Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on kokoajan pahalla tuulella

Vierailija
09.07.2021 |

Siis en kestä !

Mieheni on KOKOAJAN pahalla tuulella. Nyt pitkästä aikaa olemme lähdössä reissuun ja mies on taas vaan pahalla tuulella. Menemme ystäväperheen kanssa joten on todella vaivaannuttavaa kun mies on huonolla tuulella. Se pilaa koko perheen tuulen.

Miten tässä kannattaa toimia ?! Kysyä onko jotain sattunut? Kysyä onko kaikki hyvin? Jos olen ystävällinen ja ignooraan pahan tuulen, miehen mielestä olen sarkastinen.

Tuntuu että ei vaan jaksa kun aikuinen ihminen käyttäytyy kuin lapsi!!

Vinkkejä ?

Ja onpa kiva reissu tulossa kun toinen ihminen ei voi nauttia mistään. Siis syitä mm. Kaupassa ei ollut tiettyjä siemeniä mitä hän halusi jne. Ei suostunut tekemään aikatauluja ja kun lähdin käymään asioilla suuttuu kun olenkin asioilla.

Siis voiko olla miesten vaihdevuodet ? 40v kyseessä

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos teille on tullut lapsia niin ymmärtäähän sen. Lapsen vuoksi ei ole minullakaan enää lomia ja viikonloppuja, vain ikuista työtä, kuivia lapsiin liittyviä aktiviteetteja ja aikaisia heräämisiä. Täysin ymmärrettävää, että vituttaahan sitä jokaista silloin jatkuvasti.

Siis voisit olla mieheni 🤣🤣hänen elämänkatsomuksensa pähkinänkuoressa ja on tainnut sanoa melkein jotain vastaavaa melkein tismalleen .

Vierailija
22/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helkutin siemeniä? Tokihan se harmittaa jos jää siemenet saamatta.

Seesaminsiemeniä 🤣🤣 toivottavasti ei lue tätä tai tunnistaa nyt itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän seksielämä sujuu?

Sinänsä hyvin, mutta siitäkin mies valittaa. Valittaa valittamisen ilosta. Saattaa valittaa ettei ikinä ole seksiä vaikka on ja kokee negatiivisemmin kaiken. Teen niin tai näin niin valittaa.On ollut herkillä viime aikoina jotenkin ja herkästi kokee että tulee torjutuksi jne. Vaikka ei tulisi edes torjutuksi.

En tiedä. Ehkä on sitten vähän kyllästynyt minuun eikä myönnä sitä. Pyrin toteuttaa toiveet jne mutta kun yksi vaan valittaa ja latelee listoja mitä haluaisi ja on niin surkeaa kuin ei ole sitä ja tätä.. ehkä on tosiaan kyllästynyt minuun! Koska silloinhan ihminen keksii keksimällä valituksen aiheita kun ei ole tyytyväinen.

Ellei ole sitten se alhainen testosteronitaso.

Vierailija
24/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa raskaalta tyypiltä. Mitä jos mies jäisi kotiin? Saisi syödä siemeniään ja ladata akkujaan rauhassa ja teillä olisi varmaan kivempaa reissussa ilman kiukuttelijaa.

Vierailija
25/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut hoksata asian ytimen.  Vaihdevuodet hänellä varmaankin on.  Hoputa lekurille niin saa hormoonivajeet kuntoon.  Joskus saattaa auttaa jo se, että kerrot, että tällainen hoito on saatavilla.  😡->😊  

Vierailija
26/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle jää pelkästään palvelijan rooli niin en yhtään ihmettele että on kyllästynyt elämäänsä

Vierailija
27/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Meillä ei edes ole yhteisiä lapsia, mutta koko yhteinen lomareissuviikon oli pahalla tuulella ja loukkaantui kaikesta: ravintolaillallinen oli ensin hänen mielestään loistava, aamulla mökötti, että se maksoi liikaa. Koko päivän hän oli puhumatta ja skippasi roadtripin nähtävyydet ja halusi ajaa suoraan seuraavaan paikkaan. Toisena aamuna kysyin, voinko silittää hänen paitansa. Vastaus: Enkö kelpaa tällaisena, häpeätkö minua?

Samana päivänä Saariston rengastie olikin pettymys. Tuloksena takakireyttä ja mielenosoituksellin ilmoitus, että seuraavassa kaupungissa hän ei lähde uimaan eikä katsomaan kaupunkia. Parin päivän päästä pyysin, että matkalla mökille voin nopeasti poiketa kaupassa. Kauppareissussa meni 15 min ja kun tulin takaisin mies raivosi, että se oli liikaa ( ei tosin oltu sovittu tarkkaa aikaa).

Miehellä ei pitäisi olla syytä tähän. Suhteemme on tuore, hän kertoo, että on onnellinen kanssani ja olen ”se oikea”. Kertoo, että on onnen Pekka kun on löytänyt kaltaiseni naisen ja että olen ”out of his leaque”. Ei vaan tajua, että pian en jaksa katsella häntä.

Vierailija
28/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarvii enemmän aikaa ihan yksin. Vuorotelkaa kumpi on lasten kanssa, ei kaikkea tarvi tehdä koko ajan yhdessä.

Vierailija
29/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on samanlainen. Meillä ei edes ole yhteisiä lapsia, mutta koko yhteinen lomareissuviikon oli pahalla tuulella ja loukkaantui kaikesta: ravintolaillallinen oli ensin hänen mielestään loistava, aamulla mökötti, että se maksoi liikaa. Koko päivän hän oli puhumatta ja skippasi roadtripin nähtävyydet ja halusi ajaa suoraan seuraavaan paikkaan. Toisena aamuna kysyin, voinko silittää hänen paitansa. Vastaus: Enkö kelpaa tällaisena, häpeätkö minua?

Samana päivänä Saariston rengastie olikin pettymys. Tuloksena takakireyttä ja mielenosoituksellin ilmoitus, että seuraavassa kaupungissa hän ei lähde uimaan eikä katsomaan kaupunkia. Parin päivän päästä pyysin, että matkalla mökille voin nopeasti poiketa kaupassa. Kauppareissussa meni 15 min ja kun tulin takaisin mies raivosi, että se oli liikaa ( ei tosin oltu sovittu tarkkaa aikaa).

Miehellä ei pitäisi olla syytä tähän. Suhteemme on tuore, hän kertoo, että on onnellinen kanssani ja olen ”se oikea”. Kertoo, että on onnen Pekka kun on löytänyt kaltaiseni naisen ja että olen ”out of his leaque”. Ei vaan tajua, että pian en jaksa katsella häntä.

Viettäkää enemmän aikaa erillään. Tee omia reissuja.

Vierailija
30/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies oli lomareissulla koko ajan naama väärinpäin. Vein hänet lähimmälle rautatieasemalle ja käskin painua kotiin kiukuttelemaan. Jatkoin reissailua lasten kanssa iloisemmissa tunnelmissa.

Vierailija
31/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat asunnot ihan ekaksi niin mies voi hengata jatkossakin missä ite haluaa,älkää muijat olko tuollaisia tossuja

Vierailija
32/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Hölmö kommentti joka ketjussa.

Vierailija
33/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaihdevuodet. Ne on todelliset, vaikka niistä ei saakaan puhua.

Vierailija
34/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat asunnot ihan ekaksi niin mies voi hengata jatkossakin missä ite haluaa,älkää muijat olko tuollaisia tossuja

Me asumme mieslapseni kanssa erillään. En usko, että se tekee autuaaksi. Päin vastoin, asumalla omillaan mies syö ja säästää kakun. Ei ikäviä velvoitteita, ja silti voi päästellä hormonihöyryjänsä kuin kakara silloin kun tavataan. Kun emme näe, hän itkee ikäväänsä ja toistelee, kuinka ihana olen ja kuinka onnekas hän on.

Vierailija
35/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos teille on tullut lapsia niin ymmärtäähän sen. Lapsen vuoksi ei ole minullakaan enää lomia ja viikonloppuja, vain ikuista työtä, kuivia lapsiin liittyviä aktiviteetteja ja aikaisia heräämisiä. Täysin ymmärrettävää, että vituttaahan sitä jokaista silloin jatkuvasti.

Täh, lapset parhaimmillaan 0-8 vuotta, sitten mennään-)). Lasten kaa se ei todellakaan ole työtä vaan yhdesoloa ja nautitaan , ei koskaan tule takaisin.

Vierailija
36/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtävätkö miehet, että heidän testosteronit alkaa alentua jo melko nuorena, vaikkakin huomaamatta, mutta kuitenkin vääjäämättä.  Helposti he saattavat ajatella, että perheessä on vikaa, lapset ovat vaikeita ja veetuttaa niiden omapäisyys.  Naisten hormoonien vaihtelut tuodaan esille hyvinkin hanakasti, raskaus, menkat tulevaisuuden menopaussi.  Naiset eivät voi mennä lekurille lähes minkään ongelman takia, ettei kokemattomat lääkärit tarjoa ongelmaksi vaihdevuosiin liittyvää oireilua.  Parhaimpiin voisin mainita naista joka oli kaatunut ja polvi oireili pitkään. Ymmärrettävää on, ettei asiakas ihan nielemättä hyväksy sitä diaknoosia, että polvea särkee kun "kaatuminen laukaisi vaihdevuodet"  ;) Mikäli kerrotaan miten vaihdevuodet saattavat vaikuttaa kaatumisen haittoihin.  Mm. osteoporoosi saattaa vaikuttaa haitallisesti asiakkaan polvivamman luustoon, niin tietysti se on helpompi ottaa vastaan.

Vierailija
37/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siivoojan, keittäjän tai talonmiehen paha tuuli parempi kuin kokoajan?

Vierailija
38/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies on eikä mikään auta.

Vierailija
39/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin teillä viimeksi ollut hyvää ”keksiä” ?

Jos ei keksiä niin ei IHME, jos on koko ajan pahalla tuulella.

Vierailija
40/140 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ylenkatsonut miestäsi ja/tai pihdannut seksiä. Aivan selvä tapaus. Jos mies mollaisi sinua ja kieltäisi seksin, olisitko hymyssä suin lomalle lähdössä?