Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älä osta näitä kosmetiikkatuotteita!

Vierailija
10.07.2014 |

Listataas kosmetiikkaa, joka on ollut totaalinen virheostos ja pettymys, joka ei tehnyt sitä mitä luvattiin!

Aloitan: Maybellinen Cils Demasq - vedenkestävän silmämeikinpoistoaine on ihan sysipaskaa! Minulla on aiemmin ollut Nivean vastaavaa, nyt ostin tuota Maybellinea tarjouksesta, mutta ei olisi kannattanut. Kyseessä on siis aine, jossa pullossa kaksi eriväristä nestettä sekoitetaan ravistamalla ja tuon seoksen pitäisi poistaa vedenkestävä meikki vaivattomasti. Sitä tuote ei vaan tee, vaan pitää tuhtoa ja hangata ihan hemmetisti, ja siltikin ainetta tarvitaan kolme kertaa niin paljon kuin tuota Niveaa. Surkea tuote, älkää ostako!

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:09"]

Listataas kosmetiikkaa, joka on ollut totaalinen virheostos ja pettymys, joka ei tehnyt sitä mitä luvattiin!

Aloitan: Maybellinen Cils Demasq - vedenkestävän silmämeikinpoistoaine on ihan sysipaskaa! Minulla on aiemmin ollut Nivean vastaavaa, nyt ostin tuota Maybellinea tarjouksesta, mutta ei olisi kannattanut. Kyseessä on siis aine, jossa pullossa kaksi eriväristä nestettä sekoitetaan ravistamalla ja tuon seoksen pitäisi poistaa vedenkestävä meikki vaivattomasti. Sitä tuote ei vaan tee, vaan pitää tuhtoa ja hangata ihan hemmetisti, ja siltikin ainetta tarvitaan kolme kertaa niin paljon kuin tuota Niveaa. Surkea tuote, älkää ostako!

[/quote]

Minulla on aivan täysin päinvastainen kokemus samoista poistoaineista. Nivean on sysihuono, Maybellinen paras.

Mutta itse en lähtisi suosittelemaan L'orealin Million lashes -ripsaria (vedenkestävä). Varisee ja jättää ripset paakkuisiksi. Todella surkea tuote. Max Factorin ripsarit ovat ehdottomasti parhaita.

Vierailija
142/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarinsin ripsiväri, sellainen suorakulmainen kultainen. Todella paksua massaa, joka liimaantuu harjaan kiinni noin 2 viikossa, todella vaikea saada siistiä jälkeä. 

YSLn ripsivärit on muuten aivan huippuja, mutta Faux Cils-versio kuivui samalla tavalla paksuksi kuin Clarinsin versio jotenkin todella nopeasti, ero aiempiin samanmerkkisiin oli niin iso että tässä on kyllä saattanut olla joku maanantaikappale kyseessä. Lancomen ripisvärit ovat yleiseti ottaen olleet todella hyviä, samoin Lumene uudehko oranssi pidentävä hipoo täydellisyyttä. 

Natural Coden luomivärit, hirveää höttöä, täysin mahdoton levittää. Samoin Yves Rocherin duo aurinkopuuteri, jäljestä tulee helposti epäsiisti.

& Other Storiesin sudit, aivan uusistakin lähtee karvaa ihan loputtomasti. Yllättäen H&M:n vastaava puolestaan on ollut loistava parin euron hintaansa nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Mun luottotuotteeni. Käytän vedenkestävää silmämeikkiä ja paljon. Yks kerta oli tämä kaupasta loppu ja ostin nivean vedenkestävän meikinpoisto ainetta, kirveli silmiä ja meikit ei lähtenyt edes kolmannella vanulapulla, ripsarit piti nyppiä irti. Älkää ostako niveaa.

Vierailija
144/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 01:44"]

Biozellin Color mask mustille hiuksille..

Mitä tuote lupaa?

Saa aikaan intensiivisen kiillon ja antaa hiuksiin lisää tummuutta ja syvyyttä.

Jepjep. Ekalla kerralla läiskin päähän ja annoin olla suositellun ajan. Ei mitään tulosta. Juurikasvu näytti tismalleen samalta, eikä sitä hehkutettua kiiltoakaan näkynyt missään. Hiukset tuntuivat karheilta. Ajattelin sitten, että tuotteen pitää olla kauemmin ja kokeilin toisella kertaa jättää tökötin pitemmäksi aikaa. Huuhdellessa hiukset tuntuivat tosi kuivilta ja peilistä näkyi, että tuote ei ollut tarttunut tippaakaan. Hiukset jököttivät päässä. Ihan täysin turhaa. Niin ja hiukseni ovat ihan 'normaalit'

[/quote]

Tähän täytyy kommentoida, että jos yritit ns. värjätä juurikasvuasi tällä tuotteella niin vika ei ole tuotteessa. Sävyttävillä hoitoaineilla tai suoravärillä ei voi värjätä juurikasvua eri väriseksi, koska se ei tartu ns. omaan hiukseen. Saattaahan jonkin hoitoaine väri vähän kirkastaa hiusten omaa väriä, mutta varsinaisesti näiden tuotteiden ei olekaan tarkoitus värjätä :)

Vierailija
145/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

55, mun äiti oli pahasti allerginen Kathon CG:lle. Hänen ihonsa meni sitä sisältävistä tuotteista aivan rakkuloille. Kerran hän joutui sairaalaan viikoksi sen takia, ja silloin selvisi, että nimenomaaan Kathon CG oli syyllinen.

Vierailija
146/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 01:44"]

Mitä tuote lupaa?

Jepjep. Ekalla kerralla läiskin päähän ja annoin olla suositellun ajan. Ei mitään tulosta. Juurikasvu näytti tismalleen samalta, eikä sitä hehkutettua kiiltoakaan näkynyt missään. Hiukset tuntuivat karheilta. Ajattelin sitten, että tuotteen pitää olla kauemmin ja kokeilin toisella kertaa jättää tökötin pitemmäksi aikaa. Huuhdellessa hiukset tuntuivat tosi kuivilta ja peilistä näkyi, että tuote ei ollut tarttunut tippaakaan. Hiukset jököttivät päässä. Ihan täysin turhaa. Niin ja hiukseni ovat ihan 'normaalit'

[/quote]

Tähän täytyy kommentoida, että jos yritit ns. värjätä juurikasvuasi tällä tuotteella niin vika ei ole tuotteessa. Sävyttävillä hoitoaineilla tai suoravärillä ei voi värjätä juurikasvua eri väriseksi, koska se ei tartu ns. omaan hiukseen. Saattaahan jonkin hoitoaine väri vähän kirkastaa hiusten omaa väriä, mutta varsinaisesti näiden tuotteiden ei olekaan tarkoitus värjätä :)

[/quote]

Mä itseasiassa sävytän oransseja hiuksiani muistaakseni jopa saman merkin samalla (taisiis, tietty erivärisellä) aineella. Curry taisi olla värin nimi. Ikinä en ole tukkaani värjännyt, mutta silti tarttui ihan ok hyvin, vaikkakin lopputulos oli tosi epätasainen, mutta se nyt varmaan oli oman kärsimättömyyteni vika. :)

Vierailija
147/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin olen parin nähnyt morkkaavan Maybelline Fit Me-tuotteita, ja mun kaveripiirissä samoin Fit Me on varsinaista kuraa. Mä itse tosin käytän neljättä tai viidettä pullollista 110-sävyistä Fit Me-meikkivoidetta ja viidettä 115-sävyistä Fit Me-puuteria. Ikinä ei ole mitään ongelmia ollut, ja sävytkin sopii mun naamaan kuin ne olisi oikein varta vasten mulle tehty. Ei mitään valittamista, kun hinnatkaan ei päätä huimaa!

Vierailija
148/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 01:44"]

Mitä tuote lupaa?

[/quote]

[/quote]

Mä itseasiassa sävytän oransseja hiuksiani muistaakseni jopa saman merkin samalla (taisiis, tietty erivärisellä) aineella. Curry taisi olla värin nimi. Ikinä en ole tukkaani värjännyt, mutta silti tarttui ihan ok hyvin, vaikkakin lopputulos oli tosi epätasainen, mutta se nyt varmaan oli oman kärsimättömyyteni vika. :)

[/quote]

Jos omat hiuksesi ovat punertavat niin tottakai toimii, tai voi johtua siitä, että hiuksessasi on paljon punapigmenttiä. :)

Vierailija
149/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyn BB-voide. Järkyttävän hajuista, eikä toiminut lupaamallaan tavalla ollenkaan.

Lemusi ja rasvoitti. 

Vierailija
150/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batiste xxl kuivashampoo. järkyttävä haju & olkapäille varisee pitkin päivää valkoista, kuin olisi paha hilse ! vaikka miten koettaa harjata ylinmääräiset pois..

Lumene triple stay-meikkivoide. paksua kittiä, joka jämähtää naamaan eikä levity millään ! lisäksi sävy 1, joka normaalisti sopii vaalealle iholleni tekee minusta keltatautisen !

Nivean kaikissa naamarasvoissa voimakas haju, joka käy nenään eivätkä sovi meikkivoiteen alle .

Vierailija
151/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:31"]

Oikeastaan kaikki markettikama tuntuu paskalta kun on kokeillut jotain parempaa. Hinta kertoo kaiken tuotteesta, tosin olisi mukava kuulla onko jokin suhteellisen kallis tuote ollut susipaska

[/quote]

Muunmuassa Diorin huonopigmenttiset luomivärit ja Lancome tykkää hapettua monilla naamaan. Samoin clinique. Ähäkutti. -Maskeeraaja

Vierailija
152/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 09:26"]

[/quote]

Mulla taas toi Demasq on ollut käytössä jo pitkään ja on todella hyvä puhdistusaine. Lähtee helposti vedenkestävät ripsarit ja ei tosiaan tarvitse "tuhtoa ja hangata." :)

[/quote]

Samoin, lisäksi käytän yleensä jotain pohjustusainetta, luomiväriä ja rajaustuotetta. Markettiputsareista on myös ainoa, joka poistaa MAC:in Fluidlinen kokonaan kerralla.

Itselleni taas on huonoja kokemuksia nimenomaan tuosta Niveasta, se jättää silmiin jopa tavalliset ripsarit (Max Factorin ripsareita olen käyttänyt viimeiset 10 vuotta), rajauksista puhumattakaan. 

Vierailija
153/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Orealin Mega Volume Miss Manga-ripsari. Ihan absoluuttista kuraa!!! Mitään megavolyymia tuote ei tosiaankaan tarjoa, vaan ainoastaan megasuttuisen- ja klimppisen lopputuloksen. Tykkään kokeilla ripsareita metsästäessäni sitä täydellistä. Aina ei hankintani ole ollut ihan onnistunein, mutta yleensä olen käyttänyt tuotteen loppuun, koska se on ollut ihan ok. Tämä kyseinen ripsari on kuitenkin poikkeus, joka vahvistaa säännön. Käytin kaksi kertaa ja heitin roskiin. Huonoin ripsiväri ikinä. Koko maailmankaikkeudessa.

Vierailija
154/166 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:42"]

Estee Laudeein BB-voide levittyi huonosti kuivakkaan koostumuksensa takia.

[/quote]

Saman merkin sävyttävä kosteusvoide on myös huono. Sitä on vaikea levittää ja iho jää rasvaisen näköiseksi.

Vierailija
155/166 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:13"]

Lumenen vihreässä putkilossa oleva natural code - maskara. Ihan onnetonta lirua joka varisee pitkin poskia. :(

[/quote]

Mä tein reklamaation tosta samasta! Varisee ihan hulluna, surkein ripsari ikinä. No, vastaus oli että he eivät ole tällaista palautetta ikinä ennen saaneet ja jotain muuta puolustelua tuotteelle (=eli sinä olet väärässä varisevine ripsareinesi). Haa!!! väärässä olivat, varisee se muillakin :D

Vierailija
156/166 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isadora peel off -kynsilakka ei sopinut minulle. Saman päivän aikana irtosi monta "kynttä" ihan itsestään!

Vierailija
157/166 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeesti kysellä siellä kosmetiikkaliikkeissä, että mitä ne oikeesti suosittelee/käyttää itse. Vaikkei tuotteen hinta takaa laatua, niin yleensä tämä kuitenkin pitää paikkansa. 

Vierailija
158/166 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 12:15"]

En muista sen tuotteen tarkkaa nimeä, mutta se on Maybellinen bb-voide, valkoinen tuubi jossa liila korkki.. Se on valkoista kämmenellä ja siinä on jotain pigmenttirakeita.. Siis miten kukaan voi käyttää sitä? Se oli ihan helvetin tummaa ja mun lärvi oli ihan laikukas ja punertava nakkinaama!! Ja maksoi varmaan 17e.. Paska tuote. 

[/quote]

Kyseinen voide on tarkoitettu levitettäväksi siveltimellä. Sormella jos levittää, tulee juuri tuollainen tököttinaama, mutta siveltimellä saa ohuen kerroksen, kuten kuuluukin.

Vierailija
159/166 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:32"]

No harva lakka kuivaa hyvin, jos sitä laittaa 4 kerrosta putkeen. Minusta se näyttääkin jo tökeröltä. Mieluummin vaikka kynnenväristä lakkaa alle ja sitten yksi tai kaksi kerrosta sitä varsinaista lakkaa. Ja sen föönin voi ottaa jo valmiiksi esiin ja tökätä töpselin seinään, niin ei tarvitse lakat kynsissä mitään kaivella. Eikö ammattilaisetkin kuivaa kynnet jollain kuivaimella? Ei asiakkaan tarvitse istua tuntikausia salongissa odottamassa lakan kuivumista.[/quote]

ammattilaisten toimintatapa on aluslakka, 1-2 kerrosta värilakkaa ja päällyslakka... siihen päälle kynsien viilaukset ym manikyyrijutut niin kyllä siinä lähes tunti vierähtää, pikamanikyyri tietysti eri juttu. ei kauaa ehdi odotella kerrosten kuivumista, mutta ei tarvitsekaan, jos lakka on hyvä eikä kamalaa jankkia... Ei siis mitään kuivaimia ole, ainakaan en ole nähnyt. Puhaltaminen ei edes auta kuivumiseen.

[/quote]

Jaa, no kyllähän niitä kuivaimia on olemassa vaikka millaisia. UV-valolla toimivia sekä puhaltimia, esim. http://nicca.fi/tuote/2573/kynsilakan-pikakuivattajaelektroninen Eli kai se puhallus jotain auttaa. Viilentämään ainakin.

Testasin muuten juuri euron maksanutta ale-ostostani, Mavala-lakkaa sävyssä Racing Green. Todella tumma vihreä kyseessä. Yksi kerros lakkaa ja täydellinen, siis aivan virheetön, peittävyys. Enkä laittanut mitään aluslakkaakaan. Niin mikä ongelma laadussa?? Edellinen lakkaus oli kynsissä 5 päivää, eikä kerinnyt lohkeilla yhtään.  

Vierailija
160/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:59"]

Minulla on monen sadan lakan kokoelmassa noin 250 OPIa ja noin 300 muuta salonkimerkkilakkaa ja joitakin satunnaisia hyviä halppislakkoja--

--En jaksa omistaa mitään viiden millin pulloja, ja jos lakan laatu on heikko, se viisi milliä on äkkiä käytetty. 

[/quote]

Nyt täytyy kyllä ihmetellä, jos omistaa yli 500 kynsilakkaa, niin ei kai pienetkään pullot ihan heti lopu kesken, vaikka lakkaisi kynnet joka päivä? :D

Mavalat on mun suosikkeja, vaikka olen omistanut lukuisia pulloja mm. opia, china glazea ja orlyn lakkoja. Opeihin olen ollut pettynein, niistä hyvät lakat ovat olleet todella hyviä mutta joukkoon on mahtunut myös paljon ihan susia, joilla ei ole saanut siistiä jälkeä mitenkään päin. Mavalan lakoissa mulle on sattunut ehkä yksi huono, muuten ovat olleet tasaisen hyvää laatua, ja levittyneet hyvin kehnohkosta siveltimestä huolimatta.