Loputon syrjimisen suo, kun yritän vain opiskella ja valmistua vihdoin ja viimein. Nyt katsoivat minut eronneeksi!!!! (VALITUS ON JO TEHTY!)
Olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä loputonta syrjimistä. Olen tehnyt tehtävät, palauttanut, ollut aktiivisesti yhteydessä opettajiin (tähän väliin sanottakoon, että olen aikuinen ihminen huom huom), olen kysynyt epäselvät asiat, usein mitään vastausta saamatta.
Silti minulle lähetettiin kuulemiskutsu. En osallistunut, en saanut unta yöllä. Seuraavaksi tuli eropaperit.
V... mitä kiusantekoa!!!!!!
Minulla on ollut rankkaa, on ollut riita-asiaa käräjäoikeudessa ties kuinka kauan, on ollut henkilökohtaisia juttuja (fyysisiä vaivoja.)
KUTEN SANOIN, OLEN OLLUT AKTIIVISESTI YHTEYTTÄ KOULULLE JA SELITTÄNYT TILANTEET.
SILTI MINUT VAIN HEITETÄÄN PIHALLE. Millään tekemälläni ei ole mitään väliä, mitä v...a voin tehdä toisin?! Poissaoloja on ollut, sitä en kiistä, MUTTA olen aina selittänyt syyt ja tehnyt tehtäviä näyttääkseni opiskeluhaluni!!!!!
Olen niin väsynyt tähän etten saa tätä hel ve tin tutkintoa ikinä kasaan!!!! Minkä takia minua syrjitään?!?
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mitään opiskele. Ap on varmaan pimahtanut amisope, joka päästelee lomahöyryjä ja apinoi jotain keissiä viime lukuvuodelta.
Ei hitto, tämä mielikuva. :DVoin niin kuvitella, jonkun höyrähtäneen open viinipäissään purkavan lukuvuoden aikana syntyneitä patoutumia täällä.
Sinä et provo-olli osaa vastata. Eikö mielikuvitus riitä? Tästä olisit saanut niin herkullisen tarinan, kun olisit vähän yrittänyt. Turhauttava määkijä. Sanoisin, että huono oli. Keksi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen noudattanut suunnitelmaa, mutta kun mikään ei riitä. Olen niin kyllästynyt olemaan silmätikku. Haluan vain opiskella rauhassa ilman jatkuvaa kyttäämistä. Hakeuduin jo verkko-opintoihin ja takaisin opiskelupaikkaan, josta lähdin, jos vaikka jommassa kummassa saisin tämän hemmetin tutkinnon finaaliin.
Mitä tutkintoa opiskelet? Jos olet todella opiskellut suunnitelman mukaan, niin sinulla ei ole hätää. Erottamispäätös ei silloin ole laillinen.
No siitähän tässä nimenomaan on kyse. Miksi minua kohtaan on ok rikkoa lakia?? Se on silloin henkilökohtaista ja nimenomaan syrjimistä, kiusantekoa. Vaikka mitä teen niin mikään ei kelpaa eikä riitä, ei vastata viesteihin, lopulta heitetään pihalle. Jos tämä ei ole henkilökohtaista niin mikä on! Sitä tässä yritän selvittää, että mikä hemmetti ihmisillä on minua vastaan ja miksi kohtelevat minua näin! Enkä väitä, ettei kenelläkään muulla voi olla samanlaisia kokemuksia, varmasti on.
Ota rauhallisesti. Avi hoitaa.
Valmistuin juuri amiksesta ja siellä tosiaan läsnäololla oli merkitystä. Voit olla paikalla ja vetää surkeasti ja valmistua, mutta jos et oo paikkalla ja palauttelet vaan tehtäviä niin et kyllä valmistu, koska se on ihan määrätty kuinka paljon ja millä verukkeilla saa olla pois. Hyväksymättömiä poissaoloja ei saa tulla monta ja se syy tulee yleensä kertoa etukäteen. Jos elämässä on vaikea jakso niin olisit voinut sopia opintojen siirtämisestä myöhemmäksi, kun olet kykenevä olemaan paikalla, mun luokalla pari sopi raskaan talven vuoksi, että opinnot jatkuukin vasta syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä kysyit opettajalta? Mikä se kysymys oli, mihin et saanut vastausta? Kerro sanasta sanaan tarkasti se nimenomainen kysymys opettajalle, johon ei sinun mielestäsi vastattu.
MINUN MIELESTÄNI 😂😂😂😂 Ai jos lähetät sähköpostin etkä saa siihen ikinä mitään vastausta, niin se on jokin MIELIPIDEASIA, että onko vastausta tullut vai ei?!?!?
MINUN MIELESTÄNI 😂😂😂 Ai jos lähetän sähköpostin enkä saa siihen mitään vastausta, niin se onkin MIELIPIDEASIA, HAHAHAHAHAHAHAHA!
Vierailija kirjoitti:
Lähetin opinto-ohjaajalle viestin kuulemispäivänä. sitäKÄÄN ei noteerattu mitenkään, kuten ei yleensäkään mitään yhteydenottojani. Minulla on ongelmia impulssikontrollin kanssa silloin, kun lapselliset pe---llet tulevat varta vasten aukomaan päätään minulle ja väittämään jotain aivan soopaa, mikä ei liity minuun mitenkään.
Koititko myös soittaa?
terveisin,
Hermanni
lapsellinen pelle
Noi menkkakipu jutut huhhuh. En edes tiedä miksi eksyin tähän ketjuun, mutta, olen opettaja ja olen vetänyt oppitunteja järkyttävissä vatsakivuissa, koska oli PAKKO. Välitunnilla makasin luokan lattialla sikiöasennossa ja ulisin ja odotin milloin kipulääkkeet alkaa vaikuttaa. Joskus on vain pakko selviytyä jos haluaa päästä johonkin pisteeseen elämässä. Ymmärrän, että AP:lla on vaikeaa (jos ei ole trolli), mutta kyllä asiat pitää selvittää (ei opettajien vaan koulun johdon kanssa) niin kuin aikuinen ihminen eikä vain haukkua syyllistää ja huutaa. Jos koulu on järjestänyt kuulemisen niin sinne on mentävä. Se tilaisuus järjestetään siksi, että voidaan yhdessä kartoittaa tilanne ja miettiä miten edetään.
AP on todella raskas ihminen. Minä, minä ja minä. Muilla on velvollisuuksia jotka pitää hoitaa ja AP makaa soffalla ja surfaa palstalla ja tekee paskaprovoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä kysyit opettajalta? Mikä se kysymys oli, mihin et saanut vastausta? Kerro sanasta sanaan tarkasti se nimenomainen kysymys opettajalle, johon ei sinun mielestäsi vastattu.
MINUN MIELESTÄNI 😂😂😂😂 Ai jos lähetät sähköpostin etkä saa siihen ikinä mitään vastausta, niin se on jokin MIELIPIDEASIA, että onko vastausta tullut vai ei?!?!?
Sinun päässäsihän tämä tarina rakentuu. Itkunaurua todellaki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemiskutsu? Etkä mennyt. Intressant.
Tätä minäkin ihmettelen. Jos on kovin takkuista ollut, niin kyllä kai nyt sentään kuulemiseen menee, vaikkei olisi kunnolla yöllä nukkunutkaan.
Se, että sovelletaan samoja sääntöjä kaikkiin, ei ole syrjimistä. Kuulemisessa olisit voinut ihan itse selittää asiat ja ne epäselvyydet, mitkä viesteissäsi koululle ovat jääneet epäselviksi. No, sitten pitää odottaa että valitus käsitellään.
Öööö no siis en nukkunut ollenkaan edeltävänä yönä.
Mistä syystä sinua on mielestäsi syrjitty? Sairauden vuoksi? Henkisen paineen takia?
Kai tiedät, että syrjinnän tunnusmerkistö täyttyy, jos näistä jokin osuu kohdilleen: "Syrjinnän perusteena voi olla mikä tahansa yksilön tai ryhmän ominaisuus, kuten esimerkiksi sukupuoli, ikä, etnisyys, kansalaisuus, kieli, uskonto, vakaumus, mielipide, poliittinen toiminta, ammattiyhdistystoiminta, perhesuhteet, vammaisuus, seksuaalinen suuntautuminen, työmarkkina-asema tai yhteiskuntaluokka."
Syrjintää ei ole se, että alitat vaaditut opiskelumäärät tunti- tai muu perusteisesti ja tästä syystä opiskeluoikeutesi on päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et provo-olli osaa vastata. Eikö mielikuvitus riitä? Tästä olisit saanut niin herkullisen tarinan, kun olisit vähän yrittänyt. Turhauttava määkijä. Sanoisin, että huono oli. Keksi parempi.
Ei tosiaan ole kovinkaan kummoisella mielikuvituksella varustettu jos siis on trolli.
No, AVI saa hoitaa valituksen, jään odottelemaan.
Ap
Ap miettii kuumeisesti... mitä laitan, hymiöitä? Monta hymiötä riviin? HUUDAN VÄHÄN? Näyttääkö se hullulta? Toivottavasti. Miten pyörittelen tätä köykäisistä aineksista kyhättyä säälittävää tarinaa, jota en oikein osaa jatkaa.... Pää höyryää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Jos on kovin takkuista ollut, niin kyllä kai nyt sentään kuulemiseen menee, vaikkei olisi kunnolla yöllä nukkunutkaan.
Se, että sovelletaan samoja sääntöjä kaikkiin, ei ole syrjimistä. Kuulemisessa olisit voinut ihan itse selittää asiat ja ne epäselvyydet, mitkä viesteissäsi koululle ovat jääneet epäselviksi. No, sitten pitää odottaa että valitus käsitellään.
Se tilaisuus olisi kestänyt noin 30 min.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulemisen väliin jättäminen oli nyt aika paha moka.
Niinpä.
Siinä olisi pystynyt selittämää juuri niille ihmisille ketkä asioista päättävät (ei ole sama asia kuin opettajalle poissaolon selittäminen) ja puolustamaan itseä.
Nyt annoit vain itsestäsi ylimielisen kuvan, ettei sua kiinnosta pätkääkään, kun et mennyt paikalle.
Heillä ei harmittanut yhtään edes potkia sua pihalle tämän jälkeen!
Ja pahimmassa tapauksessa valituksestasi kuullessaan jopa nauttivat, että kärsit ja saivat antaa potkut noin ylimieliselle "vaikeimman kautta jatkan opiskelujani" -tyypille, kun vaihtoehtona olisi ollut helpompikin kuuleminen, johan et mennyt.
Miettivät ehkä:
"Oppiipahan olemaan ja hoitamaan asioita. Silloin tullaan, kun kutsu käy ja puolustaudutaan eikä valiteta jälkikäteen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tilaisuus olisi kestänyt noin 30 min.
Kiitos aivan uudesta tiedosta, en todellakaan tiennyt tätä (tiesin kyllä.) Miten kuvittelet minun selviytyvän kuulemistilaisuudesta jos pää on aivan sumussa valvomisesta?????
Miten sinä sitten meinaat ammattikorkeassa pärjätä? Siellähän saa vapaata ainoastaan omiin hautajaisiin.