Loputon syrjimisen suo, kun yritän vain opiskella ja valmistua vihdoin ja viimein. Nyt katsoivat minut eronneeksi!!!! (VALITUS ON JO TEHTY!)
Olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä loputonta syrjimistä. Olen tehnyt tehtävät, palauttanut, ollut aktiivisesti yhteydessä opettajiin (tähän väliin sanottakoon, että olen aikuinen ihminen huom huom), olen kysynyt epäselvät asiat, usein mitään vastausta saamatta.
Silti minulle lähetettiin kuulemiskutsu. En osallistunut, en saanut unta yöllä. Seuraavaksi tuli eropaperit.
V... mitä kiusantekoa!!!!!!
Minulla on ollut rankkaa, on ollut riita-asiaa käräjäoikeudessa ties kuinka kauan, on ollut henkilökohtaisia juttuja (fyysisiä vaivoja.)
KUTEN SANOIN, OLEN OLLUT AKTIIVISESTI YHTEYTTÄ KOULULLE JA SELITTÄNYT TILANTEET.
SILTI MINUT VAIN HEITETÄÄN PIHALLE. Millään tekemälläni ei ole mitään väliä, mitä v...a voin tehdä toisin?! Poissaoloja on ollut, sitä en kiistä, MUTTA olen aina selittänyt syyt ja tehnyt tehtäviä näyttääkseni opiskeluhaluni!!!!!
Olen niin väsynyt tähän etten saa tätä hel ve tin tutkintoa ikinä kasaan!!!! Minkä takia minua syrjitään?!?
Kommentit (333)
Kuinka monta kertaa sinulle on tässä ketjussa sanottu, että sinun olisi pitänyt osallistua siihen kuulemistilaisuuteen? Skippasit sen ja oppilaitos tulkitsi asian niin, että olet eronnut oppilaitoksesta.
Jos olet vakavissasi (et trolli), niin hakeudu hyvä ihminen ihan ensiksi lääkärin tutkimuksiin. Jo näiden viestien perusteella sinulla vaikuttaa olevan puutteita tunteiden säätelyssä ja impulssikontrollissa, oman toiminnan ohjauksessa sekä kokonaisuuksien ymmärtämisessä. Takerrut poissaoloselvityksiin ja palautettuihin tehtäviin etkä tajua, että nimenomaan tuo kuulemistilaisuuden väliin jättäminen oli se, miksi sait koulusta potkut. Lisäksi, vaikka kuinka olet selittänyt poissaolojasi ja lähetellyt kysymyksiä, ei se silti poista sitä tosiasiaa, että opintosi eivät ole sujuneet suunnitelman mukaan. Sinusta ollaan todennäköisesti oltu huolissaan jo ennen erottamispäätöstä. En tiedä, saitko koskaan koululta kehotusta mennä juttelemaan esim. oppilaitospsykologin tai -kuraattorin kanssa. Joka tapauksessa hae sitä apua nyt, niin pääset silloin todennäköisemmin suorittamaan kunnialla nuo kesken jääneet opinnot loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ai minä kysyn asioita, jotka eivät kuulu opettajille 😂😂 olen kysynyt esimerkiksi että minne tehtävät pitää palauttaa. Tämäkö ei kuulu opettajille😂😂
Olet ihan varma, että tätä ei ole kerrottu yhtään missään? Ei missään ohjeissa eikä tehtävänannossa?
Kaikki muut paitsi sinä onnistuvat palauttamaan tehtävänsä ilman, että heidän täytyy erikseen kysyä asioita opettajilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikseivät viestit kelpaa. Olen kertonut tilanteestani liikaakin, kysynyt saamatta vastauksia. miksi heillä ei ole mitään velvollisuuksia minua kohtaan??
Mitä velvollisuuksia? Hyvä vain, että eivät liiaksi höösää, koska (en tiedä mitä alaa opiskelet) aika riski sinä olet ammatinharjoittajana, jos tuollaista on meininki jo koulussa. Sinähän se elämääsi elät, eivätkä he. Jos sinä haluat valmistua ja olla ammatissasi hyvä, niin SINÄ teet niin hyvin kuin vain voit kaiken, mitä opintojen suorittamiseen vaaditaan. Etkä selittele, viestittele, sairastele, välttele ja syyttele.
Et sairastelu😂😂😂😂 sehän onkin oma valinta, I D i o o t t I . Oletko koskaan opiskellut samalla, kun sinua koskeva asia on ollut käräjäoikeudessa? Mitäs veikkaat, viekö se voimat?
Olisit anonut tilapäistä keskeytystä oikeuskäsittelyn ajaksi.
Silti minulle lähetettiin kuulemiskutsu. En osallistunut
SILTI MINUT VAIN HEITETÄÄN PIHALLE
KUTEN SANOIN, OLEN OLLUT AKTIIVISESTI YHTEYTTÄ KOULULLE JA SELITTÄNYT TILANTEET
Sun olisi pitänyt selittää siellä kuulemistilaisuudessa myös eikä pelkästään opettaille.
Vierailija kirjoitti:
Älä vain sano, että opiskelet lähihoitajaksi.
Sama kävi mielessä.
Et sinä mitään opiskele. Ap on varmaan pimahtanut amisope, joka päästelee lomahöyryjä ja apinoi jotain keissiä viime lukuvuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulemisen väliin jättäminen oli nyt aika paha moka.
En saanut unta yöllä enkä mene kuuntelemaan valheita itsestäni. Minkä takia saan kuulemiskutsun, vaikka olen ollut aktiivinen?! Selittänyt poissaolot, kysynyt neuvoa, ollut yhteydessä. Miksi saan siitä huolimatta kuulemiskutsun?!?
Koska kaikki muutkin saavat samassa tilanteessa. Ei se ole mikään oikeuskäsittely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen noudattanut suunnitelmaa, mutta kun mikään ei riitä. Olen niin kyllästynyt olemaan silmätikku. Haluan vain opiskella rauhassa ilman jatkuvaa kyttäämistä. Hakeuduin jo verkko-opintoihin ja takaisin opiskelupaikkaan, josta lähdin, jos vaikka jommassa kummassa saisin tämän hemmetin tutkinnon finaaliin.
Mitä tutkintoa opiskelet? Jos olet todella opiskellut suunnitelman mukaan, niin sinulla ei ole hätää. Erottamispäätös ei silloin ole laillinen.
No siitähän tässä nimenomaan on kyse. Miksi minua kohtaan on ok rikkoa lakia?? Se on silloin henkilökohtaista ja nimenomaan syrjimistä, kiusantekoa. Vaikka mitä teen niin mikään ei kelpaa eikä riitä, ei vastata viesteihin, lopulta heitetään pihalle. Jos tämä ei ole henkilökohtaista niin mikä on! Sitä tässä yritän selvittää, että mikä hemmetti ihmisillä on minua vastaan ja miksi kohtelevat minua näin! Enkä väitä, ettei kenelläkään muulla voi olla samanlaisia kokemuksia, varmasti on.
Poissaoloja on ollut, sitä en kiistä, MUTTA olen aina selittänyt syyt ja tehnyt tehtäviä näyttääkseni opiskeluhaluni!!!!!
Eihän se nyt noin mene että voi olla mielinmäärin pois. Kyllä siellä joku läsnäolopakkokin on - minimi.
Jos ei olisi, kyse olisi etäopiskelusta!
Miksi et mennyt kuulemistilaisuuteen? Sulla ap on todellisia vaikeuksia VASTATA KYSYMYKSEEN. Sinunlaisesi todistaja olisi painajainen oikeudessa. Kysyt mitä vaan, niin se puhuu asian vierestä puuta heinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sairastele 😂😂😂😂*
Minä en voi MIGREENILLENI JA MENKKAKIVUILLENI MITÄÄN.
Migreeni ja menkkakivut. Niillä onkin hyvä ratsastaa.
Kuvitteletko, että olen opiskelukykyinen, jos päässä jyskyttää??? Jos vatsassa kramppaa niin, että joudun hengittämään syvään, jotta kipu helpottuisi?? Minua v...ttaa ehkä maailman eniten, että nainen kehtaa aukoa toiselle naiselle naamaansa tämän menkkahel--vetistä sekä ylipäätään sairauksista (migreeni on sairaus.) Minähän olen niihinkin syypää!!!!
Voi hellanlettas, että joudut oikein HENGITTÄMÄÄN SYVÄÄN. Oi kauhea, onhan se nyt ihan selvä että ei tuossa kunnossa voi opiskella ollenkaan, kun joutuu oikein hengittämään syvään. Meneehän siinä järki samalla kun hengittelee.
(Joo, itse kärsin pitkään endometrioosista ja se todella oli jotain ihan muuta kuin syvään hengittelyä. Nyt onneksi leikattu eikä enää kipuja).
Lähetin opinto-ohjaajalle viestin kuulemispäivänä. sitäKÄÄN ei noteerattu mitenkään, kuten ei yleensäkään mitään yhteydenottojani. Minulla on ongelmia impulssikontrollin kanssa silloin, kun lapselliset pe---llet tulevat varta vasten aukomaan päätään minulle ja väittämään jotain aivan soopaa, mikä ei liity minuun mitenkään.
Mitä sinä kysyit opettajalta? Mikä se kysymys oli, mihin et saanut vastausta? Kerro sanasta sanaan tarkasti se nimenomainen kysymys opettajalle, johon ei sinun mielestäsi vastattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tason koulu, amis, amk vai mikä?
Amis. Tavoitteena on käydä vielä AMK, vaikka ikää on jo jonkin verran ja olen ns. myöhässä opinnoissa (mt-jutut ja tämä syrjintä siihen päälle), mutta en näytä ikinä pääsevän sinne asti.
Taidat syrjiä itse itseäsi - ainakin koulutuksesta.
Jos ei pysty koululäsnäoloon, haettava sairauslomaa ja laitettava kuntoon itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sairastele 😂😂😂😂*
Minä en voi MIGREENILLENI JA MENKKAKIVUILLENI MITÄÄN.
Migreeni ja menkkakivut. Niillä onkin hyvä ratsastaa.
Kuvitteletko, että olen opiskelukykyinen, jos päässä jyskyttää??? Jos vatsassa kramppaa niin, että joudun hengittämään syvään, jotta kipu helpottuisi?? Minua v...ttaa ehkä maailman eniten, että nainen kehtaa aukoa toiselle naiselle naamaansa tämän menkkahel--vetistä sekä ylipäätään sairauksista (migreeni on sairaus.) Minähän olen niihinkin syypää!!!!
Voi hellanlettas, että joudut oikein HENGITTÄMÄÄN SYVÄÄN. Oi kauhea, onhan se nyt ihan selvä että ei tuossa kunnossa voi opiskella ollenkaan, kun joutuu oikein hengittämään syvään. Meneehän siinä järki samalla kun hengittelee.
(Joo, itse kärsin pitkään endometrioosista ja se todella oli jotain ihan muuta kuin syvään hengittelyä. Nyt onneksi leikattu eikä enää kipuja).
Tässä on loistava esimerkki pe--llestä, joka haluaa vain v---ttuilla ja ilkeillä huvikseen. MINUN TÄYTYY HENGITELLÄ SYVÄÄN, KOSKA KIVUT OVAT NIIN PAHOJA, I D I O O T T I !!!!!!!
Älkää suotta tuhlstko ruutia. Tää on se sama provoilija, jonka töistä ei meinannut tulla mitään, kun ruokatunti meni aina auton pysäköinnistä huolehtimiseen niin ettei muka kerinnyt syödä ollenkaan. Mitään banaania tai muuta nopeaa ei voinut syödä, koska vatsa ei ottanut vastaan, kaupasta ei tietenkään töiden jälkeen voinut hakea seuraavalle päivälle eväitä jostain mistä lie syystä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinua ollaan erottamassa, koska poissaoloja on liikaa? Etkä voi esim. tehdä kursseja uudestaan ensi vuonna? Kuulostaa oudolta.
Ihan lain mukaan vaikuttaisi menneen. Amiksessa opiskelija voidaan katsoa eronneeksi jos on ilmeistä, että opiskelija ei aio suorittaa opintoja hoksin mukaan. Ennen eronneeksi katsomista on tarjottava mahdollisuus tulla kuulluksi ja ap ei osallistunut kyseiseen kuulemistilaisuuteen.
MINÄ OLEN TEHNYT TEHTÄVÄT, PALAUTTANUT, KYSYNYT SAAMATTA VASTAUKSIA, SELVITTÄNYT POISSAOLOT. EI TODELLAKAAN OLE MENNYT LAIN MUKAISESTI. OSA LAKITEKSTISTÄ OLI JOPA JÄTETTY POIS KIRJEESTÄ.
Sittenhän sinulla ei ole huolta. Selitit varmaan tämän kaiken aville toimittamassasi oikaisuvaatimuksessa.
Missä ihmeen oikaisuvaatimuksessa? Eihän tuo edes kuulu AVIlle
Tietysti selitin.
Ap
Mitä siinä viestissä opinto-ohjaajalle oli? Siinä viestissä, mihin ei vastattu? Mitä sinä sanoit siinä?
Millainen hel---vetin pe--lle ei osaa lukea rivien välistä, että mikä se ongelma on?! Millainen hel---vetin I D i o o t t I kuvittelee vakavissaan, että SYVÄÄN HENGITTELY on se ongelma eikä suinkaan se mikä sen aiheuttaa?!?!? Uskomatonta porukkaa, aivan uskomatonta.
Tietysti selitin.
Ap