Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumiehet ja sinkkunaiset: Kertokaa mistä teidät voi löytää:)

Vierailija
07.07.2021 |

Jos haluatte tavata toisianne niin mistät teitä kannattaisi etsiä?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina olen haaveillut, että tapaisin miehen kirjastossa, museossa, taidenäyttelyssä, teatterissa yms. Vaan ei tuo ole mikä tuottanut tulosta ja sen takia mäkin olen nyt Tinderissä:/

N34

Sun pitää tehdä selväksi että olet sinkku niin kyllä ne sitten.

Vierailija
42/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei olisi muuten mikään ongelma tehdä miehille alotteita, koska mulla on ihan hyvä itsetunto jne., mutta toisaalta mulla on niin paljon ylipainoa, että tiedostan sen olevan suurimmalle osalle miehistä valtava dealbreaker. Eihän sille oikein mitään voi.

N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen onnekas mies, koska silmäni tykkäävät kaikkein eniten ihan tavallisen näköisistä naapurintytöistä. Huippumallit ja muut instabeibit ei mua kiinnosta ja hyvä niin. Tavalliset naiset tuntuvat olevan otettuja kun lähestyn heitä milloin missäkin;)

Jos vahingossa kohtaa vielä tatuoimattoman naapurintytön, myyty olen.

Vierailija
44/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina olen haaveillut, että tapaisin miehen kirjastossa, museossa, taidenäyttelyssä, teatterissa yms. Vaan ei tuo ole mikä tuottanut tulosta ja sen takia mäkin olen nyt Tinderissä:/

N34

Sun pitää tehdä selväksi että olet sinkku niin kyllä ne sitten.

En tekisi aloitetta vaikka tietäisin toisen olevan sinkku. Yksinkertaisesti en julkisilla paikoilla ole haku päällä.

Vierailija
45/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei olisi muuten mikään ongelma tehdä miehille alotteita, koska mulla on ihan hyvä itsetunto jne., mutta toisaalta mulla on niin paljon ylipainoa, että tiedostan sen olevan suurimmalle osalle miehistä valtava dealbreaker. Eihän sille oikein mitään voi.

N21

Mutta kaikkein tärkeintä on kuitenkin mitä sieltä ulkokuoren sisältä löytyy.

”Rujossakin repussa voi olla hyvät eväät sisällä”

M

Vierailija
46/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kans sinkku, jonka voi löytää kirjastosta! Sinnehän pitäis järjestää joku sinkkutapahtuma kirjakerhon muodossa.

N24

Vierailija
47/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N21

Kyllä sille ylipainolle voi tehdä paljonkin. Älä ole niin kuin minä vaan aloita terveelliset elämäntavat ja kuntoilu nuorempana. Mä olin koko kakskymppiset ylipainoinen ja masentunut. Nyt 32-vuotiaana olen elämäni kunnossa ja onnellisempi kuin koskaan, mutta kyllä vaan harmittaa etten tehnyt tätä elämäntapamuutosta jo 10 vuotta sitten.

Vierailija
48/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N34

Siis monetko pakit olet noissa paikoissa miehiltä saanut?

Vierailija
49/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Kyllä sille ylipainolle voi tehdä paljonkin. Älä ole niin kuin minä vaan aloita terveelliset elämäntavat ja kuntoilu nuorempana. Mä olin koko kakskymppiset ylipainoinen ja masentunut. Nyt 32-vuotiaana olen elämäni kunnossa ja onnellisempi kuin koskaan, mutta kyllä vaan harmittaa etten tehnyt tätä elämäntapamuutosta jo 10 vuotta sitten.

Onhan sitä jo pelkästään tämän vuoden aikana tullut jo n. 10krt alotettua elämäntapamuutos, mutta aina se kuitenkin lässähtää. Laihtuminen olisi huomattavasti helpompaa ilman syömishäiriötä. En edes olisi ylipainonen, jos asia olisi ns. omissa käsissäni.

N21

Vierailija
50/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Mutta kaikkein tärkeintä on kuitenkin mitä sieltä ulkokuoren sisältä löytyy.

”Rujossakin repussa voi olla hyvät eväät sisällä”

M

Tämä ei valitettavasti pidä paikkaansa tosielämässä. T. 23 vuotta vastentahtoisesti sinkku

Vierailija
51/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkipolulta. Kirjastosta

M27

Kaupasta, bussipysäkiltä.

Vierailija
52/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kans sinkku, jonka voi löytää kirjastosta! Sinnehän pitäis järjestää joku sinkkutapahtuma kirjakerhon muodossa.

N24

Mitä kirjaa luet tällä hetkellä?:) Itse luen Rutger Bregmanin Hyvän historiaa. Kieltämättä ihan mielenkiintoinen teos, joka saa ajattelemaan ja tarkastelemaan maailmaa ja ihmisiä uudesta vinkkelistä. 

Suomen kirjastojärjestelmä on maailman hienoin asia 

M27

Vierailija
53/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Onhan sitä jo pelkästään tämän vuoden aikana tullut jo n. 10krt alotettua elämäntapamuutos, mutta aina se kuitenkin lässähtää. Laihtuminen olisi huomattavasti helpompaa ilman syömishäiriötä. En edes olisi ylipainonen, jos asia olisi ns. omissa käsissäni.

N21

Seuraavalla kerralla et anna sen lässähtää! Se on oikeasti hieno fiilis ja kasvattava kokemus kun kerrankin pystyy pitämään jostain asiasta kiinni eikä vaan luovuta heti alkuun:) Tsemppiä!

Vierailija
54/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän täältä kotoa kukaan tule hakemaan ja lenkillä ollessa ei ketään vastaan maaseudulla tule. Siihen vielä oma ujous, introvertti luonne, huono itsetunto sekä hyvin tavallinen ulkonäkö. Eli sinkku olen edelleen jos joku ei jo ymmärtänyt. Tosin en edes uskalla toivoa löytäväni ketään, kun minusta ei taida olla siihen peliin mitä esim tinderissä on. Hajoaisin täysin. Etsin ehkä sellaista miestä joka omaa jotain samoja kokemuksia. Kaksi särkynyttä voi ehkä särkeä toisensa, mutta ehkä joskus myös ymmärtää ja pitää toisiaan kasassa. Tai sitten olen väärässä. Ehkä olen silti väärässä, mutta en etsi täydellistä ihmistä. N27

Vierailija
55/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Vierailija
56/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.happn.com/en/

Tuolla löytää Tinderiä paremmin.

Vierailija
57/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Mitä kirjaa luet tällä hetkellä?:) Itse luen Rutger Bregmanin Hyvän historiaa. Kieltämättä ihan mielenkiintoinen teos, joka saa ajattelemaan ja tarkastelemaan maailmaa ja ihmisiä uudesta vinkkelistä. 

M27

Sä olet h o m o

Vierailija
58/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

M27

Ehdottomasti Suomen kirjastojärjestelmä on mahtava. Lucy Foleyn The Guest List on juuri nyt lainassa.

N24

Vierailija
59/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä, kaupassa. töissä en puhu kenelekkään ja kaupassa olen kuulokkeet päässä:D introvertimpää ihmistä saa hakea

Vierailija
60/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käy missään eli missä niitä muita ihmisiä voisin edes tavata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän