minä en tainnutkaan saada polttareita :(
Menemme naimisiin lauantaina ja polttareitani ei ole vain kuulunut... :( Minulla on kolmr kaasoa, jokainen heistä minullr läheinen mutta toisiaan eivät tunne, tietävät kyllä toisensa. Jokainen heistä on kyllä sosiaalinen, joten jos ovat polttarit järjestäneet, ovat taatusti olleet toisiinsa yhteydessä.
Mut eipä ole polttareita ollut. Menen tänään yöksi töihin, joten tietenkään eivät tänään niitäjärjestä. Huomenna onkin sitten perjantai, viimeinen päivä ennen häitä. Tuskinpa järjestävät huomennakaan.
Minö niin odotin polttareitani :( kaasoiksi olen pyytänyt kuukausia sitten, ja on ollut puhe myös polttareista ja tiesivät kyllä minun sellaiset haluavan. Sulhaseni polttarit pidettiin pari vk sit ja bestman on yhden kaasoni mies, joten jos on muuten unohtanut velvollisuutensa, kai muisti tuolloin.
En ole viitsinyt kuukauteen polttareista mainita ku ajattelin niiden sitten tulevan yllätyksenä.
Olenko ihan paska jos nyt loukkaannun tästä? :( harmittaa todella! Kuitenkin itse olen kaasoni häissä ollut kaasona ja yksin polttarit jätjestin, nyt omia kaasoja on kolme...
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:22"]
Siis ap oli sanonut, että raha ei saa olla este? Oliko hän antanut jonkun tietyn rahasumman kaasoille käyttöön, ja kertonut, että haluaa näillä rahoillaan järjestettävän itselleen polttarit?
[/quote]
Eiköhän tarkoittanut sitä, että halvat ja pienimuotoiset polttarit riittää...
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 17:22"]
Siis ap oli sanonut, että raha ei saa olla este? Oliko hän antanut jonkun tietyn rahasumman kaasoille käyttöön, ja kertonut, että haluaa näillä rahoillaan järjestettävän itselleen polttarit?
[/quote]
Tarkoitti ehkä sitä, ettei tarvitse olla kalliit polttarit, jotta kellekään ei tule esteeksi raha.
Olikohan kaasot jotenkin ymmärtäneet polttaritoiveen väärin.
ap, sinun olisi kyllä kannattanut ihan oikeasti avata suusi viimeistään pari viikkoa sitten ja sanoa, että toivot polttareita jos heillä vain olisi mahdollisuus saada ilta vapaaksi ja viettää kanssasi kivaa. Ja myös vahvistaa se, että voit ottaa töistä vapaata ja majoittaa ystäväsi.
Ap, et kai nyt enää odota, että perjantaina olisi polttarit? Eikös olisi vähän turhan raskasta yötyön jälkeen juhlia ja jo seuraavana päivänä häät? En tiedä, kun en ole itse kokenut kumpiakaan, mutta olettaisin haluavani lepäillä rauhassa ennen suurta päivää ja järjestellä viimeisiä juttuja.
Ihan oikeastiko te olette sitä mieltä, että muiden pitää järjestää aikuiselle ihmiselle polttarit?
Pääongelma tässä on se että kaasot eivät tunne toisiaan eivätkä ole tajunneet asiaa järkätä
Totta Mooses, polttarit juuri ennen häitä on pahinta mitä kaasot voisi sulle tehdä. Naama turvoksissa ja karmea kankkunen...
Sinun olisi pitänyt kysyä polttareita aiemmin. Tiesikö kaaso esimerkiksi työvuoroista?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:39"]Ihan oikeastiko te olette sitä mieltä, että muiden pitää järjestää aikuiselle ihmiselle polttarit?
[/quote]
Se vähän niin kuin kuuluu asiaan?
No et ole paska! Itsekin loukkaantuisin ja ihan oikeasti enkä vaan leikisti. :((
Vietetäänkö av-polttarit? :)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 19:19"]No et ole paska! Itsekin loukkaantuisin ja ihan oikeasti enkä vaan leikisti. :((
Vietetäänkö av-polttarit? :)
[/quote]
Ihana kommentti! :)
Voi ei, tulipa paha mieli sun puolesta :/ Todella ajattelemattomia tai jopa ilkeitä ovat kaasot, jos eivät tosiaan polttareita järjestä!
ikävä juttu kun olet odottanut polttareita. Toisaalta ymmärrän, että eivät ole jaksaneet alkaa järjestää. Itsekään en jaksaisi. Mullekaan ei pidetty polttareita enkä olis halunnut eikä ollu sellaista kaveripiiriä, joka olis järjestänyt.911 Mun miehelläkään ei ollut polttareita eikä me olla koskaan surtu asiaa. Johtunee siitä, ettei me odotettukaan mitään polttareita.
Mä olin kaasona morsiammelle joka ei tehnyt häiden eteen mitään. Soittelin useasti ja kysyin miten valmistelut etenee, en oo vielä aatellut. Juhlapaikan ja kutsun varasi ajoissa mut ei muuta. Pari viikkoa ennen häitä rykäsi kaikki muut kuntoon, mutta ei ilmottanut mulle mitään. Puvunkin kävi äitinsä kanssa ostamassa. En oikein tiennyt rooliani, joten annoin sitten olla. Kysyin ystävien yhteistietoja poltyatriden suhteen, en saanut vastausta.
Lähdin sit yks perjantai herkku-ja skumppakorin kanssa hänen luo, miehensä oli saanut meille liput konserttiin, vein syömään ja menimme konserttiin. Oli meillä tosi mukavaa ja naurettiin paljon ja muisteltiin menneitä. En tiedä kaipasko morsian muita ystäviään mukaan, en halunnut kysyä.
Häis kuulin kun yks sukulainen kysyi polttareista ja morsian vastasi että ihanat oli, joten kai hän oli tyytyväinen. Häätkin oli kivat, pienet ja intiimit.
Sori, että tulin sun ketjuun avautumaan. Jotenkin koen epäonnistuneeni kaasona kun en mitään osannut tehdä enkä saanut suutani auki. Olisi pitänyt olla ehkä aktiivisempi?
Virtuaalipolttarit ap:lle...
Alotetaanko maistiaisilla?
Mulla oli vain vähän ystäviä, ja nekin kaikki eri tahoilta. En saanut polttareita, enkä osannut niistä mitään kyselläkään. Vähän harmitti, mutta on jo unohtunut.
No nyt kun tuli toi linkki, niin ehkä niillä ei ollutkaan niin väliä. En oikein ymmärrä tollaista polttarimeinikiä, ja niin taisin ajatella silloinkin. Häät ja oma puoliso on ykkösasia!
Morsiamelle bride to be nauha ja tiara. Pinkkeinä! Muuten asu vapaa ettei tule häpeää.
Mitäs morsian vois täällä myydä?
Av-kaaso
Millainen hääpäivä oli? Kysyitkö polttareista?