voi tota messiä:(
Kommentit (217)
onko kukaan huomannut että Die Mannchaftin valmentaja Joachim Löw näyttää True Blood -sarjan vampyyri-Billiltä?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:54"]
Oisin niin toivonut voittoa Messille!!
[/quote]
Tässä se nähtiin ettei yhden tähden varassa mestaruutta voiteta futiksessa, joka on joukkuelaji isolla jiillä!
Saksa teki kaiken tiiminä, peli oli koko kisjoen ajan nautittavaa katseltavaa. Todellakin Saksa JOUKKUEENA ansaitsi voiton, ei Messi, koska sen nimistä joukkuetta kisoissa ei edes ollutkaan.
hyvä saksa!!! jumalauta, miten jotkut täällä toivoi mestaruutta etelä-amerikkaan?!
Miksi se Messi oksenteli taas matsin aikana?
En olisi palkinnut parhaana pelaajana, oli niin näkymätön kisojen ajan.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 00:54"]
Oisin niin toivonut voittoa Messille!!
[/quote]
Tässä se nähtiin ettei yhden tähden varassa mestaruutta voiteta futiksessa, joka on joukkuelaji isolla jiillä!
Saksa teki kaiken tiiminä, peli oli koko kisjoen ajan nautittavaa katseltavaa. Todellakin Saksa JOUKKUEENA ansaitsi voiton, ei Messi, koska sen nimistä joukkuetta kisoissa ei edes ollutkaan.
[/quote]
Lässyn lää, ihanko itse tämän hienon analyysin keksit???
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:43"]hyvä saksa!!! jumalauta, miten jotkut täällä toivoi mestaruutta etelä-amerikkaan?!
[/quote]
miksei olisi toivonut, en ymmärrä. Argentiina on sydäntä lähellä, ei Saksa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:43"]
hyvä saksa!!! jumalauta, miten jotkut täällä toivoi mestaruutta etelä-amerikkaan?!
[/quote]
Siis miten täällä jotkut toivoi mestaruutta SAKSAAN??
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 02:15"]Yhtä pitkä kun minä 169 cm.
[/quote]Ja siitäkin viis senttiä syntyi runsaalla kasvuhormonin käytöllä kun Messi oli varhaisteini....
On oikeasti 165cm
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:57"]
Messi on paras, ja ansaitsi palkintonsa.
[/quote]
Argentiinalainen Maradona on sinun kanssasi eri mieltä. Vaikka eihän hän kovin paljoa pallosta ymmärrä... :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:23"]
Mun tytär sanoi, että Messi näyttää tontulta tai haltialta
[/quote]
Jotkut sanoo puutarhatontuksi mikä nyt ei ehkä ole niin kauhean kaukaa haettu....http://i51.tinypic.com/n3430x.jpg
http://cruelladekill.files.wordpress.com/2013/10/garden-gnome.png?w=576&h=383
Itse sanoisin peikko mutta joku maaginen olento kuiteski.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:43"]hyvä saksa!!! jumalauta, miten jotkut täällä toivoi mestaruutta etelä-amerikkaan?!
[/quote]
Miksi vitussa sitä olis Lapin polttajille pitänyt toivoa?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:57"]
Messi on paras, ja ansaitsi palkintonsa.
[/quote]
Argentiinalainen Maradona on sinun kanssasi eri mieltä. Vaikka eihän hän kovin paljoa pallosta ymmärrä... :)
[/quote]
Diego vihaa FIFAA. Siksi. Mixu Paatelainen oli yksi joka äänesti Messiä parhaaksi. Hyvä Suomi! Ja Messi! ♥
Messi ei ollut turnauksen paras pelaaja. Saksastakin olisi voinut nimetä vaikka 5 pelaajaa ennen Messiä. Varsinkin Saksan maalivahti oli kovista kovin. Latinokulttuuriin kuuluu henkilönpalvonta ja ylisanat, P-Eurooppalaiset eivät nosta noin jalustalle omiaan. Ronaldo, Messi, Neymar - yliarvostettuja, eivätkä edes söpöjä Ronaldoa lukuunottamatta. Lopputulos kertoo latinoiden hypettelystä kaiken.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:59"]Messi ei ollut turnauksen paras pelaaja. Saksastakin olisi voinut nimetä vaikka 5 pelaajaa ennen Messiä. Varsinkin Saksan maalivahti oli kovista kovin. Latinokulttuuriin kuuluu henkilönpalvonta ja ylisanat, P-Eurooppalaiset eivät nosta noin jalustalle omiaan. Ronaldo, Messi, Neymar - yliarvostettuja, eivätkä edes söpöjä Ronaldoa lukuunottamatta. Lopputulos kertoo latinoiden hypettelystä kaiken.
[/quote]
Perseenikin on söpömpi kuin neitipelle Cristiano.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:59"]
Messi ei ollut turnauksen paras pelaaja. Saksastakin olisi voinut nimetä vaikka 5 pelaajaa ennen Messiä. Varsinkin Saksan maalivahti oli kovista kovin. Latinokulttuuriin kuuluu henkilönpalvonta ja ylisanat, P-Eurooppalaiset eivät nosta noin jalustalle omiaan. Ronaldo, Messi, Neymar - yliarvostettuja, eivätkä edes söpöjä Ronaldoa lukuunottamatta. Lopputulos kertoo latinoiden hypettelystä kaiken.
[/quote]
Itse olen ihmetellyt samaa. Puoli kentällistä saksalaisista paukuttavat maaleja tolkuttomasti ja Klose nousee kiistattomaksi legendaksi. Mutta kuka sellaista huomaa? Neymar sitä, Messi tätä...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:59"]Messi ei ollut turnauksen paras pelaaja. Saksastakin olisi voinut nimetä vaikka 5 pelaajaa ennen Messiä. Varsinkin Saksan maalivahti oli kovista kovin. Latinokulttuuriin kuuluu henkilönpalvonta ja ylisanat, P-Eurooppalaiset eivät nosta noin jalustalle omiaan. Ronaldo, Messi, Neymar - yliarvostettuja, eivätkä edes söpöjä Ronaldoa lukuunottamatta. Lopputulos kertoo latinoiden hypettelystä kaiken.
[/quote]
[/quote]
Saksa on Keski-Euroopassa. Karttakirja kouraan. Ja henkilöpalvonta siellä toisen maailmansodan aikaan melko helvetin vahvaa.
Ja Ronaldo Portugalista, joka on Eurooppaa. Tarkoittanet nykyisiä tähtiä?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:59"]Messi ei ollut turnauksen paras pelaaja. Saksastakin olisi voinut nimetä vaikka 5 pelaajaa ennen Messiä. Varsinkin Saksan maalivahti oli kovista kovin. Latinokulttuuriin kuuluu henkilönpalvonta ja ylisanat, P-Eurooppalaiset eivät nosta noin jalustalle omiaan. Ronaldo, Messi, Neymar - yliarvostettuja, eivätkä edes söpöjä Ronaldoa lukuunottamatta. Lopputulos kertoo latinoiden hypettelystä kaiken.
[/quote]
[/quote]
Saksa on Keski-Euroopassa. Karttakirja kouraan. Ja henkilöpalvonta siellä toisen maailmansodan aikaan melko helvetin vahvaa.
[/quote]
Mutta porukalla tehtiin, kuten nytkin :) Hyvä Saksa!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:58"]En mäkään ymmärrä miksi kukaan kannattaisi Saksaa. No onhan ne taitavia, mutta mä katson jalkapalloa tunteella. Saksa sotii vastaan kaikkea sitä mikä mua jalkapallossa kiehtoo. Ehkä mä olen henkisesti enemmän brassi kuin saksalainen sitten.. ;)
[/quote]
Minäkin katson tunteella ja just siksi kannustan Saksaa. Upea joukkue, joka on hiotunut yhteen ja kaikki tehneet lujasti töitä. Saksalla olisi ollut nostaa vaikka ketä ns. idolisoinnin kohteeksi Messin ja Neymarin tapaan, mutta sen sijaan ovat aina painottaneet miten ovat joukkue, eivätkö lähde yksilöhegemoniaan. ...Sen lisäksi saksalaiset ovat läpi turnauksen pelanneet siistiä ja vastustajaansa kunnioittavaa peliä. Luja työ palkitsi niin kuin oikein oli!
[/quote]
Kovan työn tosiaan tekivät kaatuilun lomassa.