Sinkkumiehet ja sinkkunaiset: Kertokaa mistä teidät voi löytää:)
Jos haluatte tavata toisianne niin mistät teitä kannattaisi etsiä?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä käy missään eli missä niitä muita ihmisiä voisin edes tavata
Oletko vankilassa?
pahempaa. olen vauva palstalla 24/7
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei olisi muuten mikään ongelma tehdä miehille alotteita, koska mulla on ihan hyvä itsetunto jne., mutta toisaalta mulla on niin paljon ylipainoa, että tiedostan sen olevan suurimmalle osalle miehistä valtava dealbreaker. Eihän sille oikein mitään voi.
N21
Laihduta ensin ja tee sitten aloitteita. Olet oikeassa että tuo olisi ylitsepääsemätön turnoff.
Kotoa, kaupoilta, luontopolulta, rannalta, museoista ja korona-ajan ulkopuolella kirjastoista ja konserteista myös. Mutta olen säikky nykyisin, en varmaan kovin helposti lähestyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Te miehet jotka toivotte naisten lähestyvän teitä: miten ilmaisette sinkkuutenne? Olen aikaisemmin lähestynyt vapaaksi luulemiani kiinnostavia miehiä ja huomannut että varatut miehet ilahtuvat huomiosta ja mahdollisuudesta ja alkavat pelailla pelejään. Keskusteluissa on jaettu paljon, paitsi se kaikkein tärkein eli kotona oleva puoliso. Ikävä sitten huomata että aha, tää ei ollut rehellinen eikä vapaa. Itseäni ei haittaisi olla aloitteellinen mutta vedätetyksi en halua. En siis enää tee aloitteita.
Miksi itsekin pelailet pelejä, etkä kysy suoraan?
Av-palstalta tietty🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei olisi muuten mikään ongelma tehdä miehille alotteita, koska mulla on ihan hyvä itsetunto jne., mutta toisaalta mulla on niin paljon ylipainoa, että tiedostan sen olevan suurimmalle osalle miehistä valtava dealbreaker. Eihän sille oikein mitään voi.
N21
Kyllä sille ylipainolle voi tehdä paljonkin. Älä ole niin kuin minä vaan aloita terveelliset elämäntavat ja kuntoilu nuorempana. Mä olin koko kakskymppiset ylipainoinen ja masentunut. Nyt 32-vuotiaana olen elämäni kunnossa ja onnellisempi kuin koskaan, mutta kyllä vaan harmittaa etten tehnyt tätä elämäntapamuutosta jo 10 vuotta sitten.
Onhan sitä jo pelkästään tämän vuoden aikana tullut jo n. 10krt alotettua elämäntapamuutos, mutta aina se kuitenkin lässähtää. Laihtuminen olisi huomattavasti helpompaa ilman syömishäiriötä. En edes olisi ylipainonen, jos asia olisi ns. omissa käsissäni.
N21
Kenen käsissä se sitten muka on?
Miehenä olen menettänyt toivoni parisuhteesta, palveliaksi ja rahottajaksi kelpaan mutta en kumppaniksi
Suurin todennäköisyys minun tapaamiseen on Koivukylän s-marketissa tai citymarketissa, tai matkalla jompaankumpaan. Elokuussa sitten lähijunassa tai bussissa
N39
Netti on ainoa mahdollisuus, koska reaalimaailmassa kaikki lähestymisyritykset ovat nykyään häirintää. Edes baarissa ei saa enää "iskeä" ketään.
Hopeakettu kirjoitti:
Av-palstalta tietty🙂
Ei ole huono ehdotus tämäkään.
Mä tapasin kerran kaksi kertaa saman naisen tältä palstalta eli en varmaankaan ollut kovin vastenmielinen kun suostui näkemään toistekin.
Vierailija kirjoitti:
Netti on ainoa mahdollisuus, koska reaalimaailmassa kaikki lähestymisyritykset ovat nykyään häirintää. Edes baarissa ei saa enää "iskeä" ketään.
Tämä on valitettavasti totta ja vaikka reaalielämässä saisi lähestyä niin en itse ainakaan sitä uskalla tehdä.
Olisi parasta kaikkien kannalta jos jokainen sinkkunainen ja mies kirjautuisi mahdollisimman moneen nettideittisivustoon/sovellukseen.
Itsellä näitä on jo 7 kappaletta käytössä.
Miten niin et missään? Oletko vankilassa? On sielläkin muita ihmisiä!