Miksei joillakin ole roskista vessassa?
Kommentit (120)
Mun vessaan ei yksinkertaisesti mahdu roskista. Deal with it!
Miten teillä ei tuu roskaa vessassa?
Meillä tulee
-vanulaput ja puikot
-siteet
-tyhjät hammastahnatuubit
-tyhjät meikkirasiat
-käytetyt hammasharjat
-hammaslanka
-tyhjät käsivoidetuubit
-tyhjät shampoo- ja hoitoainepurkit
-hiusväripurkit
Kyllä mä säilön nuo mieluummin vessan roskikseen, kuin keittiöön. Tyhjennänkin sen sitten useammin, kuin kerran kuussa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:32"]Laittakaa käsveskaan mitä ylimääräistä on alapäässä, pönttöön menee vaan itseasia kera paperin.
[/quote]
Entinen ystäväni teki kuten sinä. No tuli tukos ja vesivahinko ja hän maksoi ja lakkasi olemasta ystävä kun oma töppäilynsä tuli kalliiksi.
[/quote]
Siis tukkiko pöntön kakka, vai laukussa oleva tamponi?
[/quote]
Kun tarina ei kerro
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:06"]
Mun vessaan ei yksinkertaisesti mahdu roskista. Deal with it!
[/quote]
Ok, eli vessaankin pääset suunnilleen peruuttamalla ja lattiapinta-alaa on vain pöntölle. Toivottavasti käsienpesuallas mahtuu.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:31"]
Kyllä on häveliästä porukkaa jos ei kehtaa viedä tamponia tms. keittiön roskikseen?
Nro. 30 talossa on yli 10 roskista.. What?
Pienestäkin asiasta saa nähtävästi ison ongelman, kovin vihamielisiä tuntuvat olevan nämä tyypit joilla on roskis vessassa
[/quote]
Ei kiitos käytettyjä tamponeja keittiöni roskikseen.
[/quote]
Alapeukutin vahingossa, sori! Oon samaa mieltä sun kanssa, yök keittiössä jonku menkkaverta hyi!!
[/quote]
Sama
Kyllä minulla tulee ainakin vessassa/kylpyhuoneessa roskaa! esim. vessapaperihylsyt,pumpulipuikot,tyhjän purnukat yms yms
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:03"]
litran roskiksen ostaminen tuntuisi tyhmältä, omien tarpeiden mukaan se tarvitsisi vaihtaa kerran vuodessa, mutta sitten kun joku menkkahirviö käy kylässä, pitäisi aina niiden jälkeen vaihtaa ihan vain koska joku on sinne haisevan käärön tunkenut. Sitä paitsi, itse pidän kohteliaana että ennen kyläreissua vaihdan tamponin ja siteen, jotta minun ei tarvitse kylässä sitten vaihtaa. Eikö muut tosiaan tee näin? "Lähdenpä sirpalle. Pitäis kyllä vaihtaa kohta tamponi, mutta ääh, vaihdan sen vasta sirpalla sitten!" Oikeesti?
[/quote]
ei sitten tullut mieleen että jollakin voi olla niin runsaat menkat että suojus pitää vaihtaa jopa parin tunnin vierailun aikana? Varsinkin jos matkoihinkin vielä kuluu aikaa. Yökylävieraitakaan teillä ei varmaan käy. Toki varmaan suurin osa välttelee yökyläilyä menkkojen aikaan, mutta joskus on pakko.
Mä en haluais keittiön roskikseen haisemaan kenenkään vieraan menkkasiteitä, hyi helvetti. Ei ole roskista vessassa, ja kyllä, vedän siteet pöntöstä alas, kuten myös pumpulipuikotkin. Noniin, kivittäkää!
Just siks meillä ei ole vessassa roskista ettei kukaan jätä kyläillessä sinne siteitään tai tamponeita :O Luulisi että on vaihtanut siteen tms ennen kuin tulee meille kylään, ettei tarvi kylässä alkaa vaihtamaan! Vaihtakoot kotonaan!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:07"]
Miten teillä ei tuu roskaa vessassa?
Meillä tulee
-vanulaput ja puikot
-siteet
-tyhjät hammastahnatuubit
-tyhjät meikkirasiat
-käytetyt hammasharjat
-hammaslanka
-tyhjät käsivoidetuubit
-tyhjät shampoo- ja hoitoainepurkit
-hiusväripurkit
Kyllä mä säilön nuo mieluummin vessan roskikseen, kuin keittiöön. Tyhjennänkin sen sitten useammin, kuin kerran kuussa.
[/quote]
Meillä ei tule päivittäin vessassa muuta roskaa kuin ne vanulaput ja -puikot ja hammaslangat. Ne kaikki sopii peilikaapin pikkuroskikseen, mikä tyhjennetään silloin kun se on täynnä. Tyhjät purkit on ihan helppo viedä keittiön roskikseen. Ei meillä ole kylppärissäkään roskista tyhjiä shampoopulloja varten.
Hei aloittaja!
Olitkohan meillä eilen vieraana? Juu, ei ollu roskista vessassa näkyvillä... Pikkuroskis löytyy vetolaatikosta... Isolle kävi kalpaten ja on hankinnassa... Pahoittelut!
Enää ei tarvitse vaipoille roskista, ni en oo muistanu hankkia uutta
Hakeudu hoitoon sekopää! Keskustelet täällä joka toisessa viestissä ja jos ihmisellä ei ole vessassa roskista alapeukutat sormi punaisena.
eiköhän ihmiset pakkaa veriset siteensä ja tamponinsa ihan paperiin viedessään niitä KEITTIÖN roskiin, ei tarvi herrasväen kahvipöydässä yökkäillä :D
Mitä lääkkeitä ap. ja kumppanit vetävät kun noin ahdistaa toisten roskikset?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:25"]
Mä en haluais keittiön roskikseen haisemaan kenenkään vieraan menkkasiteitä, hyi helvetti. Ei ole roskista vessassa, ja kyllä, vedän siteet pöntöstä alas, kuten myös pumpulipuikotkin. Noniin, kivittäkää!
[/quote]
Asuthan omakotitalossa ja huolehtit omista viemäritukoksistäsi itse?
Mitäs minä sinne roskikseen laittaisin, terv. yksin asuva mies. Ne roskat joita tuolla tulee voi kantaa johonkin muualle roskiin.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:09"]
[/quote]
[/quote]
Toivottavasti myös teidän jätevedet menee likavesikaivoon eikä vedenpuhdistamolle, missä joku saa sitten irrotella niitä pumpulipuikkoja paskasiivilöistä?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:09"]
[/quote]
[/quote]
Toivottavasti myös teidän jätevedet menee likavesikaivoon eikä vedenpuhdistamolle, missä joku saa sitten irrotella niitä pumpulipuikkoja paskasiivilöistä?
[/quote]
Tosin välähti vasta nyt mieleen, että mihin ne likavesikaivojätteet sitten tyhjennetään? Päätyvätkö nekin vedenpuhdistuslaitokselle?
Jostain hiusväristä tulee muovi-, metalli-, kartonki- ja paperiroskaa. Kiva niitä sitten sieltä siteiden alta kaivella kierrätyslaatikoihin. Helpommalla pääsee kun vie suoraan oikeaan laatikkoon eikä koko kämpässä ole mitään *tanan yleisroskista.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:32"]Laittakaa käsveskaan mitä ylimääräistä on alapäässä, pönttöön menee vaan itseasia kera paperin.
[/quote]
Entinen ystäväni teki kuten sinä. No tuli tukos ja vesivahinko ja hän maksoi ja lakkasi olemasta ystävä kun oma töppäilynsä tuli kalliiksi.
[/quote]
Siis tukkiko pöntön kakka, vai laukussa oleva tamponi?