Amerikan seksikkäin presidentti?
Itse tykkään Bill Clintonista. Jimmy Carterkin oli puoleensa vetävä mutta mieheksi turhan lyhyt. Ei ihme että Clintoni kaato naista kun aitaa.
Kommentit (75)
Itse näen Robert Kennedyn paremman näköisenä kun veljensä ja Obama on suorastaan ruma. Kauneus on katsojan silmässä.
Ap
Clintonissa oli karismaa ja pilke silmäkulmassa. Obama oli teennäinen showari. Carter liian k i lttimies makuuni. Juhlivat juuri vaimonsa knssa 75v hääpäiväänsä.
Vierailija kirjoitti:
No mitenkä JFK. Taitaa olla hiukan eri levelillä kuin muut. Reagan oli nuorena melkoisen komea mies. Presidenttinä hän oli sitten varttuneemmalle iällä.
Seksikkäitä Amerikan presidenttejä on mielestäni kuitenkin 0 kpl.
Niin mutku Clinton on paha poika ;)
Mitään Amerikan presidenttiä ei ole olemassakaan.
Obama on nykyään melko kuivahtanut hörökorvanen ukko rotevan rouvansa rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse näen Robert Kennedyn paremman näköisenä kun veljensä ja Obama on suorastaan ruma. Kauneus on katsojan silmässä.
Ap
JFK:n poikakin oli vielä Usan suurin seksisymboli 90-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitenkä JFK. Taitaa olla hiukan eri levelillä kuin muut. Reagan oli nuorena melkoisen komea mies. Presidenttinä hän oli sitten varttuneemmalle iällä.
Seksikkäitä Amerikan presidenttejä on mielestäni kuitenkin 0 kpl.Niin mutku Clinton on paha poika ;)
Eiköhän se JFK ollut paljon pahempi:D Kamapäissään hääräsivät vaimonsa kanssa ja kohtelivat toisiaan kun roskaa. Clinton oli oppipoika hänen rinnallaan.
Miten olisi Franklin Pierce tai Ulysses S. Grant?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Valitettavasti oli perinyt äitinsä silmät mitkä olivat ohimoilla:/ Eiköhän hän ollut seksisymboli ja "amerikan prinssi" lähinnä sukunimensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No olihan Jr isäänsä komeampi mutta niinkuin joku mainitsi silmät hirveän kaukana toisistaan. Vielä suurempi kauneusvirhe kun liian lähellä olevat silmät tyyliin Jerry Seinfeld ja Englannin Harry. Ei sillä kyllä jr silmistään huolimatta oli noita komeampi.
Yllätyin että Clinton on Obamaa pidempi.
Ainoat johon voin liittää sanan seksikkyys on Clinton ja ehkäpä Kennedykin mutta eivät he silti olleet komeimmat pressat. Ne on kaksi eri asiaa.
Seksikkäitä Amerikan presidenttejä on mielestäni kuitenkin 0 kpl.