Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuin naisen treffeille kävelylle, kieltäytyi koska "kävelytreffit eivät ole oikeat treffit"

Vierailija
09.07.2021 |

Huh huh.. Hyvä säkä että paljasti prinsessa-harhansa noin ajoissa! 🙄

Työttömänä miehenä ei oikein tekisi mieli mennä mihinkään kalliiseen ravintolaan, kun ei ole kuitenkaan varmaa onko nainen sitten myöhemmin "sillä mielellä" vai ei.

M29

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ennen erityisemmin nirsoillut kahvittelu ja lenkkeilytreffien kanssa, mutta kun tajusin kuinka paljon on vientiä niin päätinpä korottaa rimaa :D

Kertoo aika paljon miehen panostuksesta ja kiinnostunsen tasosta jos ehdottaa pelkkiä kävelytreffejä..

Itse kuitenkin näen vaivaa, aikaa ja rahaa että näytän hyvältä joten odotan, että mieskin panostaisi treffeihin enemmän.

Missaat aika paljon hyviä miehiä tuolla "riman kohottamisella". 

Vierailija
22/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin pelkästään juoksutreffejä. Eli ekoilla treffeillä lähdetään oikeasti juoksemaan. Se kertoo naisesta paljon. Joskus laitan jopa naisen juoksemaan kanssani Cooperin. Monet eivät ole kauheesti jaksaneet. Juoksutreffit on hyvä myön sen takia, että voin tsekata perseet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, säästyipä se 50€. Saksasta kun tilaa niin ovelle toimitettuna lava kaljaa maksaa sen 20 euroa. Hyvin säästin jos näin miettii.

AP

Ja sitten säästyi vielä alkoholistiltakin. Missä tämä nainen on? Haluan häneltä deittivalmennusta miten tunnistaa luuserit.

Jos et aisti miehessä kaiken kattavaa huomaavaisuutta ja halua pitää huolta siitä että tunnet olosi mukavaksi, olet tekemisissä luuserin kanssa.

Vierailija
24/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suosin pelkästään juoksutreffejä. Eli ekoilla treffeillä lähdetään oikeasti juoksemaan. Se kertoo naisesta paljon. Joskus laitan jopa naisen juoksemaan kanssani Cooperin. Monet eivät ole kauheesti jaksaneet. Juoksutreffit on hyvä myön sen takia, että voin tsekata perseet.

Näin naisen näkökulmasta ne on silläkin lailla hyvät että yksin oot jäänyt 👍.

Vierailija
25/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ennen erityisemmin nirsoillut kahvittelu ja lenkkeilytreffien kanssa, mutta kun tajusin kuinka paljon on vientiä niin päätinpä korottaa rimaa :D

Kertoo aika paljon miehen panostuksesta ja kiinnostunsen tasosta jos ehdottaa pelkkiä kävelytreffejä..

Itse kuitenkin näen vaivaa, aikaa ja rahaa että näytän hyvältä joten odotan, että mieskin panostaisi treffeihin enemmän.

Kuten ap? Eri.

Vierailija
26/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et kiinnosta mua Urpo".

Hän ilmaisi asian kohteliaasti.

Vierailija
27/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaan kautta

🍻🍷🍾🥂

Vierailija
28/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffit olisi parhaat, jos olisin sinkku, ja juoksutreffeillekin lähtisin. En tosin hyypiön kanssa, joka olisi valmis tuntemattoman kanssa sänkyyn.

Vierailija
29/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan panostus olla muutakin kuin rahallista panostusta. Panostamisen tason näkee sitten, kun kohtaa ihmisen ja tärkeintä panostamista on se kiinnostus toista kohtaan. Ei kai tärkeintä voi olla se kuinka paljon rahaa siihen tutustumiseen menee. 

Myös mies voi käyttää vaivaa, aikaa ja rahaa ollakseen kiinnostava ja esim.miesten salitreenit ovat vaatimustasoltaan aivan eri luokkaa kuin naisten. Samoin miesten maksamat kalliit sosiaalisten taitojen opettelukurssit, jotka ovat yleisiä Amerikassa. 

Vierailija
30/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi minäkään. Eli treffit olisi pelkkää juttelua. Mitään muuta ei tapahdu kuin kävellessä jutella. Mitä järkeä siinä on. Et opi yhtään tunteen toisen tapoja toimia eri tilanteissa. Ja kyllähän se kertoo ihmisestä jos mieliuvitus ei riitä muuhun.

Ei tarvitse mitään hienoja ravintoloita. Haette pari pulloa viiniä ja ulos istuun ja juomaan. Jos hyvin tulette juttuun niin kyllä sitä jatkoja keksii

Vierailija
31/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan panostus olla muutakin kuin rahallista panostusta. Panostamisen tason näkee sitten, kun kohtaa ihmisen ja tärkeintä panostamista on se kiinnostus toista kohtaan. Ei kai tärkeintä voi olla se kuinka paljon rahaa siihen tutustumiseen menee. 

Myös mies voi käyttää vaivaa, aikaa ja rahaa ollakseen kiinnostava ja esim.miesten salitreenit ovat vaatimustasoltaan aivan eri luokkaa kuin naisten. Samoin miesten maksamat kalliit sosiaalisten taitojen opettelukurssit, jotka ovat yleisiä Amerikassa. 

En usko että amerikkalaisten miesten näkemää vaivaa lasketaan kun Pertti Perniöstä lähtee treffailemaan.

Vierailija
32/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen naisen kohdalla toimisi paremmin, kun salilla käynnin sijaan lukisi kirjoja, ja opettelisi vaikkapa soittamaan pianoa.

Vierailija
33/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi minäkään. Eli treffit olisi pelkkää juttelua. Mitään muuta ei tapahdu kuin kävellessä jutella. Mitä järkeä siinä on. Et opi yhtään tunteen toisen tapoja toimia eri tilanteissa. Ja kyllähän se kertoo ihmisestä jos mieliuvitus ei riitä muuhun.

Ei tarvitse mitään hienoja ravintoloita. Haette pari pulloa viiniä ja ulos istuun ja juomaan. Jos hyvin tulette juttuun niin kyllä sitä jatkoja keksii

Juttelu on juuri parasta. Sen sijaan tuollainen suora ryyppääminen olisi itselle ihan ehdoton ei.

Vierailija
34/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan tuossa se moukka selvästi oli, kun päästi nuo ajatuksensa ilmoille. Se on ihan sama mitä mies sisällään ajatteli, koska hän ei ilmaissut sitä naiselle; ei ihmistä voi vastuuttaa sisällä syntyvistä ajatuksista, vaan ainoastaan niiden ilmaisemisesta. 

Jos nainen olisi ollut todella kiinnostunut miehen ulkonäöstä, hän olisi yrittänyt tehdä hyvän vaikutuksen kävelytreffeillä, mutta koska ei arvioinut miestä niin komeaksi ja ihmeelliseksi, hän päätti tehdä noista kävelyistä tekosyyn kieltäytyä tai ainakin oletti, että mies olisi jotenkin kompensoinut ulkonäköään antamalla naiselle jonkin sanelemattoman prinsessakokemuksen ja mies olisi saanut vastineeksi kiitoksen ja päässyt katsomaan miten perävalot häviävät kesäyöhön. Jokainen mies ansaitsee naisen, joka on innostunut miehen tutustumisyrityksestä eikä naista, joka arvioi jokaista liikettä alistamistarkoituksessa. 

Vierailija
35/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin!! Kerran olen suhteeseen edennyt miehen kanssa joka nirsoili ensimmäisistä treffeistä alkaen. Ei panostanut muhun mitenkään!! Eikä huomioinut edes syntymäpäivänä :D puhumattakaan nyt apn kaltaisista miehistä..

Vierailija
36/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin väistetty naiselta. Etsit siis vai seksiseuraa ja maksaisit jos tietäisit saavasi varmasti. Hän oli etsimässä parisuhdetta. Miksi ihmeessä lähestyit häntä kun on mielessä pelkkä pano?

Miksi seksiseuran ja parisuhteen etsiminen poissulkevat toisensa?

AP

Vierailija
37/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit siis naista, joka juoksee kovempaa kuin sinä. Aika lujaa ovat tainneet juosta, ainakin ovat pinkoneet pakoon. Toivottavasti ehdit nähdä kunnon vilauksen pakaroista.

Vierailija
38/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffit voivat olla niin monenlaisia. Jos on tarkoitus kulkea pitkin poikin laitakaupunkeja, ottaisin koiran mukaan. Saisi samalla kunnon iltalenkin. Jos taas on tarkoitus kuljeksia puistossa ja pysähtyä penkille syömään jäätelöä, niin semmoinen kuulostaa ihan kivalta. Mitään tunnin puolihölkkää en kyllä jaksaisi lähteä hiki otsassa kulkemaan kävelysauvat kourissa, ja taatusti ei sen jälkeen olisi mielessä minkään muun antaminen kuin pakkien.

Vierailija
39/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin väistetty naiselta. Etsit siis vai seksiseuraa ja maksaisit jos tietäisit saavasi varmasti. Hän oli etsimässä parisuhdetta. Miksi ihmeessä lähestyit häntä kun on mielessä pelkkä pano?

Miksi seksiseuran ja parisuhteen etsiminen poissulkevat toisensa?

AP

AV:n mammoilla taas prinsessa-harhat maksimissaan..Kuvittelevat olevansa jotain malleja jotka voivat pihdata kolmet ekat treffit!🤣

Vierailija
40/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa miehen kiinnostuksen tason näkee myös osaltaan juurikin siitä onko valmis investoimaan naiseen myös rahallisesti. Suomalaisten miesten pitäisikin ottaa mallia ameriikkalaisista miehistä :D siellä ei tulisi kuulonkaan viedä naista hikisille kävelytreffeille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi