Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT TOI HITON TRIVAGO-MAINOS JO POIS TV:STÄ!!!

Vierailija
12.07.2014 |

Menee hermo ja nousee raivo kun toi koko ajan tulee!! En hemmetti käytä Trivagoa enää KOSKAAN! Saamarin kiehnääjäakka ja täyttä huuhaata koko mainoskin. "Parhaaseen hintaan". Joo joo, siihen hintaan ku on pelattu noi hinnat övereiks kikkailuilla, että vaikuttaa siltä.
NYT POIS SE TRIVAGO-MAINOS! WE ALL HATE THAT S*IT!

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsot, jos noin keittää. Onks liian sievä pimu? Saisi tulla uusia jatko-osia Trivagomainoksesta. Näkis vielä kelle kiehnää. Mirkulle vai Markulle?

Vierailija
2/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku löytää palautelinkin Trivagolle niin laittakaahan, kiitos. Ottaa päähän. Paskaa mainontaa ja puhutaankin vielä täyttä paskaa. Ei pidä paikkaansa, että "parhaaseen hintaan" ja muuta huuhaata. Täyttä huijausta ja helvetin sössötystä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava mainos ja mukavan näköinen nuorinainen. Heti kun tarviin hotellia, niin sieltä!

Vierailija
4/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään siitä mainoksesta. Se nainen on minusta luonteva ja kivan näköinen. Ja minä olen haaveillut aina matkustamisesta Venetsiaan niin, että yövyn siellä paikan päällä.

Kyllähän tuo Trivagon sivusto näyttää mainoksessa ihan samalta kuin mikä tahansa muu matkailusivusto. En ole sitä kautta mitään tilannut, mutta hyvä se on, jos siellä selkeästi pääsee helposti vertailemaan hotelleja. Me kun matkustamme aina omatoimimatkoille varaamalla itse netistä lennot ja hotellit ja vuokra-auton.

Minun puolestani Trivagon mainos saa olla edelleenkin telkussa. Ap puhuu siis vain omasta puolestaan.

Vierailija
6/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:21"]

Minäkin tykkään siitä mainoksesta. Se nainen on minusta luonteva ja kivan näköinen. Ja minä olen haaveillut aina matkustamisesta Venetsiaan niin, että yövyn siellä paikan päällä.

Kyllähän tuo Trivagon sivusto näyttää mainoksessa ihan samalta kuin mikä tahansa muu matkailusivusto. En ole sitä kautta mitään tilannut, mutta hyvä se on, jos siellä selkeästi pääsee helposti vertailemaan hotelleja. Me kun matkustamme aina omatoimimatkoille varaamalla itse netistä lennot ja hotellit ja vuokra-auton.

Minun puolestani Trivagon mainos saa olla edelleenkin telkussa. Ap puhuu siis vain omasta puolestaan.

[/quote]

Eli olet just yks niistä sinisilmäsistä. Noi hinnat ei mitään halpoja oo ku tarkalleen laskelmoitu.

Vierailija
7/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Kyseinen mainos on yksi kammottavammista pitkään aikaan. Pystytkö siihen? Hotelli? TRIVAGO. yööök

Vierailija
8/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja tai ei, en ole minnekään menossa. Nykyään saa vain luteita hotelleista kun kaikenmaailman tyypit on nukkunu niissä sängyissä ja kuolannut tyynyihin, YÖK!

Senpä takia olen himassa omassa sängyssä.

Ihan hyvä mainos muuten.

Vierailija
9/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:21"]

[/quote]

Eli olet just yks niistä sinisilmäsistä. Noi hinnat ei mitään halpoja oo ku tarkalleen laskelmoitu.

[/quote]

Sivustoja on monenlaisia. Totta kai aina vertailen hintoja kunnolla. Ei se raha puussa kasva tässä käpykylässä.

Vierailija
10/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok sivusto se on. Kannattaa silti aina verrata myös muihin samalla.

Vierailija
11/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mainoshan pyörii Italian telkussa italiaksi, joten luulisin, että samaa mainosta käytetään ympäri Eurooppaa.

Vierailija
12/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin meinasin tehdä tämän saman ketjun. Niin ällö mainos. :( Ikinä en käytä Trivagon palveluita, säästinpä rahaa tai en.

Vierailija
13/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sievä hoikka nuori nainen mainoksessa, huomaa kyllä ettei ole suomalainen rontti. Aika mukavalta se puhujakin kuulostaa.

Ymmärtäähän sen, että laardikasat kadehtii.

Vierailija
14/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mainoshan tuo on. Ilmeisesti se nuori nätti nainen on joillekin liikaa.

Vierailija
15/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ärsyttävä eukko. Mutta se mainos, jossa Nicke Lignell tanssii ja laulaa on vielä kauheampi.

Vierailija
16/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän threadin Googlella hakusanoilla "Trivagon kilpailija". Vihaan tuota mainosta niin paljon, että ajattelin lähettää vaikka satasen mille tahansa Trivagon kilpailijalle. Jumalauta kun kiristää vanne päätä aina kun tuon idioottimainoksen joutuu kuulemaan. Kieltäydyn käyttämästä tuota palvelua. Ikinä.

Vierailija
17/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina luullut, että telkkarimainonta on helkkarin kallista. Ei voi olla, jos samaa mainosta voidaan pyörittää miljardi kertaa.

Vierailija
18/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kuulostaa kiihottavalta. Alkoi joskus seisoa ihan vaan sen äänen takia :D

Vierailija
19/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani saa pyöriä telkkarissa. Ei ärsytä yhtään. Monta kertaa olen varannut hotellin Trivagon kautta, siihen ei ole tuo mainos vaikuttanut suuntaan eikä toiseen, tai no ehkä palvelu pysyy tuoreessa muistissa kun sitä toistetaan usein.

Vierailija
20/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hotelli trivago" ääärhh minäki inhoon sitä :D