Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumiehet ja sinkkunaiset: Kertokaa mistä teidät voi löytää:)

Vierailija
07.07.2021 |

Jos haluatte tavata toisianne niin mistät teitä kannattaisi etsiä?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te miehet jotka toivotte naisten lähestyvän teitä: miten ilmaisette sinkkuutenne? Olen aikaisemmin lähestynyt vapaaksi luulemiani kiinnostavia miehiä ja huomannut että varatut miehet ilahtuvat huomiosta ja mahdollisuudesta ja alkavat pelailla pelejään. Keskusteluissa on jaettu paljon, paitsi se kaikkein tärkein eli kotona oleva puoliso. Ikävä sitten huomata että aha, tää ei ollut rehellinen eikä vapaa. Itseäni ei haittaisi olla aloitteellinen mutta vedätetyksi en halua. En siis enää tee aloitteita.

Kaikki kaverini tietävät, että olen aina ollut sinkku, koska se tulee usein puheeksi. Myös ammattiini liittyviltä nettisivuilta voi päätellä sen, jos osaa vähän lukea asioita rivien välistä. Flirttailen myös paljon ihmisten kanssa ja kutsun heitä aina tilaisuuden tullen yhteisiin ajanvietteisiin, sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
22/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te miehet jotka toivotte naisten lähestyvän teitä: miten ilmaisette sinkkuutenne? Olen aikaisemmin lähestynyt vapaaksi luulemiani kiinnostavia miehiä ja huomannut että varatut miehet ilahtuvat huomiosta ja mahdollisuudesta ja alkavat pelailla pelejään. Keskusteluissa on jaettu paljon, paitsi se kaikkein tärkein eli kotona oleva puoliso. Ikävä sitten huomata että aha, tää ei ollut rehellinen eikä vapaa. Itseäni ei haittaisi olla aloitteellinen mutta vedätetyksi en halua. En siis enää tee aloitteita.

Korkeintaan katsomalla silmiin.

Lähestyit adonista ja yllätyit että on varattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä. Silloin tällöin baarista, jos koronatilanne antaa myöten.

Vierailija
24/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okcupid

Vierailija
25/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkipolulta. Kirjastosta

M27

Mitä se hyödyttää vaikka olisi missä sillä kukaan ei uskalla tehdä aloitetta? Ei naiset eikä miehet.

Kyllä kirjastossa saa lähestyä. Lenkkipolku on creepy.

Vierailija
26/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä kotona mutta en toivo että kukaan tulee täältä löytämään. Olen joskus laivalla, junassa ja rannalla kävelemässä ja uimassa. Näissä saa löytää. Kaupassa myös käyn joskus mutta älkää siellä jutelko.

Vierailija
27/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana sähköisiltä alustoilta. HappyPanncake tai joku muu, ei Tinder jokapaikan höylien pintaliitoränni.

Kerran olen tavannut vaelluksella tiukkoihin trikoisiin pynttäytyneen aidon luonnonlapsen. Muistelen vieläkin lämmöllä pientä flirttiä, vaikka en saanut ujoudeltani numeroa kysäistyksi :)

Vierailija
28/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kaverini tietävät, että olen aina ollut sinkku, koska se tulee usein puheeksi. Myös ammattiini liittyviltä nettisivuilta voi päätellä sen, jos osaa vähän lukea asioita rivien välistä. Flirttailen myös paljon ihmisten kanssa ja kutsun heitä aina tilaisuuden tullen yhteisiin ajanvietteisiin, sukupuoleen katsomatta.

Oletko päässyt suhteeseen jonkun kaverisi kanssa? Flirttailuhan ei kerro mistään, sitä tekevät myös varatut.

Vierailija
29/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan katsomalla silmiin.

Lähestyit adonista ja yllätyit että on varattu?

Älä jaksa… ihan tavallisia ihmisiä olen lähestynyt ja yllättynyt siitä, miten miehet viitsivätkin valehdella. Ehkä näillä miehillä on sitten niin huono itsetunto, että kiinnostaa kokeilla jotain rakastajatar-kuvioita sen Prisma-vaimon ohella, kun kerran tilaisuus näyttäisi tulevan kohdalle. No, kokeilkaa jonkun muun kanssa kuin minun.

Vierailija
30/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kotona, töissä, kaupassa, lähijunassa. myös ulkoota näiden välillä.

Se on ”ulkoa”, ei ulkoota. Kotoa, ei kotoota.

Ei kai tämä nyt näin saa*anan vaikeaa voi olla?

Vierailija
31/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä, siellä ikävä kyllä ei ole asiakaskäyntiä.

Salilta töiden jälkeen, olen se kaljuksi ajeltu tyyppi jolla mustat kuulokkeet, saa tulla hymyn kera tervehtimään anytime😌

Lähikaupasta, matkalla salilta kotiin. Olen se tyyppi jolla korissa pääosin vegesafkaa, ja siitä huolimatta, silloin tällöin pekoniakin.

Kotoa toki, mutta se olisi creepyä, erityisesti jos olet siellä jo kun tulen kotiin kaupasta?

Joten ehkä sitten pysäytät höpisemään kun käyn kävelyllä tai fillaroimassa illalla?

M40

Kuulostaa hyvälle. Mistä päin tällaisen voisi löytää iltalenkiltä?

Vierailija
32/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmekymmentä vuotta olen odotellut että joku löytäisi, joten enköhän voi jo sanoa, ettei ole minusta ole löydettäväksi. Omakin etsiminen lienee päättynyt. Kiitos kysymästä kuitenkin.

Vierailija
33/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko päässyt suhteeseen jonkun kaverisi kanssa? Flirttailuhan ei kerro mistään, sitä tekevät myös varatut.

En ole koskaan ollut suhteessa.

Vierailija
34/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin keskittyneen näköinen niin kyllä mulle saa tulla juttelemaan täällä kirjastossa

Vierailija
35/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumismielessä minut löytyy Tinderistä ensi kuussa. Muuten olen joko toimistolla, kotona, salilla, syksyllä seuran treeneissä, frisbeegolffaamassa, museoimassa, ruokakaupassa tai asioilla. Kun olen edellämainituissa paikoissa, niin en ikinä lähesty ketään, joten vaikka minut edellämainituissa paikoissa näkisi, niin kontaktia tuskin tulee otettua puolin tai toisin.

Vierailija
36/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te miehet jotka toivotte naisten lähestyvän teitä: miten ilmaisette sinkkuutenne?

Koska en itse tee aloitteitai, niin olisi aika kaksinaamaista olettaa naisten tekevän aloitteita. Siksi turvaudun pariutumiseen tarkoitettuihin sivustoihin ja sovelluksiin, jonne ihmiset ovat tehneet valinnan ryhtyä pariutumiseen. Töissä tai vapaa-ajalla en katsele ihmisiä sillä silmällä.

Vierailija
37/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin keskittyneen näköinen niin kyllä mulle saa tulla juttelemaan täällä kirjastossa

Ei kukaan halua porttikieltoa sinne kirjastoon, joten turhaan odotat.

Vierailija
38/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen haaveillut, että tapaisin miehen kirjastossa, museossa, taidenäyttelyssä, teatterissa yms. Vaan ei tuo ole mikä tuottanut tulosta ja sen takia mäkin olen nyt Tinderissä:/

N34

Vierailija
39/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina olen haaveillut, että tapaisin miehen kirjastossa, museossa, taidenäyttelyssä, teatterissa yms. Vaan ei tuo ole mikä tuottanut tulosta ja sen takia mäkin olen nyt Tinderissä:/

N34

Tätä varten pitäisi olla poikkeuksellisen kaunis. Muutama kaveri/tuttu on tällaisia ja heitä isketään ihan missä tahansa, milloin tahansa. Me tavikset joudutaan etsimään netistä tai ottamaan pakkeja baarissa kun yritämme iskeä miehiä. Kai sitä on pakko vaan jaksaa jatkaa. Ehkä lopulta jonkun kanssa syntyy jotain...

Vierailija
40/73 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnekas mies, koska silmäni tykkäävät kaikkein eniten ihan tavallisen näköisistä naapurintytöistä. Huippumallit ja muut instabeibit ei mua kiinnosta ja hyvä niin. Tavalliset naiset tuntuvat olevan otettuja kun lähestyn heitä milloin missäkin;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi