Saako kaunis nainen aina kenet haluaa?
Tein eilen aloituksen missä tuli useaan kertaan otsikon mielipide, ainakin kymmeneen kertaan vakuutettiin, että näin on. Miehet voivat kuvitella niin, mutta ehkä naisetkin?
Minusta näin ei ole, ulkonäkö ei ole niin keskeinen, vaikka sillä paljon vaikutusta onkin. Esimerkiksi ujo, torjuvia eleitä tahtomattaan viestivä kaunis nainen voi olla hankalassa tilanteessa, samaten liian kaunis ja liian classyn vaikutelman antava nainen, koska molemmat koetaan vaikeasti lähestyttäviksi.
Sitten tietysti vielä se, ettei kukaan saa mukavasti kohtelevaa ja ihanaa ihmistä parisuhteessa viihtymään, ellei osaa seuloa niitä ikäviä tyyppejä pois jo alussa. Kauniilla naisella voi olla tässä vaikeuksia niin kuin vähemmänkin kauniilla. Se ei ole mitenkään ulkonäöstä riippuvainen asia.
Kommentit (113)
Joku kaunis instabeibe julkaisee kuviaan vain itsestään. Mitään teen sellaisella naisella? Hän ei tee mitään. Hän on tylsä. Hän laittaa vaan itsensä aina etusijalle. Riittääkö minun huomio jatkossa vai pitääkö kuvata itseään edelleen someen, että saa huomiota.
Välittääkö hän lapsista? Onko lapset toissijaisia?
Arvomaailmat todennäköisesti ei vaan kohtaa.
Todennäköisesti puheenaiheet ja kiinnostuksen kohteet ei kohtaa. En jaksa puhua vaatteista ja sisustuksesta joka päivä.
Todennäköisesti ei ole kiinnostunut seksistä, kun kuvittelee ulkonäön riittävän tai kokee ongelmalliseksi olla alasti sängyssä ja miettii vaan virheitään vartalossaan, vaikka olisi 1 miljoonasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa on ylivoimaisessa johdossa. No sitä minäkin, eli oikeastaan aina kun tulee aiheeksi kauneus tai komeus niin sinne tulee ihmisiä, jotka purkavat henkilökohtaista harmitustaan aihepiiriin liittyen enemmänkin kuin pohtivat itse kysymystä. Ap
Kerrassaan analyyttistä. Vain henkilökohtaisesti harmistuneet vastaavat kysymyksiin. Päättely siitä että EI SAA. Pettymysten kautta voittoon...?
Mikä on kenenkin mielestä kaunis? En osaa puhua kuin omasta puolestani, ja moni pitää minua kauniina ja ihmettelee, miksi olen sinkku tällä ulkonäöllä. Saan helposti deittisivuilla matchejä ja treffipyyntöjä, mutta niin kai moni muukin. En kuitenkaan menestyisi mallimarkkinoilla tai kauneuskisoissa, koska kroppani ei ole sitä tasoa.
Mutta en todellakaan ole saanut ketä haluan. Minuun ihastutaan helposti ja puhutaan pyörryksiin, palvotaan maata jalkojen alla, mutta ei se mitään tarkoita.
Minua on petetty ja minut on jätetty, minua kohtaan on käyttäydytty kusipäisesti, sydämeni on särjetty. En todellakaan ole ”voittaja,” joka valitsee kenet haluaa. Näiden kokemusten vuoksi olenkin käynyt vetäytyväksi ja todella araksi. Moni ehkä pitää ylimielisenä, kun ”ei kukaan kelpaa”. Mutta en vain jaksa koota itseäni aina uudelleen pettymysten jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen parille kauniille naiselle antanut pakit, koska olivat tyhmiä jakorasioita. Kuvittelivat ulkonäkönsä ja pildensä oikeuttavan paskamaisen käytöksen.
Mun miehen entinen kaunis seurustelukumppani ei voinut tajuta , miksi mies jätti hänet ja alkoi seurustella kanssani. Oltiin jo naimisissa kun vielä soitteli perään ja lupasi antaa kaiken anteeksi ja tarjota vieläpä lomamatkan. Tyyppi oli seurusteluaikana pahin mahdollinen lokki. Mies kysyi, että tarjoaako tämä nainen matkan myös vaimolle, jolloin voisimme lähteä reissuun hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa on ylivoimaisessa johdossa. No sitä minäkin, eli oikeastaan aina kun tulee aiheeksi kauneus tai komeus niin sinne tulee ihmisiä, jotka purkavat henkilökohtaista harmitustaan aihepiiriin liittyen enemmänkin kuin pohtivat itse kysymystä. Ap
Tai et suostu hyväksymään todennäköisintä vaihtoehtoa? Helppo tapa eliminoida se harmitus on kääntää kysymyksen sukupuolet toisin päin ja vastata. Suurimmalle osalle ulkonäkö on se heräte, mutta saamiseen tarvitaan paljon enemmän.
Nyt en ymmärtänyt mitä tarkoitat todennäköisimmällä vaihtoehdolla? Minun mielestäni kaunis nainen ei saa aina haluamaansa miestä, koska muutakin kuin kauneutta vaaditaan plus otollinen tilanne. Eli gallup vastaa omaa mielipidettäni toisin kuin eilisen ketjun mielipiteet, joissa pidettiin itsestäänselvänä, että kaunis nainen saa kenet tahansa sormia napsauttamalla.
Harmituksella viitattiin kommentteihin, mitä tapaa usein eli kauneus/komeus yhdistetään epämiellyttävään ja ylimieliseen luonteeseen (kaunis/komea kuvittelee saavansa kenet tahansa). Ap
Ei todellakaan. Olen ns kaunis nainen ja yksin. Olen huonotuurinen, mursi ja yleisesti epäonnistun lähes kaikessa. Vaikka saisinkin haluamasi, asiat tuppaavat menemään pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kenenkin mielestä kaunis? En osaa puhua kuin omasta puolestani, ja moni pitää minua kauniina ja ihmettelee, miksi olen sinkku tällä ulkonäöllä. Saan helposti deittisivuilla matchejä ja treffipyyntöjä, mutta niin kai moni muukin. En kuitenkaan menestyisi mallimarkkinoilla tai kauneuskisoissa, koska kroppani ei ole sitä tasoa.
Mutta en todellakaan ole saanut ketä haluan. Minuun ihastutaan helposti ja puhutaan pyörryksiin, palvotaan maata jalkojen alla, mutta ei se mitään tarkoita.
Minua on petetty ja minut on jätetty, minua kohtaan on käyttäydytty kusipäisesti, sydämeni on särjetty. En todellakaan ole ”voittaja,” joka valitsee kenet haluaa. Näiden kokemusten vuoksi olenkin käynyt vetäytyväksi ja todella araksi. Moni ehkä pitää ylimielisenä, kun ”ei kukaan kelpaa”. Mutta en vain jaksa koota itseäni aina uudelleen pettymysten jäljiltä.
Erittäin hyvä ja vahvasti asiaan liittyvä uskottava kommentti. Minua aina ketuttaa, kun kauniita ja komeita mollataan. Heillä on vaikeutensa, joita muut eivät edes osaa kuvitella kateutensa tai muunlaisen ymmärtyksen tai empatian puutteen tähden. Ap
48 korjaa! Ei mursi vaan nirso :D
Oon kyllä monta kaunista naista joutunut torjumaan syistä: tupakanpoltto, alhainen koulutustaso, liian nopea eteneminen ja liiallinen kiinnostus muiden miehien lepertelylle (jos olen tosissani suhteessa en halua olla jatkuvassa kilpailutilanteessa)
Kyllä, 95%:sesti yhdenyön suhteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrassaan analyyttistä. Vain henkilökohtaisesti harmistuneet vastaavat kysymyksiin. Päättely siitä että EI SAA. Pettymysten kautta voittoon...?
Ilmeisesti onnistuin kirjoittamaan melkoisen epäselvästi, kun et ymmärtänyt viestiäni enkä minäkään ymmärtänyt tätä sinun viestiäsi, mutta koetin toiselle vastatessani selventää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kaunis nainen yhtäkkiä haluasi minut ja alkaisi pyörimään ympärilläni, miettisin heti mitähän taka-ajatuksia tuolla on.
Haluis kuitenkin seksiä ja sitähän en anna ainakaan kauniille
Olen antanut monienkin kauniiden naisten mennä menojaan heti alkuunsa,
koska terveelliset elintavat menevät kauneuden edelle minun arvohierarkiassa.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna periksi, kaunokainen ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, 95%:sesti yhdenyön suhteeseen!
Miksi näin? Joku muukin mainitsi samasta eli onko peräti näin, että kauniita naisia syrjitään eli heidän on vaikeampi saada suhdetta kuin muiden? Sepä mielenkiintoista ja käy järkeen kyllä. Ap
Kaikki miehet eivät halua sitä kauneinta naista. Moni haluaa vaimokseen sellaisen turvallisemman valinnan mitä tällä palstalla taidetaan kutsua hiirulaisiksi. Itse kuulun näihin kauniisin naisiin, mutta en ole kovin sosiaalinen ja muutenkin luonteeni ei ehkä ole parhaimmasta päästä enää nykyään. Saan kyllä komean ja menestyvän psykopaatin vierelleni helposti, mutta sellaista ei taida sietää kukaan. Jotkut miehet myös kokevat vihaa ja inhoa kauniita naisia kohtaan. Kokevat, että elämä on meille niin helppoa ja heille taas hankalaa.
Joskus oon nähnyt deittipalstoilla (Suomenkin) kuinka kauniit naiset on tehneet aivan huikeita profiileja oikein tarinan kanssa ja miehiä haastaen. Siitä mulla ei ole käsitystä, kuinka ne toimii. (Itse en ole kohderyhmää, joten en ole kontaktoinut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53 kirjoitti:
Entä sitten kun tulee se toinen kaunis nainen, samalle apajalle.
Tässähän on itse asiassa ihan normaali tilanne:
Miesten mielestä naisten kauneus asettuu gaussin käyrälle.
Naisten mielestä vain 10-20 prosenttia miehistä on keskimääräistä paremman näköisiä.
Pidän itseäni viehättävänä. Mutta en mitenkään pahastu toisista kauniista naisista. Kaikille löytyy ottajansa. Ei tarvitse kilpailla. Kaikki ihmiset ovat eritavalla kauniita.
Joskus katson ihaillen jotain kaunista naista. Miten hän liikkuu tai miten on pukeutunut tai miten hiukset ovat. Taas tämä olemus tilassa :) Se ei ole mitenkään seksuaalista. Jotkut ihmiset ovat kiinnostavan näköisiä.
Ihmisestä välittyvä energia. Katsoin eilen Brigitte Macronin kuvia. Erikoinen säteily ja voima välittyy kuvistakin. Saatikka tilassa. Sellaiseen on helppo ihastua.
Taitaa olla kauneus katsojan silmässä. Mä nään vaan vanhan tekonuoren kurpan, joka yrittää olla vielä jotain.
Kummallinen tuo naisten vastausten yksipuolisuus, he kun pitävät itseään yleensä aina rumempana kuin muut. Toisaalta naiset tietävät aina, ketä ja mitä muut saavat paremmin kuin he itse.
Tai et suostu hyväksymään todennäköisintä vaihtoehtoa? Helppo tapa eliminoida se harmitus on kääntää kysymyksen sukupuolet toisin päin ja vastata. Suurimmalle osalle ulkonäkö on se heräte, mutta saamiseen tarvitaan paljon enemmän.