En ymmärrä miksi miehet ottavat kalastuskuvia ja laittavat niitä sitten deittisovelluksiin
Ihan omaksi ilokseen toki voivat ottaa, mutta en tunne yhtään naista joka kiinnostuisi sellaisesta miehestä, joka roikottaa kalaa profiilikuvassaan.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin suhteen alussa harrastavani kalastusta, naiselle ok.
Järjestin kalenterin ja harvat kalareissut siten että samana päivänä (esim. viikonloppuna) joku tyttöjen ilta tai muuta mukavaa että aika kuluu. Tämäkin naiselle ok.
Toin saaliin kotiin... atana sitä nillitystä kun kala haisee ja joutuu käsittelemään ja siivoamaan ja kyllä nyt jälkeenpäin mietittynä tuohon menee aikaa ja auto syö bensaa ja ja.
Ois pitäny laittaa heti kättelyssä se kalan kuva esittelyyn.
Sorry nyt vaan, mutta kalamies/-nainen kyllä siivoaa ja käsittelee ihan itse saaliinsa.Ei sitä puolison riesaksi pistetä, ellei puoliso ehdoin tahdoin halua hoitaa sitä hommaa. En minäkään miestä pistä leikkimään kuvankäsittelyohjelmalla valokuvausreissuni jälkeen vaan käsittelen ottamani kuvat julkaisukelpoisiksi ihan itse.
Korjataan vielä sen verran, että käsittelen kyllä itse kalat lautaselle asti :) ja niin pitääkin. Kalan lima keittiössä aiheuttaa nillitystä jos en ehdi pyyhkiä ennen naisen "lopputarkistusta".
Pitäisikö tästä kaikesta ajatella että se on sitten niin, että Suomessa naiset ovat vieraantuneempia luonnosta kuin miehet, ja siksi kalastaja-metsästäjille ei yksinkertaisesti kaikille riitä luonnonläheistä kumppania. Tämä sisällä viihtyvien naisten purnaus vauvafoorumilla olisikin seurausta siitä? Liian vähän eränaisia, liian paljon erämiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varoitukseksi siitä, että kaikki liikenevä vapaa-aika menee kalassa.
Tuttavaperheen mies innostui muistelemaan isyysvapaataan tyyliin miten hienoa oli olla pilkillä. 🙄Me käydään lasten kanssa kalassa, niin se äiti saa olla rauhassa kotona, mutta sinä näät sen mustavalkoisen maailman mitä haluat nähdä. Onneksi vaimoni ei ajattele negatiivisen kautta, silloin ei olisi vaimo.
Tämä isyysvapaalla ollut kalastaa ihan itsekseen tai kavereidensa kanssa, kuten monet muutkin ammattiharrastajat.
Monet vaimot osaavat arvostaa sitä, että mies on myös kotona vapaa-aikana jakamassa arkea eikä jatkuvasti omissa menoissaan.
Oma vaimo ei arvosta kotona vietettyä aikaa sen paremmin kuin työssä perheelle tehtyä palkkapäivän tiliäkään. Itsestäänselvyytenä pittää. Ja pelkkä kalareissusta mainitseminen luo salamoivat silmät.
Vahva ääni heti harrastusten esittelylle tutustumisvaiheessa!
Tulisi positiivinen kuva, ja lähtisin mieluusti itse myös kalastusretkelle mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei vissiin nauti tuoreesta ruoasta. Hänen menetyksensä. Itse olisin ihan onnessani jos olisi tuorettakin tuoreemmat raaka-aineet pöydässä. :)
Jotkut ei vain osaa arvostaa ekstraa.
Ainut mikä siinä on extraa on ajanhukka ja rahanmeno mikä saalistamiseen kuluu. Paljon siistimpää ja nopeampaa hakea se tuore kala kalatiskistä. Mikäli ylipäätään haluaa syödä kalaa.
Jos nyt tiedostettaisiin kalastus yhtenä harrastuksena muiden ohessa. Mikä harrastus ei vie aikaa ja rahaa? Harrastuksen sopivuudesta ja hyväksynnästä itselle voi kritisoida :)
Baarikukkujat kuluttaa paljo rahaa ihan viikonlopussa. Tossa kuitenki välineet hankitaan harrastuksen alussa ja puoliso saa palautua harrastuksen parissa - yleensä kalastuksen ohessa tulee askelia tai airon heiluttelua pahimpia vetouistelukiimaisia lukuun ottamatta. Jaksaa soutaa sitten sängyssäkin :) kalaa saa pöytään joka sitä arvostaa ja Ahti suo antejaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tästä kaikesta ajatella että se on sitten niin, että Suomessa naiset ovat vieraantuneempia luonnosta kuin miehet, ja siksi kalastaja-metsästäjille ei yksinkertaisesti kaikille riitä luonnonläheistä kumppania. Tämä sisällä viihtyvien naisten purnaus vauvafoorumilla olisikin seurausta siitä? Liian vähän eränaisia, liian paljon erämiehiä?
Naiset kouluttautuvat ja muuttavat kaupunkeihin. Osa miehistä jää syrjäseuduille elämäntapaintiaaneiksi. Tämä elämäntapa kiinnostaa naisia vähemmän kuin miehiä.
onhan siellä paljon "teranssillakin" otettuja kuvia. niistä näet jopa tulevat tuttava paris kunnatkin. valitse niistä puna poskinen alffa uros itsellesi.
En ymmärrä tätä nillitystä. Kalastus on hyvä harrastus ja olisi kivaa lähteä miehen kanssa kalaan.
T. nainen
No eikö se ole hyvä sitten, että laittaa tuollaisen kuvan ja karsii sillä epäkiinnostuneet pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset arvostelee miesten kuvia deittisovelluksissa. Se että mihellä on kalakuva, tai muu harrastuskuva on paha asia. Mitä sitten pitäisi kuvissa olla?
Luulen että kyse on siitä että naiset näkevät miehen harrastukset kilpailijana itselleen. Nainen on kateellinen siitä että mies käyttää aikaansa harrastuksilleen eikä häneen. Pahimmassa tapauksessa miehellä on hauskempaa harrastuksissa kuin naisen kanssa.
Miksi edes hakevat naista, jos harrastuksissa on hauskempaa?
Niinpä. Parisuhteen hankkiminen on täysin vapaaehtoista. Kenenkään ei ole pakko ottaa suhdetta, jokaisessa ei halua olla. Itse valikoin fiksun miehen, joka ei harrasta penkkiurheilua, kalastusta, metsästystä tai mitään muutakaan aikaavievää , jota ei voi harrastaa kotona.
Mies joka ei ole kiinnostunut mistään kodin ulkopuolisesta on pommi. Muutama vuosikymmen niin ongelmat räjähtävät käsiin, mies lähtee, alkoholi tulee kuvioihin, perheväkivalta, tms. Varsinkin jos mies joutuu jossain vaiheessa työttömäksi. Onnea vaan jos pysyy paketti kasassa.
Höpö, höpö. Pommi on mies, joka ei kestä kotona oloa. Sitten ihmetellään, että mikä sille rouvalle tuli. Miten niin kasvettu erilleen 🙄 Eläkkeelle jäädessä ei edes tunne kumppania, kun kaikki aika on mennyt töissä ja harrastuksissa vaimon hoitaessa lapset maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei vissiin nauti tuoreesta ruoasta. Hänen menetyksensä. Itse olisin ihan onnessani jos olisi tuorettakin tuoreemmat raaka-aineet pöydässä. :)
Ainut mikä siinä on extraa on ajanhukka ja rahanmeno mikä saalistamiseen kuluu. Paljon siistimpää ja nopeampaa hakea se tuore kala kalatiskistä. Mikäli ylipäätään haluaa syödä kalaa.
Jos nyt tiedostettaisiin kalastus yhtenä harrastuksena muiden ohessa. Mikä harrastus ei vie aikaa ja rahaa? Harrastuksen sopivuudesta ja hyväksynnästä itselle voi kritisoida :)
Baarikukkujat kuluttaa paljo rahaa ihan viikonlopussa. Tossa kuitenki välineet hankitaan harrastuksen alussa ja puoliso saa palautua harrastuksen parissa - yleensä kalastuksen ohessa tulee askelia tai airon heiluttelua pahimpia vetouistelukiimaisia lukuun ottamatta. Jaksaa soutaa sitten sängyssäkin :) kalaa saa pöytään joka sitä arvostaa ja Ahti suo antejaan.
Kalastuksen ainoa vaihtoehto ei ole baarissa kukkuminen. Esim oma mieheni harrastaa lukemista, musiikkia, nikkarointia, lasten kanssa touhuamista ruuanlaittoa. Koko perheen kanssa käydään ulkoilmassa. Kellään ei ole mitään kiinnostusta lähteä könyämään Kalojenen ja riistan perään. Se aika olisi suoraan pois perheeltä.
Me laitamme kalastuskuviamme juuri sinun vuoksesi deittisovelluksiin. Silloin eivät muutkaan siideripissikset ota turhaan yhteyttä! Avauksestasi päätellen jo melkein ymmärsit tämän pointin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalastuksen ainoa vaihtoehto ei ole baarissa kukkuminen. Esim oma mieheni harrastaa lukemista, musiikkia, nikkarointia, lasten kanssa touhuamista ruuanlaittoa. Koko perheen kanssa käydään ulkoilmassa. Kellään ei ole mitään kiinnostusta lähteä könyämään Kalojenen ja riistan perään. Se aika olisi suoraan pois perheeltä.
Tuosta olen samaa mieltä, ettei kalastuksen ainoa vaihtoehto ole baarissa kukkuminen. Sen sijaan olisi todella ahdistavaa, jos parisuhteessa ei molemmilla saisi olla omia harrastuksia ja menoja.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestin kalenterin ja harvat kalareissut siten että samana päivänä (esim. viikonloppuna) joku tyttöjen ilta tai muuta mukavaa että aika kuluu. Tämäkin naiselle ok.
Toin saaliin kotiin... atana sitä nillitystä kun kala haisee ja joutuu käsittelemään ja siivoamaan ja kyllä nyt jälkeenpäin mietittynä tuohon menee aikaa ja auto syö bensaa ja ja.
Sorry nyt vaan, mutta kalamies/-nainen kyllä siivoaa ja käsittelee ihan itse saaliinsa.Ei sitä puolison riesaksi pistetä, ellei puoliso ehdoin tahdoin halua hoitaa sitä hommaa. En minäkään miestä pistä leikkimään kuvankäsittelyohjelmalla valokuvausreissuni jälkeen vaan käsittelen ottamani kuvat julkaisukelpoisiksi ihan itse.
Korjataan vielä sen verran, että käsittelen kyllä itse kalat lautaselle asti :) ja niin pitääkin. Kalan lima keittiössä aiheuttaa nillitystä jos en ehdi pyyhkiä ennen naisen "lopputarkistusta".
Mites työttökissa, perkaatko ja keitätkö sillekin kalan?
Muuten se katselee raakaa kalaa kupissa ja ihmettelee, mikä mies sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites työttökissa, perkaatko ja keitätkö sillekin kalan?
Muuten se katselee raakaa kalaa kupissa ja ihmettelee, mikä mies sinä olet.
Siis tyttökissa, perkaatko ja keitätkö sillekin kalan?
Laitan deittisovellukseen ihan juuri sellaisia kuvia kuin haluan ja fasesta sattuu löytymään. Ei siinä sen kummempaa logiikkaa ole takana. Jos ei kelpaa niin tervemenoa jatkamaan kyykkyvemputusta.
Vierailija kirjoitti:
Laitan deittisovellukseen ihan juuri sellaisia kuvia kuin haluan ja fasesta sattuu löytymään. Ei siinä sen kummempaa logiikkaa ole takana. Jos ei kelpaa niin tervemenoa jatkamaan kyykkyvemputusta.
Aivan. Turha sitten itkeä ettei tule matcheja ja deittejä.
Syön itsepyytämäniäni eläimiä (en luota edes muiden pyytämän riistan/kalan eettisyyteen), muuten en käytä mitään eläinkunnan tuotteita, enkä myöskään nahkaa tai mielellään edes villaa. Käytännössä syön siis kalaa, useimmiten haukea ja ahventa (jalokaloja en kaipaa, ei niissä ole mitään ihmeellistä), pari kertaa kuussa ja lihaa en ollenkaan kun en metsästä. Mutta tuo tarkoittaa sitä, että olen vain vähän hankalampi sekasyöjä. Ei ole mahdollista syödä eläinperäisesti ja olla vegaani.