Sinkkumiehet ja sinkkunaiset: Kertokaa mistä teidät voi löytää:)
Jos haluatte tavata toisianne niin mistät teitä kannattaisi etsiä?
Kommentit (73)
kotona, töissä, kaupassa, lähijunassa. myös ulkoota näiden välillä.
Töistä, siellä ikävä kyllä ei ole asiakaskäyntiä.
Salilta töiden jälkeen, olen se kaljuksi ajeltu tyyppi jolla mustat kuulokkeet, saa tulla hymyn kera tervehtimään anytime😌
Lähikaupasta, matkalla salilta kotiin. Olen se tyyppi jolla korissa pääosin vegesafkaa, ja siitä huolimatta, silloin tällöin pekoniakin.
Kotoa toki, mutta se olisi creepyä, erityisesti jos olet siellä jo kun tulen kotiin kaupasta?
Joten ehkä sitten pysäytät höpisemään kun käyn kävelyllä tai fillaroimassa illalla?
M40
Samoista paikoista mistä löytää varatut ihmiset.
minut löytää kaupasta,kirjastosta,lenkiltä,salilta,työpaikalta yms.mutta kun naiset ei aloitteita tee niin ihan sama mistä minut löytää.itse en liian pahana jännittäjänä lähde kenellekkään juttelemaan :P
Lähimetsästä köyden jatkeena. Olen hyvin kylmä ihminen.
Netin treffipalstalta, joskaan ei Tinderistä.
Kotoa ja joskus kaupasta. Hyvin harvoin voi löytää terassilta.
M.50
Pääasiassa töistä ja kotoa. Käyn kerran viikossa kaupassa.
Kavereiden kanssa bilettämässä mutta silloin ei kannata miesten lähestyä. Kyllä me naiset sit annetaan lupa hienovaraisilla silmämerkeillä jotka vain tollo tai homo jättää huomioimatta.
Te miehet jotka toivotte naisten lähestyvän teitä: miten ilmaisette sinkkuutenne? Olen aikaisemmin lähestynyt vapaaksi luulemiani kiinnostavia miehiä ja huomannut että varatut miehet ilahtuvat huomiosta ja mahdollisuudesta ja alkavat pelailla pelejään. Keskusteluissa on jaettu paljon, paitsi se kaikkein tärkein eli kotona oleva puoliso. Ikävä sitten huomata että aha, tää ei ollut rehellinen eikä vapaa. Itseäni ei haittaisi olla aloitteellinen mutta vedätetyksi en halua. En siis enää tee aloitteita.
Mahdollisuuksia on monia. Minun kanssani voi vaikka jäädä harrastuksissa juttelemaan tai tulla töissä kahvitilaan tai huoneeseeni häiritsemään tai liittyä lenkkeillessä seuraan tai kirjoittaa sähköpostia kuultuaan minusta jossain tai tulla oveltani hakemaan tai etsiä profiilini jostain treffipalvelusta. Naiset eivät kuitenkaan tee mitään näistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä.
Paska. Naiset ei kerro juuri mitään itsestänsä, suurin osa profiileista ilman tekstiä, ota siitä sitten selvää mitä ovat hakemassa ja salailevat yksinhuoltajuuden tai lapset, eivätkä myös kerro haluavatko lapsia,
Vierailija kirjoitti:
Lenkipolulta. Kirjastosta
M27
Mitä se hyödyttää vaikka olisi missä sillä kukaan ei uskalla tehdä aloitetta? Ei naiset eikä miehet.
Tinderistä.