minä en tainnutkaan saada polttareita :(
Menemme naimisiin lauantaina ja polttareitani ei ole vain kuulunut... :( Minulla on kolmr kaasoa, jokainen heistä minullr läheinen mutta toisiaan eivät tunne, tietävät kyllä toisensa. Jokainen heistä on kyllä sosiaalinen, joten jos ovat polttarit järjestäneet, ovat taatusti olleet toisiinsa yhteydessä.
Mut eipä ole polttareita ollut. Menen tänään yöksi töihin, joten tietenkään eivät tänään niitäjärjestä. Huomenna onkin sitten perjantai, viimeinen päivä ennen häitä. Tuskinpa järjestävät huomennakaan.
Minö niin odotin polttareitani :( kaasoiksi olen pyytänyt kuukausia sitten, ja on ollut puhe myös polttareista ja tiesivät kyllä minun sellaiset haluavan. Sulhaseni polttarit pidettiin pari vk sit ja bestman on yhden kaasoni mies, joten jos on muuten unohtanut velvollisuutensa, kai muisti tuolloin.
En ole viitsinyt kuukauteen polttareista mainita ku ajattelin niiden sitten tulevan yllätyksenä.
Olenko ihan paska jos nyt loukkaannun tästä? :( harmittaa todella! Kuitenkin itse olen kaasoni häissä ollut kaasona ja yksin polttarit jätjestin, nyt omia kaasoja on kolme...
Kommentit (47)
Kyllä mäkin loukkaantuisin jos jäis välistä. Omat häät ensikuussa ja odotan juurikin polttareita jännityksellä.
Halauksia, ymmärrän, että harmittaa. Toivottavasti teillä on oikein mukavat ja ihanat häät. Keskity niihin ja tulevaan puolisoosi ja anna harmituksen kavereista olla himmentämättä niitä nyt. Säästä harmittelu harmaalle syyspäivälle, jos silloin vielä harmittaa.
Häät ovat kammottavia juhlia, ainoastaan polttarit ovat vielä kammottavampia. Mutta kai se tuohon pelleilyyn olisi kuulunut, että kaasoiksi suostuneet olisivat pottarit järkänneet. Vähän huonoja ystäviä he nyt kyllä olivat.
Et ole paska... Sulla jäi nyt jotain aika oleellista saamatta, ja siitä saakin olla pettynyt.
Ymmärrän harmituksesi :( Mutta ei minullakaan ollut polttareita (tosin menimme salaa naimisiin, joten vaikea olisikin ollut järjestää), enkä tunne jääneeni mistään paitsi. Järjestä joskus häiden jälkeen vaikka kiva tyttöjen ilta tai hääbileet, joissa teette kaikkea sitä mitä olisit polttareissa halunnut.
Näin kävi minullekin. Olin erästä läheisintä ystävääni kysynyt hyvissä ajoin kaasoksi. Hän ei ilmeisesti oikein tunnistanut itseään sellaiseksi, eikä hänen eikä minunkaan tapani ole hössöttää asioista. Kaveripiirini on monitahoinen, joten itse pidin paritkin tyttöjen illanistujaiset hyvissä ajoin ennen häitä ajatellen, että siellä kaikki tutustuisivat ja polttarit olisi helpompi järjestää. Mutta ei vain sellaisia tullut. Sitten joku muu ystävistäni kutsui kaikki naispuoliset koolle häiden jälkeen, kun jäi ne polttarit pitämättä. Mutta eihän se samalta tietenkään tuntunut.
Aion kyllö häiden jälkeen kysyä asiasta, hääpäivääni en pilaa asian vuoksi vaikka kummittelisi kuinka mielessä.
Yksi kaasoistani on opiskelija, joten hänellä ei varmasti olekaan juuri ylimääräistä. Olen lyllä sanonut (ja tietävät varmasti) että raha ei saa olla esteenä polttareihin. Jokainen heistä kuitenkin asuu max 50km päässä, joten matkoihinkaam ei mene juuri rahaa. Ja meille ovat aina saaneet illan viettojen jälkeen majoittua jos ei halua taksia yöllö maksaa.
Tiedä sitten miksi ei polttareita järjestetty :(
Ap
Toivottavasti sut noukitaan töistä!
Itse olisin kyllä kysynyt asiasta jo aiemmin tällä viikolla. Jos polttareita ei nyt kuitenkaan tule, kysyisin häiden jälkeen.
Nauti nyt häistäsi!
Paska nakki :/ Sinuna kysyisin asiaa. Itse en varmaan pystyisi edes oottamaan hääpäivän yli. Ilmottele täällä mikseivät polttareita järjestäneet.
Itse olisin kavereilleni todella vittuuntunut, jos tekisivät samalla tavalla.
Vedä örmykännit ja mene kerjäämään rahaa baariin. Äkkiä sitä seuraan yhden polttariporukan verran porukkaa tarttuu, etenkin jos kolpakkoon on tippunut jo käteistä.
Siis ap oli sanonut, että raha ei saa olla este? Oliko hän antanut jonkun tietyn rahasumman kaasoille käyttöön, ja kertonut, että haluaa näillä rahoillaan järjestettävän itselleen polttarit?
Kai ap olisi kännykällä päässyt tänne kertomaan jos polttariporukka olisi odottanut pihalla... höh =(
En minäkään saanut, järjestin ne itse.