En pysty olemaan ihmisten seurassa, koska en kestä sitä että heillä on kaikki mitä minä haluan.....
Ei nyt siis välttämättä kaikki, mutta edes jotain.....
Koulutus, työ, ystäviä, asunto/koti, mielenterveys, kokemuksia, unelmia, on/on ollut rakkautta, parisuhde, harrastuksia, voivat mennä jonnekkin jopa matkustaa jonnekkin......
En voi sille mitään, mutta fyysisesti sattuu olla ihmisten seurassa.
Kommentit (66)
Olispa sulla ihania ystäviä jotka auttaisi sua sun ongelmissasi.
Parisuhde ja ystävät on tärkeimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus vie voimat ja toivon.
Katkeruus on oma valinta. Voit olla katkera, tai olla olematta. Itse ajatuksesi valitset.
liity vasemmisto liittoon siellä on kaltaisiasi. mikään ei riitä kaikki pitäisi eteen kantaa VIKA ON AINA KAPITALISTI SIJOISSA. he kuitenkin sinutkin elättävät. muuta p-koreaan siellä voit toteuttaa ideolokiaasi PAKKOKIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn kyllä olemaan ihmisten seurassa ja keskustelemaan heidän kanssaan olematta kateellinen heille. Ymmärrän kyllä sataprosenttisesti tuon vaillejäämisen kokemuksen.
Tunnen kipua kun luen lehtiä tai katson tv:stä kuinka hyväosaiset tekevät omistusasuntoihinsa remontteja, kuinka matkustelevat, lomailevat ja käyttävät rahojaan mihin haluavat.
Itse en tule koskaan olemaan työkykyinen, eli en pääse koskaan kerryttämään omaisuutta, en saa OMAA kotia, jota voisin laittaa. En voi lomailla, koska elämäni on "yhtä lomaa" koko ajan. Ainut vaan, ettei ole rahaa matkustella ja nauttia tästä "ihanasta lomasta".
En todellakaan ole vapaa, vaikka minulla on vapaata koko ajan. En voi säästää. Kerran säästin matkaa varten, ja toimeentulotukeni evättiin, koska tilillä oli yli tonni. Jeee!
Vuokra-asuntoa ei voi oikein laittaa ja remontoida mielensä mukaan.
On kiva kuunnella ihmisten viisasteluita, kuinka omistusasuntoa maksaa itselleen, kun ei koskaan tule saamaan asuntolainaa.
Jos tilille kertyy säästöjä, nosta ne pois, ettei evätä tukia. Vaikka kyllä tämän itsekin ymmärrät. Kodin laittaminen ei ole mikään elämän kohokohta. Käytä päätäsi, niin keksit kyllä miten voit elää kiinnostavaa ja hyvää elämää, ilman toisarvoisten asioiden glorifioimista. Esität tässä nyt jotenkin tyhmää. Tosiasiassa en edes usko näitä sepustuksiasi.
Sinäpä oletkin joka toisessa ketjussa tuputtamassa tyhmiä neuvojasi ja silti kertomassa, että et edes usko niitä juttuja, joihin tuputat neuvojasi. Kai tuollekin jokin luokitus löytyy.
Katkeruus vie voimat ja toivon.