Kulmakarvassa karvaton kohta - pigmentointi karvatekniikalla?
Toinen kulmakarva on hyvä, mutta toisesta puuttuu karvoja ja näyttää puolikkaalta. Hännässä on karvoja, sekä kulmakarvan paksuimmassa kohdassa, mutta välistä puuttuu karvoja. Ei ole koskaan kasvanut kunnolla. Olen pitkään miettinyt, että kävisin pigmentoimassa sen kohdan, niin ei tarvitsisi aina käyttää kulmakynää.Pigmentoisin sen sn karvatekniikalla, eli puuttuvat karvat tatutoitaisiin. Kokemuksia?
Kommentit (5)
Tai sit annat olla, sehän voi olla hienonkin näköinen, persoonallinen. Meikkaatko sen aina piiloon?
Kyllä meikkaan, koska minua itseä häiritsee puolikas kulmakarva :D
-ap-
Mulla on pigmentoitu kulmakarvat. Ja suosittelen. Lopputulos oli todella onnistunut ja "normaalin" näköinen. Operaatio on suht hintava, mutta sen arvoinen. Pitäisi varata uusi aika, väri on haalistunut niin paljon.
Mun mielestä sellainen voi olla tyylikäs. Näyttää kuin siinä olisi arpi - vähän sellaista merirosvotyyliä ja tosiaan persoonallinen. Lävistys kulmakarvassa voi olla vähän samannäköinen, mutta kannatan luonnollisuutta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:28"]
Kyllä meikkaan, koska minua itseä häiritsee puolikas kulmakarva :D
-ap-
[/quote]
Suosittelen kyllä pigmentointia. Vertaile ja tutki tekijöitä. Jokaisella tekijällä on oma tyylinsä. Tässä on jotain vinkkejä pigmentointipaikan valintaan http://blackouthair.fi/blog/pigmentointipaikan-valinta/