Kutsuin naisen treffeille kävelylle, kieltäytyi koska "kävelytreffit eivät ole oikeat treffit"
Huh huh.. Hyvä säkä että paljasti prinsessa-harhansa noin ajoissa! 🙄
Työttömänä miehenä ei oikein tekisi mieli mennä mihinkään kalliiseen ravintolaan, kun ei ole kuitenkaan varmaa onko nainen sitten myöhemmin "sillä mielellä" vai ei.
M29
Kommentit (86)
HYVÄT HYSSYKÄT ja kaikki muutkin! Miten tämä on mennyt minulta ihan ohi? Miten liikkis! Kävelytreffit! Köyhiä kun ollaan. LOISTAVA IDEA! Olen persiisaukinen, joten tämä on todella sopusuhtainen vaihtoehto.
Kävelypolun kävyt ja kivet, pois alta! Täältä marssii matroona Love.
Mulla ainaski on jaloissa kauheita kipuja eli kirjastotreffit olisivat olleet mieluisammat.
Vierailija wrote:
Itse suosin pelkästään juoksutreffejä. Eli ekoilla treffeillä lähdetään oikeasti juoksemaan. Se kertoo naisesta paljon. Joskus laitan jopa naisen juoksemaan kanssani Cooperin. Monet eivät ole kauheesti jaksaneet. Juoksutreffit on hyvä myön sen takia, että voin tsekata perseet.
Mitäpä sitä kiertelemään. Sua vartenhan sitä treenataankin!
Naiselle pitää olla kynttiläillallinen, jonka mies maksaa.
Vierailija wrote:
Ajatus kävelemisestä vieraan ihmisen kanssa tuntuu jotenkin ahdistavalta, ei voi katsoa sitä toista rauhassa silmiin ja keskittyä juttelemiseen.
Tuijottaa ventovierasta silmiin ja jutella samalla keskittyneesti ei ole ahdistavaa sulle? Loistava juttu! Menestyt!!
Ja tämä sillä ajatuksella että haussa on parisuhde.
Ei niin kuin moni nainen haluaa ajatella (koska näin saa ilmaiseksi asioita), että maksamalla todistetaan miten tosissaan mies on.
Jos hakisin seksiä, ehkä valitsisin sen ravintolan jotta saisin naisen oikeaan tunnelmaan helpommin. Tämä hypoteettisessa mielessä, koska en välitä yhden yön suhteista.