Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minä en tainnutkaan saada polttareita :(

Vierailija
10.07.2014 |

Menemme naimisiin lauantaina ja polttareitani ei ole vain kuulunut... :( Minulla on kolmr kaasoa, jokainen heistä minullr läheinen mutta toisiaan eivät tunne, tietävät kyllä toisensa. Jokainen heistä on kyllä sosiaalinen, joten jos ovat polttarit järjestäneet, ovat taatusti olleet toisiinsa yhteydessä.

Mut eipä ole polttareita ollut. Menen tänään yöksi töihin, joten tietenkään eivät tänään niitäjärjestä. Huomenna onkin sitten perjantai, viimeinen päivä ennen häitä. Tuskinpa järjestävät huomennakaan.

Minö niin odotin polttareitani :( kaasoiksi olen pyytänyt kuukausia sitten, ja on ollut puhe myös polttareista ja tiesivät kyllä minun sellaiset haluavan. Sulhaseni polttarit pidettiin pari vk sit ja bestman on yhden kaasoni mies, joten jos on muuten unohtanut velvollisuutensa, kai muisti tuolloin.

En ole viitsinyt kuukauteen polttareista mainita ku ajattelin niiden sitten tulevan yllätyksenä.

Olenko ihan paska jos nyt loukkaannun tästä? :( harmittaa todella! Kuitenkin itse olen kaasoni häissä ollut kaasona ja yksin polttarit jätjestin, nyt omia kaasoja on kolme...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi lähteä jo sinne töihin, kun ei mitään vastaile, joten..

Ihanaa Hääpäivää Ap:lle :)

Vierailija
42/47 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian voisi kokeilla kykyjään näkijänä ja myydä ennustuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin nii niin toivon ultimate yllätystä että tyypit ovat järkänneet yön vapaaksi töistä ja odottavat työpaikan pihalla!!!!!

Vierailija
44/47 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 20:37"]Mä niin nii niin toivon ultimate yllätystä että tyypit ovat järkänneet yön vapaaksi töistä ja odottavat työpaikan pihalla!!!!!

[/quote]

Mä niin toivon samaa. Kaikki nyt HETI peukut pystyyn!

Vierailija
45/47 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin minäkin, jos olisin sinun housuissasi. Älä kuitenkaan anna sen pilata hääpäivääsi, yritä unohtaa pettymys mahdollisimman pian. Kaunista tulevaa hääpäivää! :)

Vierailija
46/47 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin kaupassa, kun siellä infossa oli selkeästi polttariporukkaa. Sitten tuli kuulutus, XX, ota välittömästi yhteys infoon. Vakoilin vähän, ja näin, että homma oli sovittu työnantajan kanssa, sillä tämä XX kaapattiin mukaan. 

Vierailija
47/47 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahasta puutetta ja aikaa mennyt häiden järjestyihin;askartelua, puvun valintaa jne. kiirre töissä, lomamatkat