Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä ketään iäkkäänä äidiksi tullutta?
24.08.2006 |
Minkä ikäisenä olette vielä tulleet raskaaksi? Onko raskaaksitulo kestänyt kaemmin kuin yleensä? Miten raskaus, synnytys ja muuten meni?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla