Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lesbopareista toinen on aivan miehen näköinen??

Vierailija
12.07.2014 |

Pari päivää sitten näin hääparin kaupungilla. Tarkemmin katsottuani huomasin, että kaksi naista olivat menossa naimisiin. Toinen oli pukeutunut hääpukuun ja toinen oli aivan kuin "mies". Puku päällä, hiukset  ja muutenkin aivan nuoren "naisellisen" näköisen pojan näköinen.

MIKSI??

Tätä olen aina ihmetellyt...Jos tykkää naisista, niin eikö silloin haluaisi toisen olevan nainen, kaikin tavoin? Olen nähnyt montakin paria, joista toinen menisi ihan hyvin miehestä. Ymmärrän, että toiset mieltyy naisellisiin ja toiset maskuliinisempiin ihmisiin, mutta silti....Eihän homopareissakaan toinen näytä naiselta, vaikka se "naisellisempi" osapuoli olisikin.... 

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:32"]

Mun kokemuksen mukaan monissa lesbopareissa molemmat on niitä hoikkia lyhyttukkaisia poikamaisia. Sitten on toki niitäkin, joista molemmat ovat naisellisia tai vain toinen, tai jopa sellaisia jotka eivät tähän luokitteluun sovi ollenkaan.

Veikkaan, että sun otos on liian pieni. Erityisesti et ehkä tajua, että kaksi "tavallisen näköistä" naista yhdessä kaupungilla on pari, vaan pidät niitä kavereina. Suosisittelen laajentamaan kaveripiiriä, jotta saat enemmän oikeaa kokemusta lesbopareista.

[/quote]

No niin...tämä on kyllä ihan totta! Varmasti vaan juuri "rekisteröin" ne huomiota herättävät parit... En tullutkaan ajatelleeksi.. 

Vierailija
82/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 11:03"]

Varmaan siksi, että jos on oikea pariskunta, ei kaksi 'nais-naista' tulisi millään toimeen keskenään pidemmällä tähtäimellä. Toisen on oltava hiukan miesmäinen. 

Ja usein jos luonne on miesmäinen, on myös ulkonäkö miesmäinen. Ehkä jo siksi, että tuollaisella naisella saattaa olla hiukan erilainen kemikaali- ja hormonikoktail (esim. tavallista korkeammat testo-tasot), mutta myös siksi, että luonteensa vuoksi se ei edes halua näyttää naiselliselta naiselta. 

[/quote]

Miksi ei sitten "tämmöisestä naisesta" viehättynyt nainen ota vaan naisellista miestä itselleen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 11:55"]

Montako aloitusta aiot aiheesta tehdä?

[/quote]

Miten niin???? En kyllä ole yhtään aloitusta aiemmin aiheesta tehnyt. Anteeksi, jos joku on samaa mietiskellyt ennen minua. t.ap

Vierailija
84/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:59"]

Mun mielestä on outoa että joillekin lesboille on vaikea asia hyväksyä että lesboista suurin osa on erittäin maskuliinisia. Lesboja verrataan aina miehiin ja niitä pidetään miehinä ja kutsutaan miehiksi tykkäsitte tai ette. Päin naamaa sitä ei teille sanota mutta teidän huomaamatta. Päin naamaa ei sanota kun ei uskalleta. 

[/quote]

Siksi se on vaikea hyväksyä, että lesbot tietävät, että suurin osa lesboista EI todellakaan ole miesmäisiä ja maskuliinisia :D Ja niin tietävät kaikki muutkin ihmiset, jotka tajuavat jostain jotain.

Sinä vain rekisteröit ne maskuliiniset lesbot, mutta kadulla kävelivistä feminiinisistä naisista et erota, ovatko he heteroita vai lesboja, ja siksi jostain kumman syystä oletat heidät kaikki heteroiksi. MIKSI ihmeessä?

Vierailija
85/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:08"]

[/quote]

Miten niin???? En kyllä ole yhtään aloitusta aiemmin aiheesta tehnyt. Anteeksi, jos joku on samaa mietiskellyt ennen minua. t.ap

[/quote]

No tästä on aloitus ainakin kerran-pari viikossa. Aina samat jutut.

Vierailija
86/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut..ehkä siinä haetaan sitä miestä kuitenkin...

Vierailija
87/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:08"]

[/quote]

[/quote]

No tästä on aloitus ainakin kerran-pari viikossa. Aina samat jutut.

[/quote]

Ai, ok. En ole huomannut... t. ap 

Vierailija
88/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:13"]Saman olen huomannut..ehkä siinä haetaan sitä miestä kuitenkin...

[/quote]

Niinhän sinä luulet. Pitäisikö sinun vaan hyväksyä, että et välttämättä pysty ymmärtämään ja samaistumaan homoseksuaaliin täysin, koska olet itse ilmeisesti hetero? Pitäisikö sinun vaan hyväksyä, että jotkut ovat erilaisia kuin sinä? Pitäisikö sinun vaan hyväksyä, että suurinta osaa näkemistäsi lesbopareista luulet virheellisesti ystäviksiksi/siskoksiksi?

Vierailija
89/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:18"]

Itsekin oon aina miettinyt tätä.. Jos itse olisin lesbo, niin en todellakaan haluaisi naista joka näyttäisi mieheltä. Vaan kauniin naisellisen naisen. Mutta ehkä siksi en ole lesbo :D

[/quote]

Näin juuri. Jos naisista tykkäisin, niin todellakin haluaisin kauniin naisellisen naisen, enkä ketään, joka menisi miehestä!!! 

Vierailija
90/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 rauhoitu... miksi pitäisi kaikenlaista hyväksyä

Vierailija
91/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:02"]

Ai kamalaa, minä tunnen muutaman heteronaisen, jotka ovat hyvin miesmäisiä ja osa heistä on ihan onnellisesti naimisissa miehen kanssa. Pukeutuvat miestensä kanssa samanlaisiin vaatteisiinkin. Eivät meikkaa, lyhyet hiukset jne. Miksiköhän tuollaista paria luullaan?

Minä taas olen ihan naisen näköinen (olen nainen) ja niin on puolisonikin (nainen myös). Yleensä tulee yllätyksenä ihmisille se, että ollaan pari. On se vaan kamalaa, jos ulkonäöstä ei kaikkea voi päätellä ;)

[/quote]

Mun mielestä on outoa että joillekin lesboille on vaikea asia hyväksyä että lesboista suurin osa on erittäin maskuliinisia. Lesboja verrataan aina miehiin ja niitä pidetään miehinä ja kutsutaan miehiksi tykkäsitte tai ette. Päin naamaa sitä ei teille sanota mutta teidän huomaamatta. Päin naamaa ei sanota kun ei uskalleta.

[/quote]

Miksi et uskalla? Pelkääks, että ne tulee ja nuolee sun piNpin?

Vierailija
92/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:13"]

Saman olen huomannut..ehkä siinä haetaan sitä miestä kuitenkin...

[/quote]

Huokaus. Mun silmiin monet heterot maalaisemännät ovat täysin stereotyyppisen butchin näköisiä. Hakevatko heidän miehensä sitten miestä? Eri alakulttuureilla on erilaisia tapoja pukeutua ja hyvä niin!

Lesboilla lisäksi on edellä mainitusti usein suurempi vapaus jäykistä sukupuolirooleista. Ja mukana on myös historia: niinä vuosikymmeninä kun homoseksuaalisuus oli laitonta, maanalaiseen toimintaan mukaan pääsemisessä pukeutumisella oli oma roolinsa.  Aiemmin "lesbolta näyttäminen" saattoi siis olla vaatimus sille, että ylipäätään pääsi suljettujen takana vietettyihin bileisiin tms.

Vierailija
93/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portia Rossi, Patricia Cornwell, Jodie Foster ja heidän puolisonsa. Ei voi miehisyydestä puhua. Vai onko Ellen de Generis rekkalesbo? Tai Staci Gruber entä Alexandra Hedison? Tämä on taas nitä tätä stereotypisointia.

Kyllä tuolla mökkimarkettimme kassajonossa näkee paljon enemmän "miehisiä" naisia ukkojensa kanssa, kun lesbopiireissä. Nämä markettimartat on niitä lyhythiuksisia, pullukoita, meikittömiä perheenäitejä tunkikoissaan, joita voisi rekkalesboiksi luulla, jos ei kyljessä olisi Pertsa ja kakarat.

Vierailija
94/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan näinkin joillakin on asiat, mutta omalla otannallani (kolme lesboparia) olet väärässä. Tuntemistani pareista kaksi koostuu erittäin naisellisista naisista. Yhdessä on toisena osapuolena miehekkäämmän oloinen nainen, mutta ei hänen kumppaninsakaan ole mitenkään äärinaisellinen.

Vierailija
95/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo Ap:n kirjoitus on... Tästä vaan ei voi puhua, kuten tämäkin ketju osoittaa. Tunnen monia pareja ja kaikissa niissä toinen naisista on miesmäinen. Hyväksyn kaikki ihmiset - kyse ei ole siitä. Kunhan vain totean, että USEIN toinen naisparissa on miehekkäämpi/poikamaisempi. Sitä vaan ihmettelen, miksi asia on niin vaikea lesbojen hyväksyä.

Vierailija
96/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 jatkaa: ja sitten aina, kuten tässäkin ketjussa, ruvetaan haukkumaan heteropareja.. Heteronaisista tehdään heti pilkkaa. Miksi on niin vaikea olla se lesbo ja myöntää, että moni lesboista hakee "miehen korviketta" siinä miehekkäässä naisessa? Yksi lesbonainen kerran myönsi, että pettymykset miehiin tekivät hänestä lesbon...

Vierailija
97/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:17"]38 rauhoitu... miksi pitäisi kaikenlaista hyväksyä

[/quote]

Siksi, koska toiset ihmiset ympärillä pitää pyrkiä hyväksymään.

Vierailija
98/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt kirjoittaa tuohon otsikkoon, että "joissakin pareissa"...sillä en tietenkään ajattele, että kaikki olisivat samanlaisia. Pohdiskelin vaan sitä, että jos ja kun on mieltynyt naisiin, eikö juuri se naisellinen ulkonäkö ym. ole yksi tärkeä tekijä. Mutta kirjoitinpahan vaan seikan, mitä olen pohdiskellut tämmöisiä pareja nähtyäni. Mutta en millään pahalla enkä ketään halunnut arvostella...t. ap

Vierailija
99/101 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvin harvoin nähnyt naisellista lesboa, kaikki lehdissä, tv:ssä nähdyt ovat aina olleet lyhythiuksisia ja hyvin miesmäisiä. Tunnen myös etäisesti pari, molemmat rekkalesbon tyylisiä. Ehken Merikukka Forssius ja Cynthia Nixon ovat naisellisimmasta päästä, molemmat ovat olleet myös miesten kanssa.

Vierailija
100/101 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän