Millainen perhe ei kiidä sillikselle Ullikselle tänä(kään) vuonna?
Me olemme akateeminen perhe ja meitä perinteet velvoittaa. Herkkua on niin monenlaista taas asetettavaksi pöydälle. Niin, emme ole viltti-ihmisiä. Ihanaa akateemista sitsailua taas luvassa. Jo nyt hihityttää.
Niin, mitäs teillä? Ai ette ole edes akateemisia? No voi, voi. Jäättekö taas kaikesta paitsi? Ikuiset osattomat.
Kommentit (68)
------10000000000/50tuhatta!
Onko AINA pakko arvostella toisten aloituksia!
Hittoako vikiset, pysy poissa, ei täällä ole pakko olla!
Kuka hullu sinne Hesoihin haluais tulla, haiseva ruuhkainen yllänlinna viehättää vielä vähemmän
Täällä tuplamaisteri mökillä, ei paljon kiinnosta ahtautua kevät harmaalle koiran paskaiselle numelle.
En tiedä miten ikinä selviän, jos jään osattomaksi tuollaisesta pönötyksestä!
Miti itse koko Vappu sitä läävässäsi
No me olemme perinteisesti kartanossa viettämässä sukuvappua emmekä missään rahvaan seassa. Siksi.
Täälä Pihtiputaalla me ollaan villi-ihmisiä ja syömme suolasärkemme lantakasan päällä.
Täälläkin tuplamaisteri aikoo viettää aurinkoisen päivän ihan muualla kuin ördaajien keskellä.
Että ihan sillikselle sitsailemaan, TÖTTÖRÖÖ🥳🥳🥳🥳🥳
Minua jotenkin säälittää kaavoihin kangistuneet ihmiset, jotka tekee aina asiat tylsällä ja tutulla tavalla. Itse janoan vaihtelua ja uusia kokemuksia.
Ja että akateemista hihittelyäkin luvassa?
Kyllä nyt ketuttaa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei kiinnosta tulla helsinkiin. Eikä muutenkaan kiinnosta juhlimiset enää tässä iässä.
Maisteri ja tohtori vanhempani ovat kesämökillä nauttimassa luonnon rauhasta ja minä vietän kaupunkivappua kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No me olemme perinteisesti kartanossa viettämässä sukuvappua emmekä missään rahvaan seassa. Siksi.
Lähtö se teillekin kartanosta tulee, kun asumistuet tippuu.
J ääkaapissa on silliä. On mulla parempaakin leivän päälle. Täältä pääsisi n tunnissa tähtitornin mäelle. Rautatieasemalle kävelee n 15 min.
Mä asun satojen kilometrien päässä Helsingistä, että miksi ihmeessä lähtisin sinne pelkästään jonkun piknikin takia.
Ap nyt varmaan on trolli, mutta jos joku oikeasti ajattelisi noin, niin ei kyllä antaisi hänestä kovin fiksua kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Täälä Pihtiputaalla me ollaan villi-ihmisiä ja syömme suolasärkemme lantakasan päällä.
Ihana - kiitos nauruista <3
Miksi pitäisi kiitää hirveään ryysikseen tylsien ihmisten keskelle? Ei voisi vähempää kiinnostaa :D