Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kaunis nainen aina kenet haluaa?

Vierailija
06.07.2021 |

Tein eilen aloituksen missä tuli useaan kertaan otsikon mielipide, ainakin kymmeneen kertaan vakuutettiin, että näin on. Miehet voivat kuvitella niin, mutta ehkä naisetkin?

Minusta näin ei ole, ulkonäkö ei ole niin keskeinen, vaikka sillä paljon vaikutusta onkin. Esimerkiksi ujo, torjuvia eleitä tahtomattaan viestivä kaunis nainen voi olla hankalassa tilanteessa, samaten liian kaunis ja liian classyn vaikutelman antava nainen, koska molemmat koetaan vaikeasti lähestyttäviksi.

Sitten tietysti vielä se, ettei kukaan saa mukavasti kohtelevaa ja ihanaa ihmistä parisuhteessa viihtymään, ellei osaa seuloa niitä ikäviä tyyppejä pois jo alussa. Kauniilla naisella voi olla tässä vaikeuksia niin kuin vähemmänkin kauniilla. Se ei ole mitenkään ulkonäöstä riippuvainen asia.

Saako kaunis nainen aina kenet haluaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Olen mies eli lähinnä siinä merkissä, että pääsee painamaan ei varsinaisesti suhteeseen!!!

Vierailija
22/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"We fall in love in mysterious ways"

Vanhemmiten olen alkanut epäillä, ettei se olekaan niin suuri mysteeri, jos tarkastellaan omaa kotitaustaa (kiintymyssuhteteoria), henkilöhistoriaa ja ulkonäköön liittyviä asioita. Esimerkiksi kaikki joihin olen rakastuneet ovat olleet hyvin samannäköisiä, vaikka en itse huomannut sitä ennen kuin ulkopuolinen huomautti asiasta. Minusta he olivat ihan erilaisia, koska heidän luonteensa oli erilainen (vaikka paljon samaa oli siinäkin kuten lyhytsanainen, anarkistinen huumori).Ap

Ei "luonne" ole se, miksi toista haluaa. Vai etkö muka tiennyt?

Ei luonne eikä mikään muukaan yksittäinen asia. Ihminen on aina kokonaisuus, ja itse olen aika kinesteettinen eli se miltä toinen tuntuu ja tuoksuu on ratkaiseva, myös ääni. Siksi pelkkä kuva ihmisestä ei kerro minulle paljoakaan. Ap

Sama minulle. En koskaan syty pelkästä kuvasta. Ehkä siinä olevista mielleyhtymistä. Periaatteessa voisin syttyä kenestä vain mukavasta ja hauskan näköisestä miehestä. Luonne merkkaa tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä komea mies.

Vierailija
24/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on aika suhteellinen käsite.

No eikä ole. Kaunis on kaunis ja vähemmän kaunis ei ole. 

Ihmisillä on mitä omituisempia fetissejä. Joku voi viehättyä rumuudesta. Tai sisäisestä rumuudesta, tai täydellisestä pervoudesta.

Kukaan ei ole ihan yksin omine fantasioineen maailmassa.

Hyvä kommentti, niin totta. Juuri näin maailma menee useimmiten, ulkonäkö ei sikäli ole tärkeä (varsinkin kun suurin osa on taviksia eikä erityisen kauniita eikä rumiakaan). Joku särmä ihmisessä pitää olla, särö mistä valo pääsee sisään niin kuin Leonard Cohen laulaa. Vai oliko se sittenkin Johnnyt Cash, en ole varma. Ap

Vierailija
25/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei SAA ketään.

Vierailija
26/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus tai komeus ei ole jotakin, minkä ap tai minä voin määritellä muiden puolesta. Jokaisella meistä on oma subjektiivinen käsityksemme kauneudesta.

Vierailija
27/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmiten olen alkanut epäillä, ettei se olekaan niin suuri mysteeri, jos tarkastellaan omaa kotitaustaa (kiintymyssuhteteoria), henkilöhistoriaa ja ulkonäköön liittyviä asioita. Esimerkiksi kaikki joihin olen rakastuneet ovat olleet hyvin samannäköisiä, vaikka en itse huomannut sitä ennen kuin ulkopuolinen huomautti asiasta. Minusta he olivat ihan erilaisia, koska heidän luonteensa oli erilainen (vaikka paljon samaa oli siinäkin kuten lyhytsanainen, anarkistinen huumori).Ap

Ei luonne eikä mikään muukaan yksittäinen asia. Ihminen on aina kokonaisuus, ja itse olen aika kinesteettinen eli se miltä toinen tuntuu ja tuoksuu on ratkaiseva, myös ääni. Siksi pelkkä kuva ihmisestä ei kerro minulle paljoakaan. Ap

Sama minulle. En koskaan syty pelkästä kuvasta. Ehkä siinä olevista mielleyhtymistä. Periaatteessa voisin syttyä kenestä vain mukavasta ja hauskan näköisestä miehestä. Luonne merkkaa tosi paljon.

En koskaan pysähdy katsomaan mitään yksityiskohtia ihmisessä. Vaikka korvan tai nenän muotoja yms. Tärkeää on, miten ihminen liikkuu ja ottaa tilaa haltuun. Miten tila mukautuu ihmiseen olemiseen. Elekieli ja miten on kroppansa kanssa tilassa. Tämä yhdistettynä äänen painoihin ja tietysti mitä sanoo. Tykkään tästä syystä urheilijoista ja raksamiehistä nyt esimerkiksi.

Vierailija
28/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten kun tulee se toinen kaunis nainen, samalle apajalle.

Tässähän on itse asiassa ihan normaali tilanne:

Miesten mielestä naisten kauneus asettuu gaussin käyrälle.

Naisten mielestä vain 10-20 prosenttia miehistä on keskimääräistä paremman näköisiä.

Vierailija
29/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymyksen ottaa kirjaimellisesti niin tietenkin vastaus on ei. Vaikka nainen on kaunis ei se sadan prosentin varmuudella takaa että hän aina ja joka tilanteessa saisi juuri sen haluamansa miehen.

Olen kohta 40 v, enkä ole vielä kertaakaan elämässäni tavannut kaunista naista jolla olisi mitään ongelmia saada itselleen haluamansa kaltaista miesystävää.

Vierailija
30/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53 kirjoitti:

Naisten mielestä vain 10-20 prosenttia miehistä on keskimääräistä paremman näköisiä.

Pidän itseäni viehättävänä. Mutta en mitenkään pahastu toisista kauniista naisista. Kaikille löytyy ottajansa. Ei tarvitse kilpailla. Kaikki ihmiset ovat eritavalla kauniita.

Vierailija
31/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole rumempaa kuin nainen joka kuvittelee saavansa kenet tahansa. Kaunis kroppa ei auta jos ego on läski.

Pieni välihuomautus: Aika usein tuo mustattu lauseen osa on pikemminkin syytös kuin kuvaus jonkun ihmisen toiminnasta. Usein sellaisen ihmisen toiminnasta, jolla on parempi flaksi kuin itsellä on ollut. Ap

Vierailija
32/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kääntää toisin päin, saako komea mies aina haluamansa naisen niin vahva ei. Joten en usko, että kaunis nainenkaan. Ainakaan tietyn äo:n ylittävää miestä tai naista.

Vierailija
33/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, varsinkaan kaunis ja älykäs nainen.

Vierailija
34/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa ainakaan minua, joten se siitä aloituksesta.

Vierailija
35/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M53 kirjoitti:

Pidän itseäni viehättävänä. Mutta en mitenkään pahastu toisista kauniista naisista. Kaikille löytyy ottajansa. Ei tarvitse kilpailla. Kaikki ihmiset ovat eritavalla kauniita.

Joskus katson ihaillen jotain kaunista naista. Miten hän liikkuu tai miten on pukeutunut tai miten hiukset ovat. Taas tämä olemus tilassa :) Se ei ole mitenkään seksuaalista. Jotkut ihmiset ovat kiinnostavan näköisiä.

Vierailija
36/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M53 kirjoitti:

Joskus katson ihaillen jotain kaunista naista. Miten hän liikkuu tai miten on pukeutunut tai miten hiukset ovat. Taas tämä olemus tilassa :) Se ei ole mitenkään seksuaalista. Jotkut ihmiset ovat kiinnostavan näköisiä.

Ihmisestä välittyvä energia. Katsoin eilen Brigitte Macronin kuvia. Erikoinen säteily ja voima välittyy kuvistakin. Saatikka tilassa. Sellaiseen on helppo ihastua.

Vierailija
37/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan pysähdy katsomaan mitään yksityiskohtia ihmisessä. Vaikka korvan tai nenän muotoja yms. Tärkeää on, miten ihminen liikkuu ja ottaa tilaa haltuun. Miten tila mukautuu ihmiseen olemiseen. Elekieli ja miten on kroppansa kanssa tilassa. Tämä yhdistettynä äänen painoihin ja tietysti mitä sanoo. Tykkään tästä syystä urheilijoista ja raksamiehistä nyt esimerkiksi.

Eli olet kinesteettinen. Ihmisen liikkuminen ja elekieli saattaa joskus kertoa hänestä paljonkin, sellaista, mitä hän ei itse huomaa viestivänsä. Jokainen joka on nähnyt itsestään videota varmaan on yllättynyt tästä. Omassa urheilulajissani videointi on tärkeää, joten on tullut huomattua miten paljon touhuaa itse sitä huomaamatta. Keho on myös hidas muokkamaan totuttuja virheasentoja ja muita tapojaan. Keho muistaa kaiken, trauman erityisesti. Ap

Vierailija
38/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa on ylivoimaisessa johdossa. No sitä minäkin, eli oikeastaan aina kun tulee aiheeksi kauneus tai komeus niin sinne tulee ihmisiä, jotka purkavat henkilökohtaista harmitustaan aihepiiriin liittyen enemmänkin kuin pohtivat itse kysymystä. Ap

Vierailija
39/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Oon liian vaativa ja torjuva ja taidan valita vääriä miehiäkin.

Vierailija
40/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin yks mies oli jättämässä naisensa minun vuokseni