Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin äsken ekoilta treffeiltä...

Vierailija
10.07.2014 |

Miehen aloitteesta, käytiin parilla lasillisella Helsingin eräässä suositussa irkkuravintolassa. Ekan oluen tilauksessa tuli pieni nolo hetki, kumpi maksaa, no mä tartuin sitten lompakkooni osoittaakseni, että voin maksaa omani, sitten sekin kaivoi lompakkonsa tyyliin, että maksaa omansa. Huomasin, että pari ulkomaalaista turistikundia katseli meidän lompakkoshowta kiinnostuneena, samoin baarimikko, ja niiden tuijotuksesta kai kiusaantuneena mies sitten tarjosi mullekin yhden jotain 7 

euroa maksavan oluen. Kiitin ja hymyilin ja ajattelin että no onneksi nolo tilanne on ohi.

Rento tunnelma oli äkkiä poissa. Pöydässä mies jupisi, "saat sitten tarjota seuraavan", "Suomessa on tasa-arvo, ei mies voi maksaa molemmille", sitä kismitti, että ne turistit oli seuranneet tilannetta jne. Ja selvästi harmitti se, että oli muutaman euron köyhempi, vaikka työssäkäyvä, akateeminen mies, jolla vakaa elintaso! Tai sitten harmitti se, että oli ne 7 euroa tuhlannut muhun :D

Että olisi tehnyt jättää se jätkä kuin nalli kalliolle ja jäädä yksin bailaamaan tanssilattialle, baarissa oli hyvä fiilis. Mutta kilttinä tyttönä jäin kuitenkin pitämään seuraa happamalle treffikumppanille ja ostin hänelle vielä kaksi bisseä lisää. "Nyt me ollaan sujut ja sä et luule, että mä yritän ostaa sua sillä kaljalla", se sanoi sitten lopuksi, ja kysyi nähdäänkö uudelleen :D ei tää on niin epätodellista, että oli pakko avautua täällä kun kaverit jo kai nukkuu. Kiitos ja hyvää yötä.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 25v sinkku ja käyn aika paljon treffeillä. Monen mielestä olen vanhanaikainen kun pidän miehen mittarina juuri tätä maksuasiaa. Jos mies ei ekoilla treffeillä maksa kahviani/bisseäni/limuani niin en mene toisille treffeille. Ellei sitten käy kutsu johonkin megaluokan treffeille, tyyliin tandemhyppyä kokeilemaan. Pari kertaa on osunut valioyksilö kohdalle, herrasmies joka on tarjonnut peräti ruoatkin. Sitä en kuitenkaan ekoilla treffeillä odota.

Ja huom, tässäkin asiassa asenne on tärkeä. Siitä maksamisesta ei pidä tehdä numeroa, tyylikkäästi se hoituu niin että nainen viedään pöytään ja kysytään mitä otat, minä haen. Ei tarvita mitään "KYYYLLÄ MÄ VOIN NÄMÄ MAKSAA"-fraaseja. Siitä tulee kiusaantunut olo.

Vierailija
122/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 03:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:14"]

Jos miehelle tuottaa tuskaa yhden oluen tarjoaminen ensimmäisillä treffeillä, niin ehkä ei kannata pyytää ketään treffeille. 

Mies voi jäädä kotiin ja hypistellä niitä seitsemää euroa tyytyväisenä siitä, ettei kukaan siipeilijä hyödy niistä. 

Mulle on kohtelias treffiseuralainen maksanut jopa taksin kotiin illan päätteeksi. Tätä en mitenkään edellytä, mutta jäi kyllä kiva fiilis siitä tyypistä. 

[/quote]

Yksikään pillu maailmassa ei ole 7 euron arvoinen, sorry vaan.

[/quote]

Mun pillua ei saa kukaan seittemän euron kaljalla, sorry vaan. Vaatii vähän muutakin mieheltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede tyyppi, ihan aiheesta sivustakatsojat naureskelivat.