Onko kukaan muu kyllästynyt Vadelmaveneeseen?
Ihan hyvä biisi, oikea korvamato, mutta soi joka paikassa!
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:49"]
kappale kertoo pillusta. hanko/etelä= (suomen ) alapää. lippu salkoon = no mitäs luulisitte.?
[/quote]
Repesin tälle :D
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 21:00"]
En ole kuullut kyseistä kappaletta. Hangosta ei tulisi kyllä pillu mieleen, pikemminkin varpaat. Tampere lienee jossain pillun kohdalla.
[/quote]
Jyväskylä on pillu
eikö se laula "vatelmaveneellä, tai vattelmaveneellä.." ja "LLLIPPU mastoon" vähän hoono soomea puhuu se laulaja.
En voi sietää laulajan naismaista piipitystä ja kimitystä, hirveä!!!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:49"]kappale kertoo pillusta. hanko/etelä= (suomen ) alapää. lippu salkoon = no mitäs luulisitte.?
[/quote]
Siis oletko sä jotenkin retardi tai muuten vaan neuroottisen pervo?
En ole edes kuullut koko kappaleesta. Otsikon perusteella olin varma että tässä on kyse jäätelöstä
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:26"]En ole koskaan tykännyt, kun en saa niistä sanoista mitään selvää muuta kuin "Hankoon...........lippu mastoon". Mistä siinä edes lauletaan?
[/quote]
"Hankoon, Helsinkiä pakoon soudan Hankoon
Wo-oo, lippu mastoon
Joo mä oon sun Jacques Cousteau-oo-ooh
Vadelmaveneellä, jee
Makeemmilla vesillä, je-ee
Hankoon, Helsinkiä pakoon soudan Hankoon, o-oo-oh"
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:26"]En ole koskaan tykännyt, kun en saa niistä sanoista mitään selvää muuta kuin "Hankoon...........lippu mastoon". Mistä siinä edes lauletaan?
[/quote]
"Hankoon, Helsinkiä pakoon soudan Hankoon
Wo-oo, lippu mastoon
Joo mä oon sun Jacques Cousteau-oo-ooh
Vadelmaveneellä, jee
Makeemmilla vesillä, je-ee
Hankoon, Helsinkiä pakoon soudan Hankoon, o-oo-oh"
[/quote]
"Keittiö likanen, pomoni ihminen
Ei ees oo
Taivas on sininen, mut sitä ikinä en ehdi katsoo
Nyt ilmät kii laitan, ja siel nähään
Kuvittelen meille laivan..."
Mä kuuntelin is:n sivujen linkin kautta pätkän ja totesin, että vaihtaisin kanavaa, jos radiosta tulis.. Tosin mun kuuntelemalta kanavalta ei takuulla tuu.
Mua ärsyttää se epäloogisuus:
Soudan Hankoon
Lippu mastoon
Ei muuta tarvita kuin botski ja bensaa
Et sä hitto tarvitse bensaa soutuveneessä ja mihin mastoon se lippu muka nostetaan?
Toivottavasti seuraavaan biisiin mennessä Kasimir oppis puhumaan suomea.
jonkun löysästä pillusta laulaa. oikeen kirkkoveneestä
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:02"]jonkun löysästä pillusta laulaa. oikeen kirkkoveneestä
[/quote]
Av-mamman menkkatoosasta?
Pitää sit varmaan lähteä vadelmavenepakolaisena ruottiin.
En ole koskaan kuullutkaan koko biisistä. Luulin, että aloitus viittasi Vadelmavenepakolaiseen tai niihin karkkeihin. Ne molemmat kyllä hieman kyllästyttää.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:49"]kappale kertoo pillusta. hanko/etelä= (suomen ) alapää. lippu salkoon = no mitäs luulisitte.?
[/quote]
Siis oletko sä jotenkin retardi tai muuten vaan neuroottisen pervo?
[/quote]
"lippu mastoon" "oon sun Jacque Cousteau (=syvänmeren tutkija)" "vadelmavene"
Pikemminkin retardi jos kuvittelee että tollasta skeidaa lauletaan joku muu kuin pillu mielessä
en ole kyllästynyt koska en kuuntele radiota :) eli kuulen sen biisin vain silloin kun itse haluan!
En ole kuullut kyseistä kappaletta. Hangosta ei tulisi kyllä pillu mieleen, pikemminkin varpaat. Tampere lienee jossain pillun kohdalla.