Loputon syrjimisen suo, kun yritän vain opiskella ja valmistua vihdoin ja viimein. Nyt katsoivat minut eronneeksi!!!! (VALITUS ON JO TEHTY!)
Olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä loputonta syrjimistä. Olen tehnyt tehtävät, palauttanut, ollut aktiivisesti yhteydessä opettajiin (tähän väliin sanottakoon, että olen aikuinen ihminen huom huom), olen kysynyt epäselvät asiat, usein mitään vastausta saamatta.
Silti minulle lähetettiin kuulemiskutsu. En osallistunut, en saanut unta yöllä. Seuraavaksi tuli eropaperit.
V... mitä kiusantekoa!!!!!!
Minulla on ollut rankkaa, on ollut riita-asiaa käräjäoikeudessa ties kuinka kauan, on ollut henkilökohtaisia juttuja (fyysisiä vaivoja.)
KUTEN SANOIN, OLEN OLLUT AKTIIVISESTI YHTEYTTÄ KOULULLE JA SELITTÄNYT TILANTEET.
SILTI MINUT VAIN HEITETÄÄN PIHALLE. Millään tekemälläni ei ole mitään väliä, mitä v...a voin tehdä toisin?! Poissaoloja on ollut, sitä en kiistä, MUTTA olen aina selittänyt syyt ja tehnyt tehtäviä näyttääkseni opiskeluhaluni!!!!!
Olen niin väsynyt tähän etten saa tätä hel ve tin tutkintoa ikinä kasaan!!!! Minkä takia minua syrjitään?!?
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemiskutsu? Etkä mennyt. Intressant.
Tätä minäkin ihmettelen. Jos on kovin takkuista ollut, niin kyllä kai nyt sentään kuulemiseen menee, vaikkei olisi kunnolla yöllä nukkunutkaan.
Se, että sovelletaan samoja sääntöjä kaikkiin, ei ole syrjimistä. Kuulemisessa olisit voinut ihan itse selittää asiat ja ne epäselvyydet, mitkä viesteissäsi koululle ovat jääneet epäselviksi. No, sitten pitää odottaa että valitus käsitellään.
Öööö no siis en nukkunut ollenkaan edeltävänä yönä.
Niin? Tuskin se kuuleminen olisi tuntia kauempaa kestänyt, kyllä sen ajan pystyy aikuinen tsemppaamaan, vaikkei olisi nukkunutkaan.
Vittuako sinä yöt valvot. Mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulemisen väliin jättäminen oli nyt aika paha moka.
En saanut unta yöllä enkä mene kuuntelemaan valheita itsestäni. Minkä takia saan kuulemiskutsun, vaikka olen ollut aktiivinen?! Selittänyt poissaolot, kysynyt neuvoa, ollut yhteydessä. Miksi saan siitä huolimatta kuulemiskutsun?!?
Sitä olisit voinut kysyä siellä kuulemistilaisuudessa. Ja osoittaa vastuuntuntosi ja sen opiskeluhalukkuutesi menemällä sinne paikan päälle. Tuo on vastuun pakoilua nyt. Ja eipä tuo sinun kiukuttelusikaan kovin aikuismaiselta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Siinä olisi pystynyt selittämää juuri niille ihmisille ketkä asioista päättävät (ei ole sama asia kuin opettajalle poissaolon selittäminen) ja puolustamaan itseä.
Nyt annoit vain itsestäsi ylimielisen kuvan, ettei sua kiinnosta pätkääkään, kun et mennyt paikalle.
Heillä ei harmittanut yhtään edes potkia sua pihalle tämän jälkeen!
Ja pahimmassa tapauksessa valituksestasi kuullessaan jopa nauttivat, että kärsit ja saivat antaa potkut noin ylimieliselle "vaikeimman kautta jatkan opiskelujani" -tyypille, kun vaihtoehtona olisi ollut helpompikin kuuleminen, johan et mennyt.
Miettivät ehkä:
"Oppiipahan olemaan ja hoitamaan asioita. Silloin tullaan, kun kutsu käy ja puolustaudutaan eikä valiteta jälkikäteen"
Minä olen tehnyt kaiken vaadittavan jo, kuulemiskutsu oli aiheeton, koska minä OLEN SELITTÄNYT ASIAT ja laki sitä edellyttää myös. Eli lakia olen noudattanut, mutta se ei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Jos on kovin takkuista ollut, niin kyllä kai nyt sentään kuulemiseen menee, vaikkei olisi kunnolla yöllä nukkunutkaan.
Se, että sovelletaan samoja sääntöjä kaikkiin, ei ole syrjimistä. Kuulemisessa olisit voinut ihan itse selittää asiat ja ne epäselvyydet, mitkä viesteissäsi koululle ovat jääneet epäselviksi. No, sitten pitää odottaa että valitus käsitellään.
Öööö, arvaas moneenko kokoukseen minä olen joutunut osallistumaan huonosti nukutun yön jäljiltä? Eihän se univelka työsuoritusta paranna, mutta ei työnantajalla ole varaa jäädä odottelemaan, milloin mulla on optimiolo ja optimihalu työntekoon.
Terv. suurperheen äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tilaisuus olisi kestänyt noin 30 min.
Kiitos aivan uudesta tiedosta, en todellakaan tiennyt tätä (tiesin kyllä.) Miten kuvittelet minun selviytyvän kuulemistilaisuudesta jos pää on aivan sumussa valvomisesta?????
Jos tilaisuus olisi ollut sinulle tärkeä, olisit selvinnyt siitä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Siinä olisi pystynyt selittämää juuri niille ihmisille ketkä asioista päättävät (ei ole sama asia kuin opettajalle poissaolon selittäminen) ja puolustamaan itseä.
Nyt annoit vain itsestäsi ylimielisen kuvan, ettei sua kiinnosta pätkääkään, kun et mennyt paikalle.
Ja pahimmassa tapauksessa valituksestasi kuullessaan jopa nauttivat, että kärsit ja saivat antaa potkut noin ylimieliselle "vaikeimman kautta jatkan opiskelujani" -tyypille, kun vaihtoehtona olisi ollut helpompikin kuuleminen, johan et mennyt.
Miettivät ehkä:
"Oppiipahan olemaan ja hoitamaan asioita. Silloin tullaan, kun kutsu käy ja puolustaudutaan eikä valiteta jälkikäteen"
Tämä:
Ei varmaan edes suvainnut ilmottaa, ettei tule.
Odottivat turhaan.
Olisi heilläkin ollut varmasti parempaakin tekemista (rästitöitä, mennä lounaalle aikaisemmin tms.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Miettivät ehkä:
Minä olen tehnyt kaiken vaadittavan jo, kuulemiskutsu oli aiheeton, koska minä OLEN SELITTÄNYT ASIAT ja laki sitä edellyttää myös. Eli lakia olen noudattanut, mutta se ei kelvannut.
Ehkäpä selittelysi eivät riittäneet vakuuttamaan oppilaitoksen edustajia siitä, että tulet jatkossakaan opiskelemaan hoksin mukaan.
Jos tuntuu, että kaikissa muissa ihmisissä on aina jotain vaikea ja että kaikkialla syrjitään, niin kohdistaisin katseen omaan käytökseeni. On hyvin epätodennäköistä että vaikka kaikki sinun opettajasi olisivat k-päitä.
Ilmiselvästi et ole soveltuva opiskelemaan vaikeiden ongelmiesi takia. Miten ajattelit selvitä työelämässä jossa em kaltaista temppuiluasi ei katsottaisi päivääkään pidempään kun on pakko? MTT taitaa olla oikea "opiskelupaikka" sinulle..
Miten sinä selitit asiat? Laitoitko, että anteeksi, että en tule kuulemistilaisuuteen, mutta en ihan oikeesti nukkunut viime yönä, niin pistän kuule nyt pään tyynyyn ja simmut kiinni ja otan unet. Mutta se ei tarkoita, että minut saa poistaa kurssilta. Se on syrjintää. Sitä paitsi minulla on maailman hirveimmät MENKKAKIVUT ja MIGREENI, joiden takia minuun jyskyttää ja pitää ihan hengittää SYVÄÄN monta kertaa päivän aikana. Ja sitten minulla on vielä sellainen käräjäoikeusjuttu käynnissä, joka oikeasti vie kaikki mun VOIMAT. Ja olenhan minä laittanut opettajalle sata viestiä, ja palautellut arvoituksellisia kirjoitustöitä kurssille, joka ei oikeasti ole edes vaativa, joten se pitäisi pystyä suorittamaan VERKKOKURSSINA. Joten haluan vain tutkintotodistukseni, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mitään opiskele. Ap on varmaan pimahtanut amisope, joka päästelee lomahöyryjä ja apinoi jotain keissiä viime lukuvuodelta.
Ei hitto, tämä mielikuva. :DVoin niin kuvitella, jonkun höyrähtäneen open viinipäissään purkavan lukuvuoden aikana syntyneitä patoutumia täällä.
Jep, varsinkin juuri aikuispuolella on joskus ihan oikeasti yhtä pahoja tapauksia kuin ap. Ollaan kökitty liian pitkään pienissä ympyröissä ennen uutta tutkintoa ja siinä on luulot omasta tärkeydestä kasvaneet vähän liian suuriksi. Tai kuvitellaan, että ikä ja elämänkokemus oikeuttaa erivapauksiin opinnoissa ja pillastutaan, kun näin ei ole. Joillakin on sitten mielenterveys pettänyt tai taustalta paljastunut diagnosoimatta jäänyt nepsy-oireyhtymä. Ei sekään oikeuta silti asiattomaan käytökseen ja oman vastuun laiminlyöntiin.
Kauheinta on se, että tunnen oikeasti AaPeen kaltaisin ihmisiä. Se on ihan hirveän raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tilaisuus olisi kestänyt noin 30 min.
Kiitos aivan uudesta tiedosta, en todellakaan tiennyt tätä (tiesin kyllä.) Miten kuvittelet minun selviytyvän kuulemistilaisuudesta jos pää on aivan sumussa valvomisesta?????
Todennäköisesti 1000x paremmin kuin KOKONAAN menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä selitit asiat? Laitoitko, että anteeksi, että en tule kuulemistilaisuuteen, mutta en ihan oikeesti nukkunut viime yönä, niin pistän kuule nyt pään tyynyyn ja simmut kiinni ja otan unet. Mutta se ei tarkoita, että minut saa poistaa kurssilta. Se on syrjintää. Sitä paitsi minulla on maailman hirveimmät MENKKAKIVUT ja MIGREENI, joiden takia minuun jyskyttää ja pitää ihan hengittää SYVÄÄN monta kertaa päivän aikana. Ja sitten minulla on vielä sellainen käräjäoikeusjuttu käynnissä, joka oikeasti vie kaikki mun VOIMAT. Ja olenhan minä laittanut opettajalle sata viestiä, ja palautellut arvoituksellisia kirjoitustöitä kurssille, joka ei oikeasti ole edes vaativa, joten se pitäisi pystyä suorittamaan VERKKOKURSSINA. Joten haluan vain tutkintotodistukseni, kiitos.
Ai kamala, nyt meni vissy pahasti väärään kurkkuun kun alkoi naurattaa niin pahasti :D :D
Vierailija kirjoitti:
Avin ratkaisua odotellessa.
Ap
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Miettivät ehkä:
Sun olisi pitänyt mennä sinne kuulemistilaisuuteen! Siellä ratkaistiin tämä erottaminen.
Sitä ei missään nimessä olis voinut jättää väliin. Se oli ratkaiseva virhe. Käänteentekevä piste, josta ei voi peruuttaa. Siinä annettiin sulle mahdollisuus selittä ja puolustautua ja sinä jätit tämän mahdollisuuden kayttämättä! Vähän sama kuin hukkuva jättäisi ottamasta avuntarjoajan pelastusrenkaasta kiinni!
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mitään opiskele. Ap on varmaan pimahtanut amisope, joka päästelee lomahöyryjä ja apinoi jotain keissiä viime lukuvuodelta.
Ei hitto, tämä mielikuva. :DVoin niin kuvitella, jonkun höyrähtäneen open viinipäissään purkavan lukuvuoden aikana syntyneitä patoutumia täällä.
Jep, varsinkin juuri aikuispuolella on joskus ihan oikeasti yhtä pahoja tapauksia kuin ap. Ollaan kökitty liian pitkään pienissä ympyröissä ennen uutta tutkintoa ja siinä on luulot omasta tärkeydestä kasvaneet vähän liian suuriksi. Tai kuvitellaan, että ikä ja elämänkokemus oikeuttaa erivapauksiin opinnoissa ja pillastutaan, kun näin ei ole. Joillakin on sitten mielenterveys pettänyt tai taustalta paljastunut diagnosoimatta jäänyt nepsy-oireyhtymä. Ei sekään oikeuta silti asiattomaan käytökseen ja oman vastuun laiminlyöntiin.
Itse olen töissä korkeakouluhallinnossa ja kyllä, tällaisia tapauksia tulee vastaan säännöllisesti.
Ihmettelevät, että mikä ihme voi olla syynä kun ovet korkeakouluun eivät aukea.
Juuri heidän todistuksensa on pisteytetty väärin, juuri heidän valintakokeensa tulos on väärennetty.
Ja suurin synti: heidän yleistä "elämämkokemustaan" ei ole mitenkään huomioitu.
Toivottavasti joku AP:n läheinen on tietoinen siitä, että AP on lopettanut lääkityksen.
Käy sääliksi niitä opoja ja opettajia, jotka ovat yrittäneet tulla toimeen hullun kanssa.