Miksei joillakin ole roskista vessassa?
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:17"]
No ei ole roskista missään meidän vessoista tai kylppäreistä normaalisti. Minulla on hormonikierukka ei kuukautisia ole ollut vuosiin. Lapset eivät ole vaippaiässä eikä kuukautisen ole vielä tytöllä alkaneet. Käytän vanulappua iltapesulle, mutta sen kiikutan keittiö roskikseen joka ilta.
Vieraiden tullessa laitan pienen kannellisen roskikseen vierasvessaan, jonka tyhjennän vierailun jälkeen. Ja kun tytöllä alkaa kuukautisen niin hänen kylppäriinsä tulee varmasti roskis.
Mutta kuka vuonna 2014 käyttää kuvottavia haisevia siteitä? YÖKS!!!
[/quote]
Minä! Pitäiskö antaa lahkeesta valua? Ja kivuliaan endometrioosin takia en sisuksiini mitään tunge. Hormoneita en suostu syömään.
Kyllä on häveliästä porukkaa jos ei kehtaa viedä tamponia tms. keittiön roskikseen?
Nro. 30 talossa on yli 10 roskista.. What?
Pienestäkin asiasta saa nähtävästi ison ongelman, kovin vihamielisiä tuntuvat olevan nämä tyypit joilla on roskis vessassa
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 07:43"]Mä laitan aina kylässä käytetyn siteen laukkuuni ja heitän sitten kotona roskikseen. Ei tulisi mieleenkään jättää sitä toisten roskikseen!
[/quote]
se on roska, ei kotieläin
Käykö täällä nyt modet vähän kierroksilla, kun se yksi ketju jossa oli tuo ylläoleva Trivago-mainoksen kuva katosi saman tien. Vai joko sinne ehti joku puskea jotain rivoa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 07:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 07:30"]
Mihin roskista vessassa tarvii? Mä en tunne ketään kellä olis.
[/quote]
En kylla kavelisi kenenkaan keittioon side kourassani.
[/quote]
No vie sitten mukanasi kotiin ja heitä siellä vessan roskikseen. Problem solved.
[/quote]
Sun kaltaisten pällien takia olen oppinut kantaan minigrippusseja käsilaukussa... Kunnes vaihdon kuukuppiin. Ällöttää ajatuksin verirättien kuljettamisesta keittiöön..
Mullakaan ei ole. Oli joskus, mutta kuumassa ja kosteassa tilassa tuoksahtaa kurjalle ja en nää suurta ongelmaa mennä keittiöön roskikselle. Eikä oo ongelma ystävienkään kanssa. Vanulappuja en käytä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:48"]Mulla ei ole veskissä roskista, koska niitä roskia tulee tosi vähän. Olen tottunut viemään roskat joka päivä kerran tai kaksi. Keittiön roskikseen on viisi askelta.
Eikä sitä sidettä sellaisenaan sinne keittiön roskikseenkaan viedä. Yleensä kai kääritään veskipaperiin?
Enkä minä ikinä ole ajatellut, että mitähän toi mun kaveri nyt tonne roskiin veskistä kuljettaakaan. Sehän voi olla nenäliina, kosteuspyyhe, topsy -puikko, tyhjä wc-paperirulla tai ihan mitä vaan, ei välttämättä side tai tamponi.
[/quote]
Mulla on roskia aina vessassa ollut, mutta mulla on kaveri joka tottumuksista kai kantoi aina tamponit ja siteet keittiöön kourassansa. Ja siinä katsoin jännityksellä vierestä että peseekö kätensä vai ei... YÖK!
Te asutte pienissä taloissa jos kiikutatte kaiken wc-roskan aina keittiöön. Nimim. Keittiö vain yhdessä kerroksessa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 07:30"]Mihin roskista vessassa tarvii? Mä en tunne ketään kellä olis.
[/quote]
Olet sinkku mies?
[/quote]
Jos niillä sinkkumiehillä on seksielämää, tarvitsevat varmasti myös roskista vessassa.
Mä olen aina kuvitellut että käytetyn tamppoonin saa vetää pöntöstä alas?? Ja olen 31v.. en tosin itse käytä tamppooneita kuin ehkä kerran vuodessa. Siteet toki heitän roskikseen. Meillä on roskakori vessassa, kylpyhuoneessa, työhuoneessa, makuuhuoneessa sekä keittiössä, yllättävän paljon niihin kaikkiin kertyy roskia.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:43"]
Mullakaan ei ole. Oli joskus, mutta kuumassa ja kosteassa tilassa tuoksahtaa kurjalle ja en nää suurta ongelmaa mennä keittiöön roskikselle. Eikä oo ongelma ystävienkään kanssa. Vanulappuja en käytä.
[/quote]
Kylpyhuoneissa onkin usein kannellinen roskis, joka avataan jalalla. Tosiaan vessassa ei tuoksahda yhtään mikään, vaikka siellä onkin roskis. Lisäksi jos vessasi / kylppärisi on kostea, kannattaa oikeasti tarkistaa, että onko siellä muutenkaan ilmanvaihto kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:48"]
Mä olen aina kuvitellut että käytetyn tamppoonin saa vetää pöntöstä alas?? Ja olen 31v.. en tosin itse käytä tamppooneita kuin ehkä kerran vuodessa. Siteet toki heitän roskikseen. Meillä on roskakori vessassa, kylpyhuoneessa, työhuoneessa, makuuhuoneessa sekä keittiössä, yllättävän paljon niihin kaikkiin kertyy roskia.
[/quote]
Älä tuki taloyhtiösi putkia... Tosiaan, ei tamponeita vessanpönttöön.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:32"]Laittakaa käsveskaan mitä ylimääräistä on alapäässä, pönttöön menee vaan itseasia kera paperin.
[/quote]
Entinen ystäväni teki kuten sinä. No tuli tukos ja vesivahinko ja hän maksoi ja lakkasi olemasta ystävä kun oma töppäilynsä tuli kalliiksi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:32"]Laittakaa käsveskaan mitä ylimääräistä on alapäässä, pönttöön menee vaan itseasia kera paperin.
[/quote]
Häh? Tukos tuli mistä, ja kuka joutui maksaa ja miksi?
Entinen ystäväni teki kuten sinä. No tuli tukos ja vesivahinko ja hän maksoi ja lakkasi olemasta ystävä kun oma töppäilynsä tuli kalliiksi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:56"]
[/quote]
[/quote]
Häh? Tukos tuli mistä, ja kuka joutui maksaa ja miksi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 21:33"]Eikö kukaan käytä hammaslankaa? Se ainakin kuuluu roskikseen eikä vessanpönttöön. Mihin laitetaan tyhjentyneet rasvaputkilot ja -purkit, vanutupot ja -puikot?
[/quote]
No sinne vessanpönttöön
Meillä ei ole nyt kahteen vuoteen ollut roskista vessassa, enkä ole sitä kyllä kaivannutkaan. Menkat on ehkä kolme kertaa vuodessa, ja ne 10-20 tamponia vuodessa voin kyllä roudata keittiönkin roskikseen jota tyhjätään vähintään jokatoinen päivä. Peilikaapissa minulla on vanha topsipuikkopurkki johon laitan kylppärin roskat, eli vanupuikot ja laput. Se purkki täyttyy noin kerran kahdessa kuukaudessa, joten jo vaikka kahdenkin litran roskiksen ostaminen tuntuisi tyhmältä, omien tarpeiden mukaan se tarvitsisi vaihtaa kerran vuodessa, mutta sitten kun joku menkkahirviö käy kylässä, pitäisi aina niiden jälkeen vaihtaa ihan vain koska joku on sinne haisevan käärön tunkenut. Sitä paitsi, itse pidän kohteliaana että ennen kyläreissua vaihdan tamponin ja siteen, jotta minun ei tarvitse kylässä sitten vaihtaa. Eikö muut tosiaan tee näin? "Lähdenpä sirpalle. Pitäis kyllä vaihtaa kohta tamponi, mutta ääh, vaihdan sen vasta sirpalla sitten!" Oikeesti?
outoa sekin mun mielestä on että kylässä pitää raahata laukku vessaan, että sen siteen voi sinne piilottaa..
ja tosiaan toi keittiön roskikseen vieminen. ompas mukava muilla siinä kahvitella kun joku kantaa verisen rätin viereen roskikseen.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:25"]Meilla ei sotketa vessatoimia ja ruoanlaittoa. Jo ajatuskin kuvottaa.
[/quote]
Tähän voitaisiin päättää tämä keskustelu.
No ei ole roskista missään meidän vessoista tai kylppäreistä normaalisti. Minulla on hormonikierukka ei kuukautisia ole ollut vuosiin. Lapset eivät ole vaippaiässä eikä kuukautisen ole vielä tytöllä alkaneet. Käytän vanulappua iltapesulle, mutta sen kiikutan keittiö roskikseen joka ilta.
Vieraiden tullessa laitan pienen kannellisen roskikseen vierasvessaan, jonka tyhjennän vierailun jälkeen. Ja kun tytöllä alkaa kuukautisen niin hänen kylppäriinsä tulee varmasti roskis.
Mutta kuka vuonna 2014 käyttää kuvottavia haisevia siteitä? YÖKS!!!