rannalla vanhemmat eivät itse ui?
Olen miettinyt että miksi rannalle tulleet aikuiset eivät itse ui? Etenkin jos molemmat vanhemmat mukana niin kumpikaan ei ui. Eikö aikuiset osaa uida vai muuten ilkeä? Jos ollaan yhdessä on toinen kuitenkin kattomassa lapsien perään.
Minä en ole mikään huippukroppainen vaan pikkuinen tissitön perheen äiti joka vieläpä menee uimaan ihan tavallisella uimapuvulla, kun en ole saanut bikineitä hommattua. En mene keikistelemään vaan virkistäytymään itsekin
Kommentit (66)
Minä uin! Ahdistaa silti se, että samalla pitäisi pystyä vahtimaan tavaroita. En luota ihmisiin niin paljon, että jättäisin avaimet ja jätskirahat vartioimatta.
Vesi on kylmää, phyi.
En nauti uimisesta, jos vähänkin paleltaa.
Kerran vuodessa, yleensä elokuussa voin käydä yksin saunasta uimassa.
Uimahallissa uhraudun, koska haluan, että lapset oppivat uimaan ja nauttimaan vedestä.
En pärjää tasoeron kanssa yksin , pakko olla molemmat vahtimassa .
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:06"]Yhtä uimataidotonta kohden tulee aina olla oma valvoja, toinen vahtii aina toista. Ei uskalla jättää toisen vartioitavaksi molempia.
[/quote]tämä on muuten pelastusviranomaisten ohje joten ihan turha alapeukutella.
[/quote]
Eli jos sinulla on kolme lasta joista kukaan ei osaa vielä uida niin pyydettävä naapurin tätikin mukaan? Vai jätettävä sitten yksi lapsista kotiin yksin? Hyvä ohje mutta käytännössä monesti vaikea toteuttaa. Voi ihmisillä olla lapsia enemmänkin kuin se yksi ja silti halutaan mennä itsekin uimaan.
[/quote]ei ihme jos lapsia hukkuu jos näin pöljiä vanhempia.
Mulla on epilepsia enkä sen vuoksi uskalla mennä veteen yksin.Pari kertaa on ollut hengenlähtö lähellä.