Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä jätti mut, koska mulla on hiki näillä helteillä!

Vierailija
10.07.2021 |

Tutustuin tähän mieheen jo viime syksynä. Tapailtiin muutama kuukausi ja alkutalvesta päätettiin alkaa seurustelemaan. Meillä on ollut ihanaa yhdessä. Ei olla juurikaan riidelty mistään ja on tuntunut, että kaikki on paremmin kuin hyvin. Suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta ja hän itse ehdotti, että muutettaisiin yhteen ennen ensi talvea. Hän esitteli minut vanhemmilleen. Ja minun piti esitellä hänet minun vanhemmille nyt kesälomalla. Kunnes, nää helteet alkoi muutama viikko sitten. Kaikki läheisyys loppui. Ei halunnut halata, ei pussata, saati mitään seksiä. Kun aikani kyselin, että mikä hätänä sain vastaukseksi että olen hikinen! Ensinnäkin, olen 29 vuotias, normaalipainoinen, hygieniasta huolehtiva nainen, jolla ei ole mitään normaalia enempää hikoilua. Käyn suihkussa aamuin illoin ja käytän dödöä. En haise. Mutta ketä nyt ei hikoiluta, jos on +30 sisällä ja ulkona? Hän ei voi suudella minua enää kun on nähnyt naamani hikoilevan. Tänään ilmoitti, että haluaa olla nyt vain yksin. Että seurustelu on päättynyt. Ja mitään muuta en saa vastaukseksi, kuin että mulla on hiki?! Mites, onko täällä muita hikisiä? Varokaa, ettei ukot lähde menee kun on kuuma.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun pääsit eroon moisesta oudosta tyypistä👍

Vierailija
2/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mun ei varmaan kannata edes ajatella deittailua... valun hikeä pienemmästäkin.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että seksi ei ole voinut olla erityisen intohimoista, jos vasta nyt tuli eteen hetki, jolloin näkee naaman hikoilevan. :D 

Vierailija
4/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutissa pep talk.

Vierailija
5/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se luonnonoikku mieheksi itse hikoa yhtään?

Vierailija
6/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää tuoksua ruusuilta ja orvokeilta, ei hieltä.

Vierailija
7/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa sinun voitolta

Vierailija
8/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys 1/5.

Vierailija
9/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että seksi ei ole voinut olla erityisen intohimoista, jos vasta nyt tuli eteen hetki, jolloin näkee naaman hikoilevan. :D 

Itseasiassa, nyt kun sanoit tämän niin ymmärsin miksi ikkunoiden täytyi olla talvellakin auki kun alettiin harrastaa seksiä. Hän sanoi aina, että ei tykkää jos tulee kuuma. Mutta syy oli varmaan se, että ei halua nähdä mua hikisenä?? -ap

Vierailija
10/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoaa, mutta ei näyttänyt mitenkään häiriintyvät omasta hiestään näillä helteillä. -ap

Vierailija
11/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on toinen. Hiki on vain tekosyy.

Vierailija
12/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia sitä onkin. Mun mies jätti koska olen ruma kun tulen suihkusta hiukset märkinä ja litteinä päätä myöten :D! Ovatkohan nämä veljeksiä?

Vierailija
13/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikisenä ei tee mieli halata. Naida kyllä, jos molemmat ovat hikisiä. Ei siinä sen kummempaa. Jos hikoilee kropasta, yleensä ”hikoilee” myös alapäästä.

Vierailija
14/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hikoaa, mutta ei näyttänyt mitenkään häiriintyvät omasta hiestään näillä helteillä. -ap

Kuulostaa kyllä siltä että sulla kävi tuuri kun pääsit ajoissa eroon siitä miehestä.

Vierailija
15/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista. Onnea äijälle mieluisan kumppanin etsintään, mahtaa olla aika haastavaa.

Vierailija
16/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä näitä sankareita oikein löytyy? Oman ukon seurassa voi röyhtäillä ja piereskellä ja hikistä tissivakoa työntää tarjolle, eikä haittaa. Irvistää kyllä, mutta jos ei ole 10 vuodessa siitä pahasti häiriintynyt, niin ei koskaan. Muita juttuja on kyllä vialla, mutta näihin verrattuna on kuitenkin vielä normaali ihminen :D

Vierailija
17/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks, mutta repesin ääneen 🤣 Hyvä vaan, että pääsit eroon.

Vierailija
18/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D :D :D

Vierailija
19/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikilla on joskus kasvoissa kosteutta. Ehkä seuraava miehesi ei säikähdä ihmisten kosteaa ihoa. Olisko hän halunnut muutenkin erota, oliko hänellä tarkoitus etsiä joku muu. 

Vierailija
20/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on aina ihan kostean hikinen iho kun pannaan. Ja minusta se on vaan ihanaa, hivelen samalla miestä. Toki ei solkenaan se hiki valu, eikä haise.

Mutta toi apn mies varmaan niitä joiden mielestä nainen ei käy pas kalla, piere tai hikoile. Hyvä vaan että eroon pääsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi