Onko veljenne ollut väkivaltainen?
Siskoja kohtaan veljien väkivaltaisuus? Yksi suurimmista tabuista tässä yhteiskunnassa ja visusti vaiettu.
Vaietaanpa täälläkin. Ei sitten muuta.
Kommentit (125)
On. Ja ihan äitini luvalla. Sanomattakin selvää kumpaankin luottamua mennyt. Ja åerinnöillä kiristämistä sekä uhkailua. Että kaikki on veljen. Sairas pari.
Ei ole tabu enää ainakaan tässä päässä. Ne helvetin surkeat tekosyyt sisaruksiksi eivät sylje, naureskele, hylkää, pilkkaa eivätkä lyö mua enää ikinä. Kieltäydyn kuulumasta koko "perheeseen". Olen iloinen, että näin vahvana selvisin ja minulla on edelleen elämä. Tsemppiä kaikille kotona päähän potkituille.
Ihmettelen ettei ole poliisiin otettu yhteyttä, tai suvun kanssa saatu kuriin tuollaisia paskoja
Minuun ei veljeni ole koskaan koskenut, eikä loukannut
Ei. Kolme veljeä, ei minkäänlaista väkivaltaisuutta.
Ala-asteella parhaan kaverini isoveli oli aina uhkaava. Hän oli moniongelmainen, alkoi käyttää huumeita jo nuorena. Kun tulin teini-ikään hän alkoi suhtautua minuun seksinukkena - silloin lakkasin käymästä tämän kaverin luona. Nyt aikuisiässä tämä veli on tunkeutunut kaverin asuntoon ja hajottanut paikat kun kaveri ei ole antanut rahaa huumeisiin.
Toinen tapaus oli hieman erikoisempi. Lapsena välttelin erään toisen kaverin luona käymistä hänen kahden pikkuveljensä vuoksi. Äiti antoi näille pojille kaiken mitä pyysivät ja katsoi sormien läpi todella häiriintynyttä käytöstä. Vanhempi pikkuveli hajotti eteiseen jätetyt kenkäni ja vieläpä kusi niiden päälle. Nuorempi - vielä taapero - piti lukita ulos huoneesta sillä hän hakkasi mustelmille, kynsi naamaa ja repi hiuksista. Ei ollut pientäkään hetkeä jolloin tämä nuorin ei olisi ollut aggressiivinen. En tiedä mikä siinä perheessä oli vialla, ihan tavallisen oloinen keskiluokkainen järjestely. Kaverini ei ollut väkivaltainen tai muuten outo, ehkä hieman hidas. Mietin mitä niistä pojista tuli.