitusen ikäistäni nuorempi, mutta ihmisten reaktiot ikääni etenkin työelämässä ovat jo yliampuvia. “No et ole?! Et voi olla?! Näytä henkkarit?! Hei hei, kuulitteko, tää on 5v vanhempi kuin meidän pomo?! Omg?!“ Joo kiitos kohtelaisuudesta, mutta vähempikin riittäisi 😁. Älkää siis tehkö asiasta liian suurta numeroa... N39

Vierailija
11/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, tuo on kuitenkin sinun näkemyksesi, ei kaikkien muiden. Ihmiset kiinnittävät huomionsa hämmästyttävän erilaisiin asioihin ja saman ihmisen kuvaus on ihan eri kuvailijasta riippuen. Ja onko loppujen lopuksi kiva, jos 33-vuotiaana on absoluuttisesti teinin näköinen...?

Vierailija
12/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin tiedän ihan jokaisen tiimini jäsenen iät ja syntymäpäivät, nimittäin juhlimme niitä yhdessä. Ja tuleehan se ilmi muutenkin kun ollaan kavereita.

Vierailija
13/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne tule ilmi ihan perus kanssakäymisessä, esim. jossain tykypäivillä voi olla että pitää mennä ikäjärjestykseen johonkin jonoon jossain leikissä tms.

Kannattaisi mennä oikeisiin töihin missä esim. tuotetaan miljoonien eurojen arvoisia laitteita eikä leikitä

Vierailija
14/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon omasta mielestäni vain hitusen ikäistäni nuorempi, mutta ihmisten reaktiot ikääni etenkin työelämässä ovat jo yliampuvia. “No et ole?! Et voi olla?! Näytä henkkarit?! Hei hei, kuulitteko, tää on 5v vanhempi kuin meidän pomo?! Omg?!“ Joo kiitos kohtelaisuudesta, mutta vähempikin riittäisi 😁. Älkää siis tehkö asiasta liian suurta numeroa... N39

Siis vain hitusen ikäistäni nuoremman näköinen 😅.

Vierailija
15/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos mies selvittelisi kauniin naisen asioita ja pyrkisi tekemään tuttavuutta. Nainen nuuskimassa toisen asioita, miksi? Kertoo vielä täällä. Missä oma elämä?

Vierailija
16/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin, jos mies selvittelisi kauniin naisen asioita ja pyrkisi tekemään tuttavuutta. Nainen nuuskimassa toisen asioita, miksi? Kertoo vielä täällä. Missä oma elämä?

AP ei ole varsinaisesti sanonut olevansa nainen.

Vierailija
17/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei, tuo on kuitenkin sinun näkemyksesi, ei kaikkien muiden. Ihmiset kiinnittävät huomionsa hämmästyttävän erilaisiin asioihin ja saman ihmisen kuvaus on ihan eri kuvailijasta riippuen. Ja onko loppujen lopuksi kiva, jos 33-vuotiaana on absoluuttisesti teinin näköinen...?

En tiedä mutta en ole yksin arvioni kanssa, kuten aiemmassa viestissäni sanoin minun perehdyttäjäni sanoi hänestä että "vanhempi työntekijä B menee sen tytön kanssa osastolle X tänään"...

Vierailija
18/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla mahdollista mutta 35v täytettyään yksikään nainen ei näytä enää nuorelta.

Vierailija
19/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua siis hämmästyttää se, että hän on nuoren näköinen, kaunis ja edelleen sinkku? Ei kaikki halua perustaa perhettä tai seurustellakaan, eikä siinä välttämättä ole yhtään mitään erikoista.

Vierailija
20/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla mahdollista mutta 35v täytettyään yksikään nainen ei näytä enää nuorelta.

Kyllä voi näyttää. Tunnen useita. Välttelevät aurinkoa, eivät tupakoi, ei lapsia, pieniä, hoikkia ja siroja. Ei ikinä uskoisi yli 35v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi