Psykologia & logopedia 2022
Legendaarinen Vauvan Psykologia 2022 -ketju. Nyt myös logopedia virallisesti mukana! Sydämellisesti tervetuloa! ❤️
Seuraavissa viesteissä on usein toistuvia puheenaineita sekä vinkkejä ja linkkejä hakemiseen. Niihin kannattaa palata pitkin vuotta! Tiedot vastaavat kirjoitushetken tilannetta.
Kommentit (3036)
Vierailija kirjoitti:
pääsin itse todistuksella opiskelemaan, todella epätodellinen olo! Pelottaa, että on vaan jokin virhe käynyt. En oikeasti uskonut pisteideni riittävän. En nimittäin ole saanut mitään sähköpostia asiasta.
Onnea! Jos pisteesi on yli noiden rajojen ja pisteesi on oikein laskettu, se on totta!
Sähköpostia ei tule. Opintopolku lähettää hieman klo 8 ja 20 jälkeen viestin, jos siellä on sillä hetkellä paikka vastaanotettavissa, eli olet päässyt ylimpään toiveeseesi, etkä ole ottanut jo paikkaa vastaan.
Yliopistot lähettävät postia vasta joskus elokuussa, kun kaikki paikansaajat ovat ottaneet paikkansa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pääsin itse todistuksella opiskelemaan, todella epätodellinen olo! Pelottaa, että on vaan jokin virhe käynyt. En oikeasti uskonut pisteideni riittävän. En nimittäin ole saanut mitään sähköpostia asiasta.
Onnea! Jos pisteesi on yli noiden rajojen ja pisteesi on oikein laskettu, se on totta!
Sähköpostia ei tule. Opintopolku lähettää hieman klo 8 ja 20 jälkeen viestin, jos siellä on sillä hetkellä paikka vastaanotettavissa, eli olet päässyt ylimpään toiveeseesi, etkä ole ottanut jo paikkaa vastaan.
Yliopistot lähettävät postia vasta joskus elokuussa, kun kaikki paikansaajat ovat ottaneet paikkansa vastaan.
Kiitos! <3 joo ainakin on oikein laskettu ja 3 pistettä yli rajan. :)
Pääsin Helsinkiin psykalle äääääääää
Jännittää ihan sikana! Onnee kaikille muilleki jotka pääsi ja vielä enemmän intoa ja onnea teille jotka vielä odotatte tuloksia!
Itkettää oikeesti hhh,,, Nythän tästä kaikki jännittävä alkaakin kun pitää kämppää etsiä ihan hiki otsassa ku asuu 400+ kilometriä helsingistä...
Omat pisteet oli siis 143.8 ! (Kirjotin LLLLM)
onnea kaikille todistusvalinnan kautta paikan saaneille!
mutta onkos kellään muulla ongelmia ilmottautua läsnäolevaks yliopistoon? mulla lukee vaan että ei voi ilmoittautua oilissa... helppp
Vierailija kirjoitti:
mutta onkos kellään muulla ongelmia ilmottautua läsnäolevaks yliopistoon? mulla lukee vaan että ei voi ilmoittautua oilissa... helppp
Pääsitkö siis ykköstoiveeseen?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Käsitin, että omat tiedot pitää jotenkin rekisteröityä yliopistolle ennen kuin se onnistuu. Tähän voi kai mennä viikkokin opiskelupaikan vastaanottamisesta. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Onnea opiskelemaan päässeille!
Rajojen mataluus ihmetyttää silti...Fuksiporukasta tulee entistä epätasaisempaa, kun osa tappelee itsensä sijaan pääsykokeella ja osaa pääsee sisään keskinkertaisilla (alle 130 pistettä) papereilla...
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole päässyt ykköstoiveeseen pitää odottaa haun loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Rajojen mataluus ihmetyttää silti...Fuksiporukasta tulee entistä epätasaisempaa, kun osa tappelee itsensä sijaan pääsykokeella ja osaa pääsee sisään keskinkertaisilla (alle 130 pistettä) papereilla...
mitä vaadittiin Hkiin, kuinka monta L, exemia montako?? Mitkä aineet?
Vierailija kirjoitti:
Oulun logolle ensikertalaiset 117,2 ja muut 123
Siinäpä kuilua kerrakseen. Itse oon toiskertalainen ja pääsin sisään todistuksella, mutta ylemmät haut ovat vielä kesken.
Vierailija kirjoitti:
130 pistettä on EEEEE pitkällä matikalla tai LEEEE lyhyellä.
Aika kaukana keskinkertaisista papereista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei todellakaan ole keskinkertaiset paprut, aika huippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä. Mua raivostuttaa se miten vääristyny kuva ihmisillä on näistä ylppäriarvosanoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole päässyt ykköstoiveeseen pitää odottaa haun loppuun.
Itse pääsin ykköstoiveeseen, mutta herjaa tuota samaa?
Ja noi 5 E paperit on siis huonoimmat, millä pääsee lukemaan psykaa (todistuksella). Suurimmalla osalla on paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä vaadittiin Hkiin, kuinka monta L, exemia montako?? Mitkä aineet?
Helsinkiinoli järkevä raja: 141.
Toi todistusvalinta pitäisi avata kaikille: rivi E:tä irtoaa aikapaljon helpommin kuin paikka kokeella.
Vierailija kirjoitti:
Toi todistusvalinta pitäisi avata kaikille: rivi E:tä irtoaa aikapaljon helpommin kuin paikka kokeella.
Eihän se nyt toiskertalaisten noin viiteen paikkaan per kaupunki riittäisi.