Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aliexpress.com

Vierailija
13.07.2014 |

onko kukaan koskaan tilannut tuolta mitään?

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei muuta ole kuin halpaa piraattipaskaa. En koskaan tilaisi sieltä mitään.

Vierailija
22/132 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni täsmennys edellisen kirjoittajan viestiin:

EU:n ulkopuolelta tulevista lähetyksistä peritään tulli vain silloin, kun ostoksen + rahtikulujen arvo on yhteensä yli 150 euroa. Pienin perittävä tullin määrä on 10 euroa. Tullin määrä riippuu ostetusta tuotteesta ja sen tullinimikkeestä. Esimerkkejä tulliprosenteista: http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/netista_ostaminen/tullit_ja_verot/esimerkkeja/index.jsp

Alkoholi, tupakka ja hajuvedet ovat poikkeuksia minimiarvosääntöön, niistä tulli peritään aina. Tullin lisäksi näistä tuotteista on maksettava valmistevero.

Tuontitullin lisäksi kaikista lähetyksistä peritään 24 prosentin arvonlisävero (oletan että edellinen kirjoittaja tarkoittaa tätä kun puhuu 20% tullimaksusta). Alle 5 euron ALVeja ei peritä. Tästä syystä noin 22 euron lähetykset ovat varmasti kuluttomia (eli tullia, alv alle 5 euroa) - kunhan eivät siis ole alkoholia, tupakkaa tai hajuvesiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin vanhojentanssipuvun kyseiseltä sivustolta, ja upea tuli. Yläosan pitsi oli kuvasta poikkeavaa mutta mielestäni yhtä kaunista..Nyt tilasin lastenvaatteita joululahjoiksi, sekä "pariavaimenperät", sellaiset linnut jotka voi kotiin tullessaan ripustaa seinälle kiinnitettävään pönttöön..

Itseäni mietitytti vaan että näinköhän ehtivät joululahjoiksi nuo, kun osassa tilauksista vaihtelevasti 40-1000 tilausta..etenkin tuo yläpää arveluttaa, että näinköhän ehtivät postittaa ajoissa..

Ja itse myös tahtoisin lukea muiden omakohtaisia kokemuksia sivustolta ostosta, etenkin kiinnostaa että saako sivustolta hyvityksen jossei saa tuotettaan vai pitääkö yrittää periä myyjältä?

Vierailija
24/132 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sieltä tilattua pieniä määriä? Joskus muistan katsoneeni jotain tuotetta, ja kpl-määrä oli turhan suuri tällaiselle ei-kauppiaalle/yrittäjälle/maahantuojalle...

Vierailija
25/132 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin kengät kesän alussa. Riippuu ihan myyjästä minkä laatuista tavaraa sieltä saa. Tiedän, että kengät on feikit, mutta hyvin ne on kestäneet silti rankkaakin käyttöä tähän asti. Vähän samalla meiningillä mennään kuin ebay.

Vierailija
26/132 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:33"]

Tiedän, että kengät on feikit

[/quote]

Piraattien tilaaminen/maahantuonti on laitonta. Toivottavasti seuraava piraattiostoksesi jää tullin haaviin ja saat seurauksia.

[/quote]

No enpä oo ikinä kuullut, että kukaan olisi tollasesta jäänyt kiinni tai edes saanut sakkoja :D Vai keksitkö tuon omasta päästä?

Vierailija
27/132 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuttuni tilailee ja paljonkin, itse tilasin koruja (kannattaa katsoa, että luotettava myyjä ja ilmainen kuljetus). Ihan ok tuotteita, jotkut hyvinkin heikkolaatuisia. Arpapeliä se on

Vierailija
28/132 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut keittiötarvikkeita ja ihan hyvin toimi. Kuljetus kesti tolkuttoman pitkään, mutta tulivat lopulta. Kannattaa valita ilmaisen toimituksen tavarat, koska muuten hinta pomppaa pilviin.

Vierailija
29/132 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hääpuvun. Se ei ollut piraattituote, koska puku ei ollut alun perinkään mitään merkkiä. Myyjiä on siellä monenlaisia, kannattaa valita huolella. Hääpukuni oli tehty hyvin.

Vierailija
30/132 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut paljonkin tavaraa. Suurimpaan osaan olen ollut tyytyväinen. Tässäkin kannattaa muistaa, ettei odota liikoja jos tuote maksaa todella vähän.

Vierailija
31/132 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaisena tilailee tuolta jatkuvasti vaikka mitä pientä tietotekniikka-rojua. Kehunut kovasti kun että muutamalla eurolla saa kotiin toimitettuna asti, Suomessa vastaava tuote maksaisi jo kaupassa moninkertaisesti, puhumattakaan että on ostellut sellaisia tavaroita mitä Suomessa ei ole edes nähnyt. Niin ja hän siis ei tilaile mitään minkä edes väitetään olevan merkkituotteita, erilaisia latureita yms pientä roinaa. Ja saa ihan tilattua mm. 1 kpl eikä tarvitse tilata tukuttain. Itse ajatellut tilailla syksy-talven aikana tuolta hääpuvun, saa nähä miten silloin käy. :D

Vierailija
32/132 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin yleensä jo samana iltana on maksu mennyt perille, kun luottokortillani olen maksanut tyttärelleni 'cosplay' asuja ostaessani

Vierailija
33/132 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä pitäisi olla aitoja

Vierailija
34/132 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/132 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vaikka ja mitä!! Lapsille vaatetta mm. zaraa ja h&m, next jne. jotkut ovat kuin aitoja, jotkut ihan selkeitä kopioita! Hius- ja kauneustuotteita vaikka millä mitalla, leivontatarvikkeita, kännykänkuoria, kankaita, seinätarroja, askartelutavaraa, koulukrääsää, vauvan tavaroita (mm. skiphopia, mamas&papas leluja), barbietavaraa..Lista on loputon, ja kuten tuossa joku jo sanoikin, samaa krääsää kaupat ne täällä suomessakin myy, mutta kauppa repii omansa pois ja vielä paljon ekstraa! Ostin juuri skiphopin vaunulelun, maksoi 5e, samainen täällä suomessa maksaa 30e!! Lapuissa lukee skiphop, jne. Läheskään kaikki ei sieläkään ole piraattitavaraa, tai jos tuokin on, niin on ainakin helvetin taitavasti kopioitu!! Laadussa ei ole tingitty! Ainoa, joissa on vikaa ollut on noi seinätarrat, jos tilaa isoja tarroja kärsivät kuljetuksesta. Onneksi kirjaimet on saanu seinällä kuitenkin oijottua! :) Ainoa mikä kirpaisee on se tieto siitä että tässä tekee hallaa suomen taloudelle, mutta pienellä palkalla ostan krääsäni ennemmin suoraan kiinasta!! Toki on sellaisia tuotteita (suomalaisia) joista maksan enemmän ja se sitten kestääkin. Mutta jossain se säästö on kuitenkin tehtävä jos jotakin haluaa!Aliexpress on niitä kauppoja joista löytyy aina jotain uutta, ja sitä oppii käyttämään (oppii käyttämään oikeita hakusanoja jne.) kun sitä pitkän aikaa käyttää ja siihen tutustuu kunnolla. Enpä ole voinut kuin suositella kauppaa tuttaville, ja moni muukin siihen on hurahtanut. :D mm. ilmainen toimitus on aika kova juttu!! Ei sitä joissakin tavaroissa voi kuin ihmetellä että jääkö myyjälle tosiaan kaupoista mitään tulosta..mutta eiköhän niistä jää. :)

terkuin Hullaantunut

Vierailija
36/132 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolme neuletta ja yhden mekon tilannut. Ihan olen koukkuun jäänyt :/ :D Niin paljon halvemmalla saa vaatekaapin uudistettua kuin että olisin kaikki joistakin liikkeistä täältä Suomesta ostanut. Toki ikinä ei tiedä mitä saa kun paketin avaa, mutta toistaiseksi kaikki on ollut miellyttäviä paitsi 1 neuletakki joka oli kokoa liian pieni mutta se oli oma mokani. Suosittelen tilaamaan!

Vierailija
37/132 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/132 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tilannut paljonkin kiinasta tavaraa eikä ole ollut vielä kertaakaan mitään ongelmaa. hinnat on halvat ja tuotteet on mitä sanotaankin. voin suositella kaikille. 

Vierailija
39/132 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti, noin 30 kertaa. Yksi ainut 5€ arvoinen tuote jäi saamatta, muuten on kaikki toiminut moitteettomasti. :)

Vierailija
40/132 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut

ja toimii hyvin

pitää vaan katsoa että myyjän palautteet on kondiksessa