Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi miehet ottavat kalastuskuvia ja laittavat niitä sitten deittisovelluksiin

Vierailija
09.07.2021 |

Ihan omaksi ilokseen toki voivat ottaa, mutta en tunne yhtään naista joka kiinnostuisi sellaisesta miehestä, joka roikottaa kalaa profiilikuvassaan.

Kommentit (214)

Vierailija
181/214 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ottaa itsestään ankannaamakuvia ja laittaa profiilikseen?

Ei. Vastaava olis jos nainen roikottaisi kuvassa kuollutta ankkaa. "Hei kato, tapoin tämän!"

Vierailija
182/214 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinne tinderiin pitäisi laittaa, jos ei tavallisia kuvia omasta elämästä? Pitäisikö aikuisen miehen ottaa kuvia hyppimässä ilmaan jossain boraboralla tai klassisesti kuvata lomavarpaat aurinkotuolista käsin? Tuskin haluat nähdä mun känttyvarpaita, tai karvaista takapuoltakaan speedojen lomasta pilkistämässä. Ja jos kiinnostuksen kohteena on just enemmän vaikka autot & kalastus, niin miksi ihmeessä kävisin kuvaamassa itseäni Kiasmassa tai litkimässä jotain taiteilija-punaviiniä Bänksin näyttelyssä? Ja jos mun paras puoli on lihaksikkaat käsivarret, niin kai mä nyt esittelen niitä hiekkaisten varpaiden sijaan. Eikä mulla ole kuin yksi pukukaan. Enkä tunne olevani siinä kovin kotoisasti. Joten ei se väkinäinen hymyily puku päällä siskon tytön rippijuhlistakaan taida olla niin kovin edustava.

Kerro ihmeessä miten pitää poseerata.

Poseeraa tai älä, mutta jätä ne kuolleiden eläinten raadot pois kuvista. Ei ole hirveän monimutkaista.

Samoin aika surullista, jos miehessä ei herätä tunteita mikään muu kuin eläinten tappaminen tai mahdollisesti penkkiurheilu. Se tarkoittaa silloin myös sitä, että naiseen ei tunteita tuhlata. Olettekos kalastajaeukot sitä miettineet, kun näitä ukkoja hehkutatte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/214 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ihan roikoteta, vaan pidellään asiallisella liplock- otteella, niin kyllä se minuun toimisi, vietän todella huomattavan osan vapaa-ajastani kalassa. Tosin sillä ei kyllä saisi karsittua aatteellista vegaania pois (kuten joku huomautti), koska syön vain itsepyytämääni eläinravintoa ja jos en saa mitään kiinni, niin silloin syön vegaanisesti :D 

Upeaa kuultavaa!. Samoin toimin myös minä. En hyväksy minkäänlaista heikompiin kohdistuvaa väkivaltaa, mutta ravinnokseni kalastan ja metsästän.  Jos en saalista saa, ruokana ovat kasvikset ja sienet.

Tehotuotettua proteiinia en ravinnoksi käytä.

Lisäksi pyydystäminen tekee hyvää mielenterveydelle. Saa toteuttaa lajillemme ominaista käyttäytymismallia. Todellista slow-foodia. Ruoka maistuu äärimmäisen hyvälle, kun sitä on jahdattu muutama tunti, sen jälkeen käsitelty ja kunnioituksella valmistettu ateriaksi.

Hah hah lajiominaisuudet. Metsästäjät ampuu kilometrin päästä puskasta puolustuskyvyttömän eläimen ja sitten ollaan niin tosimiestä että. Tasaveroisempaa olisi, jos juokset sen saaliin kiinni ja apuna saat käyttää korkeintaan puukkoa. Sitten aletaan puhua. 

Vierailija
184/214 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalstuskuva tinderissä, koska saalistahan sieltä haetaan :D

Vierailija
185/214 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo kuva itestä mitä heiltä löytyy ehkä. Ei kyllä vetoa muhun. 

Mut ei kanssa mitkään paidattomat salikuvat vetoa.

Vierailija
186/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä lämpenen kalastus- ja metsästystaidoille, erätaidoille. Vielä jos osaa laittaa sen saaliinsa, vaikka savustaa, ai että!

Entäs tämä: "Kalastus+metsästys= jos ei haittaa että mies on puolet vuodesta menossa jossain, niin siinä on kumppanisi."

Myös osa naisista tarvitsee runsaasti tilaa ja omaa aikaa.

Vierailija
187/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi naisloiseläjä jonka profiilina muokattu tissivakokuva Teneriffalta 9 vuoden takaa.

Huulet tötterölle ja tissit esille…miksi miehet on vaan seksin perään?

Vierailija
188/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ihan roikoteta, vaan pidellään asiallisella liplock- otteella, niin kyllä se minuun toimisi, vietän todella huomattavan osan vapaa-ajastani kalassa. Tosin sillä ei kyllä saisi karsittua aatteellista vegaania pois (kuten joku huomautti), koska syön vain itsepyytämääni eläinravintoa ja jos en saa mitään kiinni, niin silloin syön vegaanisesti :D 

Upeaa kuultavaa!. Samoin toimin myös minä. En hyväksy minkäänlaista heikompiin kohdistuvaa väkivaltaa, mutta ravinnokseni kalastan ja metsästän.  Jos en saalista saa, ruokana ovat kasvikset ja sienet.

Tehotuotettua proteiinia en ravinnoksi käytä.

Lisäksi pyydystäminen tekee hyvää mielenterveydelle. Saa toteuttaa lajillemme ominaista käyttäytymismallia. Todellista slow-foodia. Ruoka maistuu äärimmäisen hyvälle, kun sitä on jahdattu muutama tunti, sen jälkeen käsitelty ja kunnioituksella valmistettu ateriaksi.

Hah hah lajiominaisuudet. Metsästäjät ampuu kilometrin päästä puskasta puolustuskyvyttömän eläimen ja sitten ollaan niin tosimiestä että. Tasaveroisempaa olisi, jos juokset sen saaliin kiinni ja apuna saat käyttää korkeintaan puukkoa. Sitten aletaan puhua. 

Sinullekin kuitenkin kelpaa se kaupan tehotuotettu ruoka. Tuskin itsekään ruokaasi kiinni juokset tai kaivat käsin mullasta perunoita. Hedelmätkin ostat valmiiksi poimittuina.

Vierailija
189/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se nyt todella seksikästä jos mies poseeraisi pelkässä lannetaljassa nuijan kanssa toinen jalka eläinkaatonsa päällä.

Vierailija
190/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi. Ihan positiivista, että viettää aikaa muuallakin kuin pelitietokoneen äärellä.

Vierailija
191/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kalastuskuva ei ole mikään turn off, vaikka ne huvittavatkin. Osoittaa ainakin, että on terveet elämäntavat ja harrastukset, tai ainakin yksi sellainen. Luonto tärkeää.

Vierailija
192/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan ulkoilevaa miestä niin ei tuo haittaa.Enemmän mua bilekuvat häiritsee kun ne ei vastaa omaa arvomaailmaa.

Vierailija
193/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että kuvista näkyy heti, mitä on tarjolla niin ei tule ikäviä ylläreitä myöhemmin.

Itse siedän näitä hirvipaisteja pakkasessa ja kokkaan ne kyllä, mutta ilmankin pärjäis.

Vierailija
194/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta naisten profiileissakin näkee kalastuskuvia. Ehkei yhtä usein kuin miesten profiileissa, muttei nyt mikään harvinaisuuskaan ole. 

Yksi selitys voi myös olla, että harvemmella aikuisella on itsestään kuvia. Mikäli haluat selfien kaveriksi jotain, niin valinta on suppea. Ellei pyydä jotain kaveria ottamaan uusia kuvia.

Vierailija
195/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kalastuskuva ei ole mikään turn off, vaikka ne huvittavatkin. Osoittaa ainakin, että on terveet elämäntavat ja harrastukset, tai ainakin yksi sellainen. Luonto tärkeää.

Näinkin, mutta toisaalta hirvi miehissä on paljon juoppoja.

Vierailija
196/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha joo, metsästys ja kalastus ei todellakaan tarkoita että ukko olis hyväkuntoinen ja tervehenkinen luontoarvojen kunnioittaja :D

Vierailija
197/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulee että iso kala kuvastaa isoa m....kkua ja kuvittelevat naisten siksi innostuvan. 🙈🙈🙈🙈

198/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just söpö ainakin wa:n profiilikuvana 🥰

Vierailija
199/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkin, mutta toisaalta hirvi miehissä on paljon juoppoja.

Juu toki, kun ylipäätään suomalaisissa on paljon juoppoja.

Vierailija
200/214 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha joo, metsästys ja kalastus ei todellakaan tarkoita että ukko olis hyväkuntoinen ja tervehenkinen luontoarvojen kunnioittaja :D

Ei tietenkään, mutta lisää todennäköisyyksiä. Olen itse kaupunkilainen, elän vihreässä kuplassa ja näen että sieltä kuplasta niitä ei ainakaan löydy. Tai no, ehkä hyvää tahtoa muttei sellaista ajattelua josta olisi suomalaiselle luonnolle oikeasti hyötyä. Ja edes kotimaisia kasveja ja eläimiä ei tunneta nimeltä. "Vihreät."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme