Rippilahja töykeälle teinille
Siskoni tyttö siis, ja ihan uskomattoman röyhkeä.
Kelpuutri minut vieraaksi, koska olen hyvätuloinen sinkku.
Syntymäpäivillään olen myös joka vuosi käynyt, ja antanut lahjaksi lahjakortteja tai käteistä 50- 100€.
Milloi.kaan, ei siis kertaakaan rytöltä ei ole kiitosta kuulunut.
Tytön kummi en ole, kummi on vanhin sisaremme. Kuulemma tyttö ei olisi halunnut tätä kummia kirkkoo., koska siskomme on köyhä, eikä hänellä ole koskaan ollut mahdollisuutta ostaa kalliita lahjoja.
Ovatko kaikki teinit tällaisia, että arvotetaan omat sukulaisuudet sen mukaan, paljonko heistä hyötyy?'
Antakaa ideoita lahjaksi, raha- automaatti en enää aio olla. Vuohi kehitysmaahan....?
Kommentit (73)
Mieluiten jättäisin menemättä tai joku tyyliin maljakko tai Silitysrauta lahjaksi.
Hopearisti, halpa
Kirppikseltä vaikka
Sanoisin, että valitettavasti minulla on muuta menoa silloin. Keksi joku tekosyy. Kortin voisin lähettää.
Käsin kirjoitettu heippa-lappu/runo?
oma moga.
Jos rupeat rahahanaksi, niin sellaisena sua kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Käsin kirjoitettu heippa-lappu/runo?
Et taida tietää, mikä on heippalappu.
Raha on mukavaa, siksi sitä kaikki haluaa.
Olen minäkin saanut kutsuja joidenkin hyvänpäiväntuttujen lasten rippijuhliin ja yo juhliin.
Kilometrien päähän on haissut vain motiivi hyötyä.
Lyulisi ettävanhempia edes hävertäisi moinen lokkeilu.
Raamatun taitaa saada kirkolta rippilahjana, mutta osta joku rukouskirja tai muu uskonnollinen teos.
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten jättäisin menemättä tai joku tyyliin maljakko tai Silitysrauta lahjaksi.
teinille?
Mä suosisin tapaamisia muulloin kuin merkkipäivinä.
Synttärit on nykyään tilaisuus kutsua kaikki puolitututkin kittaamaan huonoa kahvia. Pääsymaksuna iso seteli.
Kyllähän nää teinit semmoisia on. Kaikki on kallista nykyään. Iphonet, läppärit, meikit, kynnet, kampaajat, mopoautot, merkkivaatteet ja kengät eivät todellakaan ole ilmaisia. Rahaa palaa myös ulkona syömiseen, hengailuun ja ties mihin. Nykyteini kuluttaa varmaan 10x enemmän kuin me, joten siinä meille riitti 50mk, niin nämä nyrpistelevät, jos saavat "vain" 50e. Mitään vastikkeellista sen eteen ei haluta tehdä. Satanen se olla pitää, jos meinaat juhliin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Joku käytöstapa-kirja lahjaksi.
Tätä myös suosittelen!
En ehkä menisi, lähettäisin kortin ja ruusun 😀