Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä osta näitä kosmetiikkatuotteita!

Vierailija
10.07.2014 |

Listataas kosmetiikkaa, joka on ollut totaalinen virheostos ja pettymys, joka ei tehnyt sitä mitä luvattiin!

Aloitan: Maybellinen Cils Demasq - vedenkestävän silmämeikinpoistoaine on ihan sysipaskaa! Minulla on aiemmin ollut Nivean vastaavaa, nyt ostin tuota Maybellinea tarjouksesta, mutta ei olisi kannattanut. Kyseessä on siis aine, jossa pullossa kaksi eriväristä nestettä sekoitetaan ravistamalla ja tuon seoksen pitäisi poistaa vedenkestävä meikki vaivattomasti. Sitä tuote ei vaan tee, vaan pitää tuhtoa ja hangata ihan hemmetisti, ja siltikin ainetta tarvitaan kolme kertaa niin paljon kuin tuota Niveaa. Surkea tuote, älkää ostako!

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:19"]

L'Orealin Mega Volume Miss Manga-ripsari. Ihan absoluuttista kuraa!!! Mitään megavolyymia tuote ei tosiaankaan tarjoa, vaan ainoastaan megasuttuisen- ja klimppisen lopputuloksen. Tykkään kokeilla ripsareita metsästäessäni sitä täydellistä. Aina ei hankintani ole ollut ihan onnistunein, mutta yleensä olen käyttänyt tuotteen loppuun, koska se on ollut ihan ok. Tämä kyseinen ripsari on kuitenkin poikkeus, joka vahvistaa säännön. Käytin kaksi kertaa ja heitin roskiin. Huonoin ripsiväri ikinä. Koko maailmankaikkeudessa.

[/quote]

Hassua, itsellä ihan päinvastainen kokemus, saan tuolla tosi nätit ripset, mut mun omat onkin harvat ja hennot.

Vierailija
162/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:19"]

L'Orealin Mega Volume Miss Manga-ripsari. Ihan absoluuttista kuraa!!! Mitään megavolyymia tuote ei tosiaankaan tarjoa, vaan ainoastaan megasuttuisen- ja klimppisen lopputuloksen. Tykkään kokeilla ripsareita metsästäessäni sitä täydellistä. Aina ei hankintani ole ollut ihan onnistunein, mutta yleensä olen käyttänyt tuotteen loppuun, koska se on ollut ihan ok. Tämä kyseinen ripsari on kuitenkin poikkeus, joka vahvistaa säännön. Käytin kaksi kertaa ja heitin roskiin. Huonoin ripsiväri ikinä. Koko maailmankaikkeudessa.

[/quote]

Hassua, itsellä ihan päinvastainen kokemus, saan tuolla tosi nätit ripset, mut mun omat onkin harvat ja hennot.

[/quote]

Ripsivärin kanssa harja merkitsee enemmän kuin tavara: jos on luonnostaan pitkät ripset niin paksut harjat on parhaita, kun taas lyhyisiin ohuet. Itselläni on todella pitkät alaripset ja keskivertoa pidemmät yläripset, joihin manga sopii loistavasti. Toinen hyvä on se musta Mega volume collagene.

Ihan täyttä kuraa harjasta tai aineesta riippumatta on olllut kaikki Lumenen ripsarit, suurin osa Rimmelin ripsareista, We care icon yms. 

Ja se Garnierin bb. En uskalla edes aloittaa! Pari kk sit tuli liv-boxissa tuubi, annoin uuden mahdollisuuden, vaan eipä ollut kummoista edelleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 01:44"]Biozellin Color mask mustille hiuksille..

Mitä tuote lupaa?

Saa aikaan intensiivisen kiillon ja antaa hiuksiin lisää tummuutta ja syvyyttä.

Jepjep. Ekalla kerralla läiskin päähän ja annoin olla suositellun ajan. Ei mitään tulosta. Juurikasvu näytti tismalleen samalta, eikä sitä hehkutettua kiiltoakaan näkynyt missään. Hiukset tuntuivat karheilta. Ajattelin sitten, että tuotteen pitää olla kauemmin ja kokeilin toisella kertaa jättää tökötin pitemmäksi aikaa. Huuhdellessa hiukset tuntuivat tosi kuivilta ja peilistä näkyi, että tuote ei ollut tarttunut tippaakaan. Hiukset jököttivät päässä. Ihan täysin turhaa. Niin ja hiukseni ovat ihan 'normaalit'

[/quote]

Mä oon tykännyt noista, tosin en oo mustaa kokeillut. Eikä tuote lupaa toimia käsittelemättömään hiukseen..

Vierailija
164/166 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
165/166 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Vierailija
166/166 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumeme luodetuuli ja Revlonin Flex shampoo.

Ihan höpötuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi