Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älä osta näitä kosmetiikkatuotteita!

Vierailija
10.07.2014 |

Listataas kosmetiikkaa, joka on ollut totaalinen virheostos ja pettymys, joka ei tehnyt sitä mitä luvattiin!

Aloitan: Maybellinen Cils Demasq - vedenkestävän silmämeikinpoistoaine on ihan sysipaskaa! Minulla on aiemmin ollut Nivean vastaavaa, nyt ostin tuota Maybellinea tarjouksesta, mutta ei olisi kannattanut. Kyseessä on siis aine, jossa pullossa kaksi eriväristä nestettä sekoitetaan ravistamalla ja tuon seoksen pitäisi poistaa vedenkestävä meikki vaivattomasti. Sitä tuote ei vaan tee, vaan pitää tuhtoa ja hangata ihan hemmetisti, ja siltikin ainetta tarvitaan kolme kertaa niin paljon kuin tuota Niveaa. Surkea tuote, älkää ostako!

Kommentit (166)

Vierailija
121/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:31"]Oikeastaan kaikki markettikama tuntuu paskalta kun on kokeillut jotain parempaa. Hinta kertoo kaiken tuotteesta, tosin olisi mukava kuulla onko jokin suhteellisen kallis tuote ollut susipaska

[/quote]

Älkää naiset menkö tähän halpaan. Ei tarvii maksaa itseään kipeeksi, jos haluaa hyvää kosmetiikkaa. Kallis ei ole yhtäkuin hyvä!

[/quote]

Biothermin bb-voide aivan surkea, ei peitä yhtään. Lisäksi silmänalusissa, jossa sitä siis normaalisti saa olla, kirvelee. 30e.

Vierailija
122/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 01:03"]

Mulla on useita kymmeniä Mavala-lakkoja eikä koskaan ole ollut mitään vaikeuksia pullojen avaamisessa.

[/quote]

Sama täällä. Ihan ylivoimaisesti parhaita kynsilakkoja, joita olen kokeillut. Joskus riittää jopa yksi kerros lakkaa.

Olen aikojen saatossa kokeillut enemmän surkeita kosmetiikkatuotteita kuin hyviä, mutta nyt olen pitäytynyt jo hetken samoissa hyviksi koetuissa. Joitain tuli mieleen kuitenkin.

Bodyshopin ripsari. En muista tarkempaa nimeä, mutta varisi poskille melkein heti. Tästä on tosin jo aikaa. Otti vaan päähän, kun maksoi yli 20 euroa.

Lumenen Natural Code Glow Without Shine -kosteusvoide. Pikemminkin lisäsi kiiltoa ja tukki samalla tehokkaasti ihohuokoset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:43"]

Lumenen ripsarit on tosiaan surkeita ja huulikiillot. Isadoran ripsarit käyttökelvottomia parin vkon jälkeen ja on hankala poistaa.

[/quote]

Mulla taas Isadoran volumeripsari on ainoa ripsiväri mitä ostan kerta toisensa jälkeen! :D

Cailap by Mariela Sarkima-meikkivoidesivellin lensi roskiin, kun teki niin rumaa jälkeä. En ole kokeillut tuon jälkeen yhtäkään. 

Kicksin oma tummalle tukalle tarkoitettu kuivashampoo oli kamalaa tököttiä, jätti tukan tahmaiseksi ja oli kaikkea muuta kuin kuivaa.

Vierailija
124/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:27"]

Ammattilaiset täällä arvioivat kosmetiikkatuotteita :D

[/quote]

Kuluttajat ja tuotteiden käyttäjät ovat ammattilaisia, ei tuotteiden valmistajat eivätkä todellakaan kosmetologit tai maskeeraajat. Viimeksi mainitut ovat vain oman alansa ammattilaisia.

Vierailija
125/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:27"]

Ammattilaiset täällä arvioivat kosmetiikkatuotteita :D

[/quote]

Niin että ammattilaiset käyttää näitä lumeneita ja rimmeleitä ja mitä ikinä sittarissa ja sokkarilla nyt myydäänkään? Juuh minkähän alan ammattilaiset :D

Ammattilaismeikit on vähän vaikeammin saatavissa sitten ja se muutenkin varmaan on vähän lyhyempi ketju se, jos ammattilaiskosmetiikan aiheuttamia pettymyksiä kysytään :D

Vierailija
126/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kynsilakkaa ei saa auki kannattaa pitää sitä kuumassa vedessä jonkun aikaa ja yrittää uudestaan.

Vierailija
127/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biozellin Color mask mustille hiuksille..

Mitä tuote lupaa?

Saa aikaan intensiivisen kiillon ja antaa hiuksiin lisää tummuutta ja syvyyttä.

Jepjep. Ekalla kerralla läiskin päähän ja annoin olla suositellun ajan. Ei mitään tulosta. Juurikasvu näytti tismalleen samalta, eikä sitä hehkutettua kiiltoakaan näkynyt missään. Hiukset tuntuivat karheilta. Ajattelin sitten, että tuotteen pitää olla kauemmin ja kokeilin toisella kertaa jättää tökötin pitemmäksi aikaa. Huuhdellessa hiukset tuntuivat tosi kuivilta ja peilistä näkyi, että tuote ei ollut tarttunut tippaakaan. Hiukset jököttivät päässä. Ihan täysin turhaa. Niin ja hiukseni ovat ihan 'normaalit'

Vierailija
128/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen bannilistalla on nykyisin kaikki eläinkokeilla testatut.

Vierailija
129/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klippotekketin kuivashampoo, aivan järkyttävää paskaa! Jättää hiukset raskaiksi eikä raikasta mitenkään. Haisee aivan järkyttävälle eikä meinaa millään saada hierottua "näkymättömäksi". Never again!

Vierailija
130/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on haukkunut Natural Coden ripsareita. Se vedenkestävä onkin ihan surkea, vedenkestävyyden sijaan varisee esim. sateella ympäri naamaa ja jämähtää siihen. Mutta tavallisessa olen tykännyt pörheästä harjasta. Tosin tuokaan ei ripsissä pysy. Osaako joku suositella vastaavaa muhkeaharjaista ripsiväriä, joka myös pysyisi ripsissä?

Vierailija
131/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä paljon hehkutettu Lumene CC voide oli todella pettymys!

Pysyttäydyn siis Lorealin BB voiteessa. Peittää hyvin, kevyt!

Vierailija
132/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki testaamani ripsarit mm. Loreal, Rimmel, Lumene ja Maybelline ovat olleet surkeita. Pitäydyn tästä lähin tekoripsissä...

Vierailija
133/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveline Cosmeticsin (myydään ainakin Tokmannilla) käsi- ja vartalovoiteet. Imeytyvät todella hitaasti ja jättävät pitkäksi aikaa tuntuvan kalvon ihon pinnalle. Eivät edes kosteuta juurikaan, hajukin todella teollinen.

Minulla sen sijaan positiivisia kokemuksia Isa Doran "geelilakasta", ei tietenkään pysy hyvänä niin pitkään kuin luvataan mutta huomattavasti paremmin kuin tavallinen kynsilakka + päällyslakka. Mielestäni värit ovat myös ihanan kirkkaita kynnellä.

Vierailija
134/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene Natural Code BB-voide. Jää iholle epätasaisesti vaikka oikein ajan kanssa levittäis. Varsinkin kasvojen reunoille jää inhottavat rajat.

Lumenen sävyttävä päivävoide (Arctic aqua). Halusin kesäksi jotain kevyempää kasvoille mutta samalla tavalla tuo levittyy huonosti ja jää niitä hiton rajoja ja laikkuja. Ja vaalein sävy aika tumma. Yleensäkki kaikki sävyttävät päivävoiteet on tosi epätasaisesti levittyviä,mistähän johtuu!

Vierailija
135/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemusten mukaan kaikki Lumenen tuotteet on jotenkin laaduttomia (harmi,koska suomalainen merkki). Ripsarit kuivahkoja ja niitä saa sutia n.100 kerrosta että lopputulos hyvä. Luomivärit kans jotenki kovia ja karisevia, tarttuu huonosti siveltimeenki. Huulituotteet kuivattaa. Meikkivoiteet levittyy huonosti ja peittävyys aika surkea vaikka tuote lupaiski muuta..semmoisia litkuja vaan.

Vierailija
136/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:09"]

Listataas kosmetiikkaa, joka on ollut totaalinen virheostos ja pettymys, joka ei tehnyt sitä mitä luvattiin!

Aloitan: Maybellinen Cils Demasq - vedenkestävän silmämeikinpoistoaine on ihan sysipaskaa! Minulla on aiemmin ollut Nivean vastaavaa, nyt ostin tuota Maybellinea tarjouksesta, mutta ei olisi kannattanut. Kyseessä on siis aine, jossa pullossa kaksi eriväristä nestettä sekoitetaan ravistamalla ja tuon seoksen pitäisi poistaa vedenkestävä meikki vaivattomasti. Sitä tuote ei vaan tee, vaan pitää tuhtoa ja hangata ihan hemmetisti, ja siltikin ainetta tarvitaan kolme kertaa niin paljon kuin tuota Niveaa. Surkea tuote, älkää ostako!

[/quote]

Mulla taas toi Demasq on ollut käytössä jo pitkään ja on todella hyvä puhdistusaine. Lähtee helposti vedenkestävät ripsarit ja ei tosiaan tarvitse "tuhtoa ja hangata." :)

Vierailija
137/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ehdottomasti luokattomin kynsilakka oli Chanel. Never again.

Vierailija
138/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Lumenen tuotteissa positiivinen poikkeus on vedenkestävä (ja taivuttava) ripsiväri. Pysyy kuin tauti, ja ei ainakaan suorista ripsiä taivutuksen jälkeen (muutkin vedenkestävät ripsarit pitävät taivutuksen vesiliukoisia paremmin).

Vierailija
139/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen puuterit, aurinkopuuterit ja poskipunat hajoavat helposti. Meikkpussin ei tarvitse kuin vähän kolahtaa johonkin niin johan on Lumenen tuotteet hajalla. Useampia olen ostanut ja aina kokenut saman. Enää en osta. Luomiväreissä en ole kuitenkaan samaa ongelmaa kokenut. Minkään muun merkkistä puuteria/aurinkopuuteria/poskipunaa en ole hajalle saanut. Laitoin joskus Lumenelle palautetta, kun juuri ostamani aurinkopuuteri hajosi (kolmas peräkkäin), ja sain vastauksen, että ne eivät kovia kolauksia välttämättä kestä. Kovia kolauksia eivät kyllä olleet saaneetkaan.

Lumenen Natural Code -puuteri piti heittää roskiin jo ennen kuin se hajosi. Iho meni nopeasti huonoon kuntoon, täyteen pieniä näppyjä.

Vierailija
140/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:54"]Garnierin bb on hyvää, mitä ihmettä! Sen sijaan lorealin bb voide on ihan laadutonta, ei peitä mitään, tuo vaan epätasaisen tummuuden iholle ja vaalein sävy on siinä ihan oikeasti melkein puolta tummempi kuin garnierilla.

[/quote]

Minä olen tykännyt Garnierin bb-voiteesta, vaaleampi on just mun värinen (kesällä laitan vähän tummempaa sekaan), tosi helppo levittää, peittää mun kamalat tummat silmänaluset ja kestää hyvin hankausta. Parasta meikkivoidetta mitä olen ikänäni käyttänyt :) En selvästi ole kyllä testannut tarpeeksi monia jos tämä on huonoa :/ :)