Älä osta näitä kosmetiikkatuotteita!
Listataas kosmetiikkaa, joka on ollut totaalinen virheostos ja pettymys, joka ei tehnyt sitä mitä luvattiin!
Aloitan: Maybellinen Cils Demasq - vedenkestävän silmämeikinpoistoaine on ihan sysipaskaa! Minulla on aiemmin ollut Nivean vastaavaa, nyt ostin tuota Maybellinea tarjouksesta, mutta ei olisi kannattanut. Kyseessä on siis aine, jossa pullossa kaksi eriväristä nestettä sekoitetaan ravistamalla ja tuon seoksen pitäisi poistaa vedenkestävä meikki vaivattomasti. Sitä tuote ei vaan tee, vaan pitää tuhtoa ja hangata ihan hemmetisti, ja siltikin ainetta tarvitaan kolme kertaa niin paljon kuin tuota Niveaa. Surkea tuote, älkää ostako!
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:17"]lumenen kaikki. kynsilakat lohkeilee, mutta ovat vaikeita poistaa, peitevoiteet ei juuri peitä, no puuteri on ok, mutta esim rimmelin stay matte on paljon parempi.
klippoteketin kuivashampoo toimii, mutta haisee järkyttävälle, eikä se haju lähde mihinkään.
[/quote]
Muuten samaa mieltä, mutta mulla toimii gel effect -lakat.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:02"]Rimmelin Stay Matte moussemeikkivoide. Vaikka voidetta laittais aivan ohuesti,se on hetken päästä pakkaantunut kaikkiin juonteisiin (naururypyt,kulmarypyt jne) ja näkyy sitten inhottavina viivoina juonnekohdissa.
[/quote]
Musta tää on tosi hyvä! Suhtauduin hyvin varauksella kun ostin tän, mutta tykästyin täysin. Harmi vaan kun ei löydy täysin minun iholle sopivaa sävyä, mutta on se ihan tarpeeksi lähellä. :D
Rimmelin scandaleyes ripsari. "Valuu" todella nopeasti saaden sinut näyttämään pandalta!
Lancomen ripsivärit on mielestäni yliarvostettuja. Diorin myös aika arvokas eikä laatu ole erinomainen. Oma suosikkini on Bobby Brownin.
Markettien valikoimista positiivinen yllätys oli Lorealin Manga-ripsiväri, jolla sai kunnon volyymia ripsiin. Hieman värisi päivän mittaan, mutta hintakategoriassaan hyvä vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:48"]Garnierin bb-voide sekaiholle, jättää ihon hirveän rasvaiseksi ja laikukkaaksi.
Lumenen kulmakynät, rasvaisia!
Body shopin kulmakynä ei tartu ollenkaan, on niin öljyinen
Rimmelin maskarat, hirveää paskaa.
[/quote]
Mullakin Garnierin BB-voide jätti ihon rasvaseks ja laikukkaaksi. Mulla oli vaalea sävy mikä oli TOSI tummaa! En muista oliko sekaiholle.
Mulla on käytössä Lumenen kulmakynä ja se on ihan paras! Välillä laitan sen jääkaappiin jähmettymään, kun terottaessa se jotenkin alkaa menemään löysäksi. :D
[/quote]
Lumenen kulmakynä on huippu.
Ja jep. garnierin bb voide on kauheeta. Ja vaalein sävy ihan todella tumma.
Dover Summer Glow
Aivan turhaa hehkutettu epätasaisesti ruskettava kosteusvoide joka haisee aivan vauvan kakkavaipalle ja iholla myös haisee ihan mädälle jugurtille! katsokaapa kosmetiikka/muotiblogeja niin takuulla tätä hehkutetaan niissä, siksi itsekin kokeilin ja kun oli halpa.
Diorin ja Chanelin "muka hienot" sikakalliit hajuvedet. Itse en näihin tuhlaisi rahaa, sitä paitsi näitä merkkejä käyttävät myös ammattihuorat, sen verran on tullut hotelleissa käytyä että aina kun meni hissiin niin hissiin tarttuvat nämä voimakkaimmat tuoksut ja tytöt vähissä asuissa menevät asiakkaiden luo ruiskuttaen puolpulloa Dioria ja Chanelia päälleen. Mikäs siinä ruiskiessa kun saavat yleensä miehiltä lahjaksi noita kärpäsmyrkky-parfyymeja! Mitä sitten jos Marilyn käytti Chanelia kun sitä käyttävät myös ammattihuorat ja haju on mielestäni sama kuin siivousnesteissä, itse pidän toisenlaisista hajusteista.
Nämä eivät ole mulle sopineet.
-Lancomen ja Diorin ripsivärit, parhaita on olleet Max Factorin False lash effect ja Eyekon Skinny brush mascara
-Chanelin, Lancomen ja Mavalan kynsilakat: lohkeavat nopeasti
-L'Oreal Studio secrets meikinpohjustaja, ei pysynyt vaan jotenkin liukui pois
-Cliniquen All about eyes concealer, kuivatti ihon kesiväksi eikä minulla ole kuiva iho edes silmien alla!
Vichyn dermablend, maksoin tuotteesta paljon ja odotin suuria joten pettymys oli suuri. Ei pysy rasvoittuvalla ihollani yhtään ja jättää ihon tosi epätasaiseksi ja rumaksi.
Mä jo ihmettelin että kirurgiko se siellä kirjoittelee työmeikeistä :D
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:13"]Inglotin ja lorealin duo-luomiväreistä puolet on jo leikkauksen jälkeen valmiiksi poskilla. Helmiäistä tosin on kyllä näissä molemmissa tuotteissa runsaasti, makuasia onko se hyvä vai huono.
[/quote]
leikkauksen = meikkauksen
pahoittelen virhettä :)
[/quote]
Garnierin epäpuhtaan ihon bb. Aiheuttaa vain lisää näppyjä. :(
Lumenen meikit ja kosmetiikka yleisesti ottaen, erityisesti kasvovoiteet ja huulipunat
No5-merkkiset tuotteet
Technic-halpisluomuvärissä pli niukasti pigmenttiä ja pysyi huonosti
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:07"]
Mavalan kynsilakat!!!! Väri jotenkin haalistuu ja lähtee käsiä pestessäkin, en koskaan oo törmännyt vastaavaan.
[/quote]
Mikäli Mavalan pullon sattuu saamaan auki...
Omat pettymykset:
No kaikki Mavalat. 5ml, josta aina sanotaan, että on näppärän kokoinen eikä ehi kuivahtamaan pulloon - no ei varmasti ehdi, kun ei saa auki. Miten se lakka menee sinne kierteisiin uusissa pulloissa vai mikä niissä on? Sitten pihtien jälkeen seuraa pieni suti, huono peittokyky ja kurja kesto. Kallis hinta määräänsä/kokemuksiin nähden. Tuo uuden pullon aukisaaminen on ollut niin usein ongelma, että raportoin siitä valmistajallekin. Vastaus oli silti, että voi voi, älä pyyhi sitä lakkaa kierteisiin...
Kaikki Lumenelta. Meikkivoiteet hapettuu oranssiksi ja vaalein sävy on suomalaiselle iholleni ylläripylläri - liian tumma. Ripsarit on löysiä ja sotkee naaman ja suoristaa ripset, luomivärit on pigmentittömiä ja tylsänvärisiä, silmämeikin primer ei auta luomiväriä näkymään ja pysymään yhtään paremmin, huulipunissa kaikki ongelmat mitä olla voi, kynsilakat pieniä jne. Valokynä. Sitä saa naksutella sen 100 kertaa, ennen kuin mitään tulee ulos, ja pian se onkin sitten jo loppu. Natural Code linjaa en ees lähe arvostelemaan. Ja niin kun minä tähän merkkiin olen halunnut vuosi toisensan jälkeen luottaa, että olen ostanut. :(
Jotkin Lorealin ripsarit (jos joku muistaa nimet ois kiva) sisältää kimalletta, joka ei joko näy ripsistä, tai jos näkyy, niin saa ne näyttää vaaleammilta (mikä järki ostaa mustinta mustaa silloin), mutta ennen kaikkea se kimalle on jouluisesti siinä alaluomella sitten päivän mittaan ja iltapesun jälkeen :( miten sellainen mikrokimallehippu lähtee iholta, teipillä?
Klippoteketin kuivashampoo. Ei. Näyttää lähinnä siltä, että rasvaisiin hiuksiin on jäänyt myös tomua. Eikä auta siihen rasvaisuuteen. Testissä nyt Batiste, joka vaikuttaa heti paljon paremmalta.
We care iconin meikkivoide on aika nopeasti, jollei jo heti alussa, ihan hirveätä jankkia. Ei liu'u iholla sitten millään. Ja on vaalein sävy jälleen liian tummaa. Saman merkin luomivärit ja luomiväritriot eivät myöskään loista color payoffillaan. Ja varisevat meikattaessa kuin psoriasispotilaan iho.
ELF Under eye concealer & highlighter, muuten kiva, mutta epäilen tuotteen sisältämän Methylchloroisothiazolinonen eli Kathon CG:n aiheuttavan omituisia rakkuloita. Kuivattaa myös hurjasti kaikkialta, mihin sitä laitan, joten ei todellakaan sovi silmänympärysiholle. Muutenkin tuo Kathon CG kuulostaa ihan tuholaismyrkyltä tai joltain vastaavalta...
Tässä näin lyhyesti ensimmäiset mieleen tulleet pettymykset. Yritän estää itseäni tekemästä hurjia kosmetiikkaostospettymyksiä nykyään katsomalla swatchit ja lukemalla arvostelut ennen ostopäätöstä. Kiitoksia ap:lle mielenkiintoisesta langasta, täytyy jäädä seurailemaan.
Sitä uutta mangaripsiväriä
Mulla ainakin varissut naamalle ja muutenkin mennyt huonoksi tosi nopeesti
Garnierin bb on hyvää, mitä ihmettä! Sen sijaan lorealin bb voide on ihan laadutonta, ei peitä mitään, tuo vaan epätasaisen tummuuden iholle ja vaalein sävy on siinä ihan oikeasti melkein puolta tummempi kuin garnierilla.
Isadoran geelilakka ja geeli top coat. Ei kestänyt viikkoa, lohkesi jo seuraavana päivänä. Pari päivää myöhemmin oli muuttunut ihan krakeloituneeksi... melkein 20 euroa tämä lysti. :(
Isadoran geelilakka ja geeli top coat. Ei kestänyt viikkoa, lohkesi jo seuraavana päivänä. Pari päivää myöhemmin oli muuttunut ihan krakeloituneeksi... melkein 20 euroa tämä lysti. :(
Mulla on useita kymmeniä Mavala-lakkoja eikä koskaan ole ollut mitään vaikeuksia pullojen avaamisessa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 01:03"]
Mulla on useita kymmeniä Mavala-lakkoja eikä koskaan ole ollut mitään vaikeuksia pullojen avaamisessa.
[/quote]
Käypä testaamassa ne kaikki nyt :D
Nivea suihkukosteusvoide, In shower body milk tms. Mikä äly tässä oli? Huuhdellaan iholta suihkussa ja se jotenkin aktivoituu sitten. Ainakin se aktivoi suihkun lattian ja jalat aivan sairaan liukkaiksi. Tosi vaarallista, kun ei oikein tunnu liukenevan veteen. Lisäksi vedenkulutus on tämän tuotteen kanssa hurja. Mitä meille seuraavaksi yritetään myydä, suihkukosteusvoiteen pesuaine?
Isadoran luomiväreissä huono pigmentti. Ja jos ihmeen kaupalla saa hinkutettua väriä luomille, se ikään kuin haalistuu suht nopeaa pois (käytössä kuitenkin hyvä pohjustaja). Kokemusta siis duoista ja nelikoista.