Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei joillakin ole roskista vessassa?

Vierailija
14.07.2014 |

Raivostuttavaa kyläillessä!

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:33"]

Eikö kukaan käytä hammaslankaa? Se ainakin kuuluu roskikseen eikä vessanpönttöön. Mihin laitetaan tyhjentyneet rasvaputkilot ja -purkit, vanutupot ja -puikot?

[/quote]

Oletko vähän yksinkertainen? Tietysti keittiön roskikseen! :)

Vierailija
102/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 07:24"]

Intiimiasiat olisi mukavampi hoitaa huomaamattomasti. Ei ole kiva käydä vessassa ja käydä keittiön roskiksella toisten istuessa kahvipöydässä."ai sillon ny kuukautiset". Luonnollinen tapahtuma, mutta onko sitä pakko hieroa toisten silmille.

[/quote]

meillä ei ole tapana kyylätä kenenkään roskiksella läyntiä. Jos joku on noin kaino, voi varmaan kääräistä siteensä tai tamponinsa vessapaperiin ja panna sen käsilaukkuunsa, kotona sitten roskiin.

Meillä muuten on vessassa roskis, mutta en itse pane sinne siteitä, koska en tyhjää sitä kuin ehkä pari krt kuussa ja silloin kuukautissiteet haisisivat jo melkoisesti. Samasta syystä en ikinä kehtaisi kylässä tunkea veristä sidettäni toisen roskikseen, kun en voi tietää, koska se seuraavan kerran tyhjennetään. Harva tyhjentänee yhtä tiheästi kuin keittiön roskista!

Vessan roskiin panen eritteettömiä roskia, kuten vessapaperin hylsyjä, pakkauksiksia tai hiuksia hiusharjasta.

Joten ap, sinun lieneenyt vain totuttava siihen, että ihmisillä on erilaisia tapoja. Sinä et niitä pysty määräilemään, asian kanssa oppii aikuistuessaan elämään.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita vastauksia lukematta:

pitäkää roskista vessassa! Säästytte putkentukoksilta!

harva 11v kehtaa tuoda menkkaroskat keittiöön , jopa vanhemmat ihmiset tekee samaa typerää että siteet pönttöön

Vierailija
104/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:46"]

Intiimiasiat olisi mukavampi hoitaa huomaamattomasti. Ei ole kiva käydä vessassa ja käydä keittiön roskiksella toisten istuessa kahvipöydässä."ai sillon ny kuukautiset". Luonnollinen tapahtuma, mutta onko sitä pakko hieroa toisten silmille.

[/quote] Mina myos haluan pesta kateni senjalkeen kun olen sidetta kasitellyt. Kasilaukkuuni en sita myoskaan laita loppupaivaksi haisemaan.

Meilla on myos senverran iso talo etta kaikissa vessoissa ja makuuhuoneissa on roskikset. Muutenhan sita saisi ravata ylos alas portaita vahan valia.

meillä ei ole tapana kyylätä kenenkään roskiksella läyntiä. Jos joku on noin kaino, voi varmaan kääräistä siteensä tai tamponinsa vessapaperiin ja panna sen käsilaukkuunsa, kotona sitten roskiin.

Meillä muuten on vessassa roskis, mutta en itse pane sinne siteitä, koska en tyhjää sitä kuin ehkä pari krt kuussa ja silloin kuukautissiteet haisisivat jo melkoisesti. Samasta syystä en ikinä kehtaisi kylässä tunkea veristä sidettäni toisen roskikseen, kun en voi tietää, koska se seuraavan kerran tyhjennetään. Harva tyhjentänee yhtä tiheästi kuin keittiön roskista!

Vessan roskiin panen eritteettömiä roskia, kuten vessapaperin hylsyjä, pakkauksiksia tai hiuksia hiusharjasta.

Joten ap, sinun lieneenyt vain totuttava siihen, että ihmisillä on erilaisia tapoja. Sinä et niitä pysty määräilemään, asian kanssa oppii aikuistuessaan elämään.....

[/quote]

Vierailija
105/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:52"]

Muita vastauksia lukematta:

pitäkää roskista vessassa! Säästytte putkentukoksilta!

harva 11v kehtaa tuoda menkkaroskat keittiöön , jopa vanhemmat ihmiset tekee samaa typerää että siteet pönttöön

[/quote]

Tytölle voi opettaa, että vie roskat oman huoneensa roskikseen ja tyhjentää sen riittävän usein, jos ei kehtaa käyttää keittiön roskista.

Vierailija
106/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:46"]

[/quote] Mina myos haluan pesta kateni senjalkeen kun olen sidetta kasitellyt. Kasilaukkuuni en sita myoskaan laita loppupaivaksi haisemaan.

Meilla on myos senverran iso talo etta kaikissa vessoissa ja makuuhuoneissa on roskikset. Muutenhan sita saisi ravata ylos alas portaita vahan valia.

[/quote]

[/quote]

sinäpä se olet huomaavainen vieras, tunget kyselemättä sen siteen haisemaan toisten roskikseen sitten. Toivottavasti en tunne kaltaisiasi törkimyksiä.

Vierailija
107/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vessan roskiksesta on sen verran monta avausta tehty vuosien varrella, että epäilen hetkittäin ihmisten mielenterveyttä. Ellei kyseessä sitten ole yksi fanaatikko.

Ja mulla ei muuten ole vessassa roskista, pitäkää muut mun puolesta vaikka kolmeakymmentä eri roskista, mutta tarviiko silti niin kiihkeästi arvostella niitä jotka viitsivät kantaa roskansa keittiöön asti?

Ja eiku alapeukuttamaan raivona :)

Vierailija
108/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:50"]

Vieraita, joilla kuukautiset, ei tietääkseni ole käynyt viimisen 5-6 v aikana. En kyllä lähde itsekään sukulaisten nurkkiin kuukautisten aikana yöpymään.

[/quote]

Hämmentävää :D Ensinnäkin kuukauttisuojaa voi joutua vaihtamaan myös muulloin kuin yöpyessä, ja toiseksi mä en ainakaan ole kovinkaan tietoinen tuttavieni kuukautistilanteista.

[/quote]

Sanotaan sitten että meillä varmaan 5 vuoteen ole käynyt vessassa muita hedelmällisessä iässä olevia naisia kuin minä ihan itse. Kelpaako nyt?

Vierailija
109/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hupaisa logiikka jollain av-vouhottajalla.

Hän kokee noloksi sen, että joutuisi viemään siteen keittiön roskiin. Herranen aika, joku saisi tietää, että HÄNELLÄ ON KUUKAUTISET!

Mutta samaa ihmistä ei yhtään nolota tunkea se verinen side emännän tai isännän nähtäville vessan roskikseen. Eiköhän ne vieraan kuukautiset siitäkin käy ilmi, kun isäntä panee tyhjän vessapaperihylsyn roskiin ja kappas, siellä lekottaakin "väripuoli ylöspäin" se vieraan sinne jättämä haiseva side....

Eiköhän se side ole helpompi piilottaa isoon keittiön roskikseen. Sitä myös tyhjennetäänjoka kodissa aika usein, eipä jää hajupommiksi.

No, tämä nyt on tämmöistä huvittuneisuutta siitä, millainen logiikka joillain naisihmisillä on, ja millaiset "murheenaiheet"...

Vierailija
110/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:50"]

Vieraita, joilla kuukautiset, ei tietääkseni ole käynyt viimisen 5-6 v aikana. En kyllä lähde itsekään sukulaisten nurkkiin kuukautisten aikana yöpymään.

[/quote]

Hämmentävää :D Ensinnäkin kuukauttisuojaa voi joutua vaihtamaan myös muulloin kuin yöpyessä, ja toiseksi mä en ainakaan ole kovinkaan tietoinen tuttavieni kuukautistilanteista.

[/quote]

Sanotaan sitten että meillä varmaan 5 vuoteen ole käynyt vessassa muita hedelmällisessä iässä olevia naisia kuin minä ihan itse. Kelpaako nyt?

[/quote]

Oho no joo, sitten tietysti ymmärrän. Ei mikään ihan tavanomainen tilanne tosin.

Vierailija
111/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:17"]

No ei ole roskista missään meidän vessoista tai kylppäreistä normaalisti. Minulla on hormonikierukka ei kuukautisia ole ollut vuosiin. Lapset eivät ole vaippaiässä eikä kuukautisen ole vielä tytöllä alkaneet. Käytän vanulappua iltapesulle, mutta sen kiikutan keittiö roskikseen joka ilta.

Vieraiden tullessa laitan pienen kannellisen roskikseen vierasvessaan, jonka tyhjennän vierailun jälkeen. Ja kun tytöllä alkaa kuukautisen niin hänen kylppäriinsä tulee varmasti roskis.

Mutta kuka vuonna 2014 käyttää kuvottavia haisevia siteitä? YÖKS!!!

[/quote]

Minä! Pitäiskö antaa lahkeesta valua? Ja kivuliaan endometrioosin takia en sisuksiini mitään tunge. Hormoneita en suostu syömään.

Ei taida sun endometrioosis kovin paha olla, koska endometrioosin lääkehoito ON NIMENOMAAN yhdistemäehkäisypillerit tai minipillerit...

[/quote]

Vierailija
112/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:06"]

Mutta samaa ihmistä ei yhtään nolota tunkea se verinen side emännän tai isännän nähtäville vessan roskikseen. Eiköhän ne vieraan kuukautiset siitäkin käy ilmi, kun isäntä panee tyhjän vessapaperihylsyn roskiin ja kappas, siellä lekottaakin "väripuoli ylöspäin" se vieraan sinne jättämä haiseva side....

[/quote]

Eikös siteet ole useimmiten yksittäispakattuja niin, että sen käytetyn voi siististi pakata sen uuden vaihdettavan siteen muovikääreeseen. Silloin ei  ainakaan isännän silmiin osu mitään "väripuoli ylöspäin" jätöksiä.

Vierailija
113/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 07:27"]

Käytän kuukuppia. En tarvitse roskista wc:ssä.

[/quote]

Sama. Toisekseen mulla on niin pieni asunto, ettei todellakaan ole kylppärissä/vessassa tilaa millekään roskikselle.

Vierailija
114/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla ei sotketa vessatoimia ja ruoanlaittoa. Jo ajatuskin kuvottaa.

Vierailija
115/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi huomaavaista vieraita kohtaan laittaa vessaan roskis. Kainostelu tuollaisesta on ihan normaalia. Ulkomailla todellakin osataan tämäkin oikein kuten joku toinen tokaisi.

Ap

Vierailija
116/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No wc-pyttyyn tietenkin!! Voi sua uusavutonta ressua...

Vierailija
117/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne laitatte vanulaput, korvapuikot ym? Ai niin, ette meikkaa.

Vierailija
118/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, tapanani on kääriä siteet ja tamponit huomaamattomaksi paketiksi. Sairasta jos roskiksen omistaja alkaa sisältöä tutkailemaan tyhjentäessään sen.

Asia herättää raivoa koska on noloa joutua teidän ajattelemattomuutenne takia kanniskelemaan verisiä jätteitä ympäri vierasta asuntoa. Tajutkaa nyt.

Mikäli talossa ei asu eikä käy vieraana ihmisiä joilla on kuukautiset roskiksettomuus on ok.

Ap

Enkä muuten ole tehnyt tästä mitään aloituksia ennen, aloin vaan miettimään asiaa aamulla. Raivostuttaa aina kun huomaan että taas pitää kikkailla jotain ylimääräistä sen siteen kanssa kylässä.

Vierailija
119/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 07:30"]Mihin roskista vessassa tarvii? Mä en tunne ketään kellä olis.

[/quote]

Olet sinkku mies?

Vierailija
120/120 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan