Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tälläsistä hiuksista? :)

Vierailija
11.07.2014 |

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sopii todella hyvin tietyntyylisille ihmisille, lähinnä sellaiseen pin-up- sekä rokkarityyliin. Vaatii siis vahvan meikin käyttämistä sekä vaatetuksessa selkeitä, graafisia värejä ja kuoseja.

 

http://www4.images.coolspotters.com/photos/481305/kat-von-d-profile.jpg


http://data3.whicdn.com/images/18079908/original.jpg

 

Jos taas olet aika tavis niin kannattaa varmaan etsiä luonnollisempi sävy.

Vierailija
2/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopivat, toisille eivät. Ruippuu ihonväristä.

Ja kannattaa kuitenkin muistaa, että noin kirkas punainen vaatii hyviä hoitoaineita pysyäkseen edes pari viikkoa nättinä ja kirkkaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:04"]

Toisille sopivat, toisille eivät. Ruippuu ihonväristä.

Ja kannattaa kuitenkin muistaa, että noin kirkas punainen vaatii hyviä hoitoaineita pysyäkseen edes pari viikkoa nättinä ja kirkkaana.

[/quote]

Ja suoraväriä ylläpitoon. Ja kantajalleen meikkiä naamaan. 

Vierailija
4/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, kauniit

Vierailija
5/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Joillekkin sopii oikein hyvin mutta toiset näyttävät vain halvalta. Jos sinulla on ohuet hiukset en suosittele.

Vierailija
6/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla paksut ja tuuheat, hyväkuntoiset hiukset. Ihonväri ei saa olla ihan vaalea tai punaiseen taittuva, ja ainakin kevyt meikki on useimmiten oltava päällä ettei näytä narkkarilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoille sopii noin räikeän punainen. Ja toivottavasti olet alle 30v.

Vierailija
8/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat hiukset!! Noille kutreille kyllä kelpaa heittää mällit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi edellisille. Tuo syö ihosta kaiken värin, joten vaatii vahvaa meikkiä ja oikeansävyistä ihoa, ettet näytä kammottavan sairaan kalpealta.

Vierailija
10/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:13"]

Ihanat hiukset!! Noille kutreille kyllä kelpaa heittää mällit!

[/quote]

 

Puit sanoiksi mitä ajattelin!

Kiihottavat hiukset. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kirkas väri, vaatii hoitoa pysyäkseen kauniina. Noi hiukset vaatii myös vahvempaa meikkiä, niin kuin jo edellä todettiin. 

Vierailija
12/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:36"]Tälläinen punainen taitaa olla trendi yämlä hetkellä? Helsingissä ainakin näkee todella paljon. On teiniä, kotiäitiä ja jos jonkin näköistä naikkosta.

Luonnollinen ei millään tasolla, sopii sille oljin meikkvalle joka haluaa herättää huomiota hinnalla millä hyvänsä.

[/quote]

Mutta jos ei olisikaan ollut muotia... Esim. 6 vuotta sitten. Miten paljon olisin erottunut katu kuvasta? Jos olisin ollut myös nuori nätti juuri ylä-asteelle mennyt 13-vuotias tyttö, kuinka paljon olisin saanut kuulla ilkeitä kommentteja ulkonäöstäni, jos olisin pukeutunut välillä myös seksikkäästi? Olisinko joutunut kiusatuksi ulkonäköni takia?

Mutta nykyään tosiaan tuo punainen väri on minun mielestä trendi. Nyt sen uskaltaa vetää päähän helpommin joku heikko itsetuntoinenkin ja herkkä ihminen, ei tarvitse välttämättä pelätä että kuulee kovaakin kritisointia näyttävästä ulkonäöstään...

Minä haluan herättää huomiota, mutta vain positiivistä sellaista ihmisissä. Silti tahdon välillä olla ulkonäöltäni seksuaalinen, näyttävä, rietas, mutta tahdon olla mukava ihmisille ja tahdon että he ovat mukavia minulle. Tahdon myös olla oma näyttävä itseni, ilman että joudun kuuntelemaan siitä ehkä kovaakin kritisointia ja herkkänä ihmisenä pahoittamaan mieleni syvästi.

t. Ap taas linjoilla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:38"]Ihanat! Love it!! <3

[/quote]

Jee, thanks!! :)

Vierailija
14/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:44"]Yhdellä naapurin parikymppisellä äiti-ihmisellä on tuollainen. Aiemmista värjäilyistä (aina pikimusta) palanut tukka. Siihen liioitellun kaareutuvat paksut, mustat ja palkkimiset kulmat. Aijai.

Läikikäs iho, paljon luomia jne... Ei hyvä ollenkaan. Näyttää halvalta.

Jos taas omistat paksut hyväkuntoiset hiukset ja heleän hyväkuntoisen ihon niin siitä vaan. On ainakin näyttävä. :)

[/quote]

Kiitos... Mut toisaalta mä taas just sitä näyttävyyttä pelkäänkin. Vaikka myös haluan sitä. Lue tummennetulla kirjoittamani avautumiset tästä luonne asiasta täältä keskustelusta ja sitten tuo viesti missä sanon että t. Ap taas täällä linjoilla ja käy vastaamassa myös niihin asioihin! :)

Niihin toivon kovasti nyt myös vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:55"]Ootko Porvoosta ?

[/quote]

Ei, en ole porvoosta. :)

Vierailija
16/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla halvan näköinen kuin sellainen mustavalkea haisunäätäkampaus. Tuota punaista näkee usein keski-iän ylittäneillä rouvilla jotka haluavat näyttää nuorekkailta ja räväköiltä, mutta onnistuvat näyttämään vain huvittavilta

Vierailija
17/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteen liian luonnottomat ja yleisestikkin punanen sopii todella harvalle.

Vierailija
18/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteen liian luonnottomat ja yleisestikkin punanen sopii todella harvalle.

Vierailija
19/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolle sopii! Ei perus suomalaiselle emännälle! Rumat sellaisella

Vierailija
20/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat! Omat hiukseni on niin ohuet, että nätimmiksi on lyhyenä, mutta väri on mulla sama kun tuossa kuvassa. :) Vaihtaisin oman hiirenhäntäni tohon milloin vain! Pitkät olis ihanat, mutta mulla vaatisivat valitettavasti pidennykset.