Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteeseen voimakastahtoisen naisen kanssa?

Vierailija
09.07.2021 |

Olen herkkä ja tunteellinen mies ja ollut sinkkuna yli neljä vuotta. Olen ihastunut naiseen joka on voimakastahtoinen. Ikäeroa meillä on pari vuotta, minä olen vanhempi. Voiko juttu toimia?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tottakai.

Vierailija
2/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi, miksi mietit, että ei voisi?

Vierailija
4/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta todennäköisesti sinusta tulee vaan "kyllä kulta"-hännystelijä ja palvelija. Täälläpäin näitä pariskuntia näkyy, nainen vie ja mies vikisee naama väärinpäin.

Voivat toki olla onnellisia mutta ulospäin se ei ainakaan näy.

Vierailija
5/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos olet alistuva luonne ja valmis tanssimaan naisen pillin mukaan.

Vierailija
6/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kysyä puolisoltani. Aikamoista vuoristorataa on ollut, mutta puolisoni on oppinut (sanoo näin) kanssani rohkeutta, suoruutta ja vahvuutta, joita esim työelämässä tarvitsee. Herkkyys ei ole kadonnut minnekään.

Mutta siis rakkautta tähän hommaan vaaditaan ja paljon. Myös toiselta, että jaksaa sen herkän tuntoja kuunnella, eli jos kumppaniehdokas on katujyrä, en suosittele.

T. Voimakastahtoinen nainen

Vierailija
7/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herkkyys ja tunteellisuus tee miehestä tahdotonta. Jos teistä molemmista tuntuu hyvältä, kaikki mahdollisuudet on onnistua. Saatatte suhteen myötä oppia paljon uutta itsestänne. Se miltä asiat ulospäin näyttää ei todellakaan kerro totuutta siitä miten hommat menee tuvassa. Onko ihastumisen tunne molemminpuolinen? 

Minä pidän itseäni herkkänä ja tunteellisena, enkä voisi kuvitella seurustelevani naisen kanssa jolla ei olisi vahvaa omaa tahtoa. Olen huomannut että se saa minusta parhaat puoleni esiin. Enkä ole tossun alla...

Vierailija
8/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaksi sanaa....

Onnea. Sitä tarvitset.

Onnea.

Vierailija
9/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisiin jonkun stanan upseerinaisen kanssa joka käskyttää ja komentaaa.

Vierailija
10/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisiin jonkun stanan upseerinaisen kanssa joka käskyttää ja komentaaa.

Joss ei tänään niitä seksileikkejä harrastettaisiin kun on perse niiin kipeä siitä edellisestä sessiosta vielllä.

Vierailija
11/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut asiaa vielä miettimään ja kysymään, on ilmoilla jotakin selvästi sinua epäilyttävää. Anna tämän mennä, löydät jonkun enemmän samalla aaltopituudella olevan, jonka kanssa voitte aidosti jakaa asioita myös tunnetasolla, ei niin, että tuo erilaisuus on koko homman määrittelevä tekijä.

Vierailija
12/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tätä vastakkainasettelua. Itse olen voimakastahtoinen sekä herkkä ja tunteellinen. Miksi voisi olla vain toista? Eikä voimakastahtoinen tarkoita, ettei kykenisi kompromisseihin ja huomioimaan toista. Sellainen ihminen taas on vain hankala.

Vierailija
13/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos et kokeile, niin pohdit loppuelämäsi miten olisi käynyt jos... 

Vierailija
14/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voimakastahtoinen ja päämäärtietoinen nainen ja pidän herkistä miehistä. Olen kuitenkin parisuhteessa alistuva eikä mieleenikään tulisi yrittää alistaa kumppaniniani. Parisuhteessa pystyn tukemaan ja vahvistamaan herkkää miestä, tarpeen tullen toimien hänelle suojana ulkomaailmaa vastaan. Jos hän vahvistaa minua sisältä, pystyn ottamaan vastaan mitkä tahansa ulkopuolelta tulevat kolhut. Kyse on kuitenkin parisuhteesta, jossa molemmilla on oma paikkansa.

Vierailija
15/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joudut asiaa vielä miettimään ja kysymään, on ilmoilla jotakin selvästi sinua epäilyttävää. Anna tämän mennä, löydät jonkun enemmän samalla aaltopituudella olevan, jonka kanssa voitte aidosti jakaa asioita myös tunnetasolla, ei niin, että tuo erilaisuus on koko homman määrittelevä tekijä.

Asiassa voi mietityttää myös yhteiskunnallinen paine olla tietynlainen mies. Olen monella tavalla miestyypillinen nainen ja minulle sopii naistyypillinen mies. Monet naistyypilliset miehet kuitenkin kipuilevat maskuliinisuutensa kanssa turhaan.

Vierailija
16/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käpy heitetään yli terassinkaiteen, sieltä on moni vässykkä-mies itsensä löytänyt. 

Vierailija
17/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin herkkänä miehenä olen parhaiten tullut toimeen 'reippaiden' naisten kanssa. Usein he pystyvät parhaiten nostamaan esiin 'miehekkäät' piirteeni. Luulen, että se johtuu siitä että voimakkaammat naiset puhuvat suoremmin ja avoimemmin ja ikäänkuin boostaavat herkän miehen miehistä puolta. Herkkä mies usein pelkää satuttavansa toista, ja jos toinen väräjää joka sanasta kuin haavanlehti niin eihän siitä mitään tule.  Ja voimakastahtoinen nainenkin taatusti nauttii herkän miehen romanttisesta ja huomioon ottavasta puolesta kun sen aika on. Minä herkäksi mieheksi itseni lukeva olen ainakin aivan myyty vahvoista, älykkäistä ja toisaalta myös naisellisista naisista. 

Vierailija
18/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee elämäsi pahinta virhettä.

Vierailija
19/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo monen beta-poika ei ansaitse naista ollenkaan.

Vierailija
20/112 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru, oletko työaikana Vauva-palstalla?

T. Voimakastahtoinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän