Psykologia & logopedia 2022
Legendaarinen Vauvan Psykologia 2022 -ketju. Nyt myös logopedia virallisesti mukana! Sydämellisesti tervetuloa! ❤️
Seuraavissa viesteissä on usein toistuvia puheenaineita sekä vinkkejä ja linkkejä hakemiseen. Niihin kannattaa palata pitkin vuotta! Tiedot vastaavat kirjoitushetken tilannetta.
Kommentit (3036)
Tosi pessimistisesti laskettuna sain 6 pistettä.
Kysymys:
Weigeltin ym. (2021) tutkimuksen tulosten mukaan unenlaatu ja kaikki palautumiseen liittyvät kokemukset paitsi taidon hallinta vahvistuivat iltaisin tai öisin torstaista sunnuntaihin.
Puhuttiinko artikkelissa illasta ja yöstä? Luulin, että tuo ilta ja yö on kompa, koska en muista, että olisi puhuttu illasta ja yöstä vaikka torstaista-sunnuntaihin kyllä puhuttiin.
Laskin, että sain osioista 1-3 n. 72 oikein ja 18 väärin (loput vastaamatta). Logiikasta 5 täysin oikein, 1 osittain oikein, 1 väärin ja 2 jätin vastaamatta. Onko muut laskeneet? Tällä ei vissiin pitkälle pötkitä...
Painotetaankohan tuota yhtä laskutehtävää pisteissä enemmän kuin noita ekan osion monivalintakysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi noi matikkatehtävät on poistettu arvostelusta. Mun mielestä, jos niitä on lähtenyt väkisin laskemaan ja veikkaamaan ja laittamana jonkin numeron, niin pitäisi antaa miinuspisteitä :(
Koska riittävän moni ei ole vastannut niihin, jolloin niitä ei arvostelussa voida ottaa huomioon
Niihin ei voinut vastata, koska oikeaa vastausta ei ollut vastausten joukossa.
Voihan! >>"jätän vastaamatta"
Vierailija kirjoitti:
Laskin, että sain osioista 1-3 n. 72 oikein ja 18 väärin (loput vastaamatta). Logiikasta 5 täysin oikein, 1 osittain oikein, 1 väärin ja 2 jätin vastaamatta. Onko muut laskeneet? Tällä ei vissiin pitkälle pötkitä...
Näyttää siltä, että sulla meni hyvin.
Laskin suunnilleen omia pisteitäni: olinkin tehnyt vain kolme virhettä yhteensä 2 ja 3 osioissa, vaikka uskoin tehneeni monta enemmän, siitä sentään olin ylpeä. Jätin kyllä aika paljon tyhjiä kohtia niihin. Ekan tehtävän artikkelikysymyksissä taas tein enempi virheitä kuin uskoin ja myös logiikka meni huonosti, molemmista laskin saavani vain 5% kun maksimit ois 20 tai 25 %.
Yhteensä laskin saaneeni vain noin 52% koko kokeen prosenteista (voi olla että oon muistellut koevastauksiani väärin joten voi heittääkin vähän). Taitaapa olla, että ei avaudu ovet tänäkään vuonna. 🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi noi matikkatehtävät on poistettu arvostelusta. Mun mielestä, jos niitä on lähtenyt väkisin laskemaan ja veikkaamaan ja laittamana jonkin numeron, niin pitäisi antaa miinuspisteitä :(
Koska riittävän moni ei ole vastannut niihin, jolloin niitä ei arvostelussa voida ottaa huomioon
Ei ollut sellaista vaihtoehtoa. Kyse ei ollut logiikkatehtävistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli siellä, joka kysymyksessä oli vaihtoehto jättää vastaamatta. Muistan tämän, koska klikkailin aina kaikkiin vastauksiin ekana sen jätän vastaamatta ja sitten vasta lähdin miettimään vastaukiani. Eli halusin varmistaa, että jos en ehdikkään enää palata kysymyksiin niin ainakin se 0-vaihtoehto on valittuna siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on minun mielestä huipputulos. Voi hyvinkin riittää.
Miten te muistatte mitä ootte vastannu? Monessa kysymyksessä mä jäin jahkaamaan että kummin tää olis enkä enää muista mihin kokeessa päädyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli matikassakin "jätän vastaamatta". Itse en uhrannut laskuille sekuntiakaan, koska tiesin, etten osaa niitä riittävän hyvin. Päätin käyttää sen ajan mielummin logiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te muistatte mitä ootte vastannu? Monessa kysymyksessä mä jäin jahkaamaan että kummin tää olis enkä enää muista mihin kokeessa päädyin.
en muistakkaan, mutta laskin pisteen niin, että annoin pisteen itselleni niistä, jotka varmuudella muistan miten vastasin ja miinukset niistä, jotka muista vastanneeni väärin ja joista olen epävarma mitä laitoin. Pessimisti ei koskaan pety.
Aika paljon miinuksia satelee, no ainakin osaa vähän paremmin varautua siihen ettei taaskaan pääse :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ihan kaikkia muista, mut laitoin heti ylös seuraavana päivänä. Voi olla, että noi mun laskemat pisteet heittää jonkin verran. Mut nyt tuntuu vaan, et olipa mulla hirveesti vastauksia väärin, jopa sellaisia, joista olin ihan varma. Ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon miinuksia satelee, no ainakin osaa vähän paremmin varautua siihen ettei taaskaan pääse :(
joo tämä oli nyt tässä minunkin osaltani.
milloin noi pisteet näkyy opintopolussa?
Osasin odottaa heti, että penkin alle menee, kun kuulin, että annetaan miinuspisteitä. Kokemus on noista ihan paska.
Vierailija kirjoitti:
Tosi pessimistisesti laskettuna sain 6 pistettä.
Kysymys:
Weigeltin ym. (2021) tutkimuksen tulosten mukaan unenlaatu ja kaikki palautumiseen liittyvät kokemukset paitsi taidon hallinta vahvistuivat iltaisin tai öisin torstaista sunnuntaihin.
Puhuttiinko artikkelissa illasta ja yöstä? Luulin, että tuo ilta ja yö on kompa, koska en muista, että olisi puhuttu illasta ja yöstä vaikka torstaista-sunnuntaihin kyllä puhuttiin.
tietääkö kukaan vastausta tähän?
Olipas mulle tullut monta huolimattomuusvirhettä artikkeleissa. Ykköstehtävä taisi olla täysin oikein (tosin tuhlasin vajaan tunnin noihin kolmeen arvioimatta jääneeseen tehtävään) ja logiikasta 1 väärin, 6 oikein ja 2 vastaamatta.
Ihan ok suoritus näköjään. Nyt on enää kiinni miinuspisteiden koosta, pääsenkö sisään vai en. Vähän ikävää, ettei niitä ilmoiteta vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli valitset "jätän vastaamatta kysymykseen" tai et vastaa tehtävään mitään, saat 0 pistettä."
Moni valitsi tyhjän, jolloin ei voi luotettavasti arvioida.
Saapa nähä, en muista itse kaikkia mitä vastailin, mutta jotenkin kun luin noita oikeita vastauksia niin tuntuu että meni kyllä penkin alle. Ärsyttävät miinuspisteet!!!