Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin äsken ekoilta treffeiltä...

Vierailija
10.07.2014 |

Miehen aloitteesta, käytiin parilla lasillisella Helsingin eräässä suositussa irkkuravintolassa. Ekan oluen tilauksessa tuli pieni nolo hetki, kumpi maksaa, no mä tartuin sitten lompakkooni osoittaakseni, että voin maksaa omani, sitten sekin kaivoi lompakkonsa tyyliin, että maksaa omansa. Huomasin, että pari ulkomaalaista turistikundia katseli meidän lompakkoshowta kiinnostuneena, samoin baarimikko, ja niiden tuijotuksesta kai kiusaantuneena mies sitten tarjosi mullekin yhden jotain 7 

euroa maksavan oluen. Kiitin ja hymyilin ja ajattelin että no onneksi nolo tilanne on ohi.

Rento tunnelma oli äkkiä poissa. Pöydässä mies jupisi, "saat sitten tarjota seuraavan", "Suomessa on tasa-arvo, ei mies voi maksaa molemmille", sitä kismitti, että ne turistit oli seuranneet tilannetta jne. Ja selvästi harmitti se, että oli muutaman euron köyhempi, vaikka työssäkäyvä, akateeminen mies, jolla vakaa elintaso! Tai sitten harmitti se, että oli ne 7 euroa tuhlannut muhun :D

Että olisi tehnyt jättää se jätkä kuin nalli kalliolle ja jäädä yksin bailaamaan tanssilattialle, baarissa oli hyvä fiilis. Mutta kilttinä tyttönä jäin kuitenkin pitämään seuraa happamalle treffikumppanille ja ostin hänelle vielä kaksi bisseä lisää. "Nyt me ollaan sujut ja sä et luule, että mä yritän ostaa sua sillä kaljalla", se sanoi sitten lopuksi, ja kysyi nähdäänkö uudelleen :D ei tää on niin epätodellista, että oli pakko avautua täällä kun kaverit jo kai nukkuu. Kiitos ja hyvää yötä.

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 03:36"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:33"]

Minä tunnen aina pientä myötähäpeää miehen puolesta, jos hän ei tarjoa edes ekoilla treffeillä, todella noloa. Ainakin omalla kohdallani se on aina mies, joka tekee ensimmäisen ehdotuksen ja pyytää drinksuille tai syömään. Jos olisin itse mies, haluaisin ehdottomasti olla herrasmies ja tarjota tuon illan, mitä on itse ehdottanut. En kehtaisi antaa naisen maksaa. Kyllä, toki muka eletään tasa-arvon aikaa, mutta on vain tiettyjä kohteliaisuus- ja käytös"sääntöjä"   -kyse ei siis ole rahasta.  Minulla laskee pinnat heti sillä hetkellä, jos mies odottaa minunkin kaivavan lompakkoani. Ei jatkoon, todellakaan.

[/quote]

Tässä on vain sellainen epäsuhta, että mies on normaalisti se joka pyytää treffeille. Naisille aloitteen teko on myrkkyä kokemukseni mukaan, sellaista odottava mies kuolee ilman kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta.

[/quote]

vaikka mies on se joka pyytää treffeille niin nainen on myös se joka haluaa treffeille. tutustuminen on kulu molemmille. deittailu voi vaati kymmenen, kymmenien ihmisten tapaamista. miten joku urpo voi olettaa että mies maksaa aina nämä TUNTEMATTOMIEN kymmenien kumppaneiden deittailukulut. 

[/quote]Vaikea uskoa että olet löytänyt kymmeniä naisia jotka ovat suostuneet kanssassi treffeille.

Panosta määrän sijaan laatuun niin ehkä lopulta löydätkin samanhenkisen jonka kanssa ajatus- ja arvomaailmat kohtaavat.

Mutta siltikin, jotain on annettava itsestään saadakseen jotain toisesta. Lopeta tuo henkinen pihtailu.

Vierailija
102/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 03:36"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:47"]

Minä tunnen aina pientä myötähäpeää miehen puolesta, jos hän ei tarjoa edes ekoilla treffeillä, todella noloa. Ainakin omalla kohdallani se on aina mies, joka tekee ensimmäisen ehdotuksen ja pyytää drinksuille tai syömään. Jos olisin itse mies, haluaisin ehdottomasti olla herrasmies ja tarjota tuon illan, mitä on itse ehdottanut. En kehtaisi antaa naisen maksaa. Kyllä, toki muka eletään tasa-arvon aikaa, mutta on vain tiettyjä kohteliaisuus- ja käytös"sääntöjä"   -kyse ei siis ole rahasta.  Minulla laskee pinnat heti sillä hetkellä, jos mies odottaa minunkin kaivavan lompakkoani. Ei jatkoon, todellakaan.

[/quote]

Tässä on vain sellainen epäsuhta, että mies on normaalisti se joka pyytää treffeille. Naisille aloitteen teko on myrkkyä kokemukseni mukaan, sellaista odottava mies kuolee ilman kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta.

[/quote]

vaikka mies on se joka pyytää treffeille niin nainen on myös se joka haluaa treffeille. tutustuminen on kulu molemmille. deittailu voi vaati kymmenen, kymmenien ihmisten tapaamista. miten joku urpo voi olettaa että mies maksaa aina nämä TUNTEMATTOMIEN kymmenien kumppaneiden deittailukulut. 

[/quote]

No voisiko käyttää vähän harkintaa siinä ketä haluaa deittailla eikä vain yrittää KAIKKIA. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 03:29"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 03:18"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:44"]

[/quote]

Minä taas en saisi pariin yöhön nukutuksi, jos olisin ollut niin tyhmä että olisin syöttänyt ja juottanut jotain käytännössä tuntematonta (mitä ekoilla treffeillä yleeensä vielä ollaan) naista, joka saatuaan mahansa täyteen voisi vallan hyvin kadota kuin pieru saharaan elämästäni.

[/quote]

Sille ei sitten voi mitään jos olet niin tyhmä. Itse olet vastuussa omista valinnoistasi. Kyllä minä mielelläni menen syömään vaikka kuinka hienoon paikkaan, mutta kukaan ei PAKOTA sinua ehdottamaan juuri sitä... Eka treffeille käy vaikka lasillinen terassilla, ja jos siitä 7 eurosta menetät yöunesi niin voi voi.. :)

[/quote]

Ennemmin antaisin tappaa itseni, kuin antaisin jollekin naiselle 7 euroa (poislukien sukulaiset). Itse asiassa kondomitkin maksavat sen verran paljon, että aika spesiaali nainen saa olla että kannattaa alkaa seksiin, kun käteen voi vetää aivan ilmaiseksi.

[/quote]Ilmeisimmin aika poikkeuksetta nukahdat oman kätesi viettelykseen.

Vierailija
104/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:44"]

[/quote]

Minä taas en saisi pariin yöhön nukutuksi, jos olisin ollut niin tyhmä että olisin syöttänyt ja juottanut jotain käytännössä tuntematonta (mitä ekoilla treffeillä yleeensä vielä ollaan) naista, joka saatuaan mahansa täyteen voisi vallan hyvin kadota kuin pieru saharaan elämästäni.

[/quote]

Sille ei sitten voi mitään jos olet niin tyhmä. Itse olet vastuussa omista valinnoistasi. Kyllä minä mielelläni menen syömään vaikka kuinka hienoon paikkaan, mutta kukaan ei PAKOTA sinua ehdottamaan juuri sitä... Eka treffeille käy vaikka lasillinen terassilla, ja jos siitä 7 eurosta menetät yöunesi niin voi voi.. :)

[/quote]

Ja jos menet treffeille sinne kalliiseen paikkaan miehen kanssa ja mies maksaa omansa niin mitä teet?  valitat ravintolalle?  Mies voi sanoa täysin oikeutetusti ettei teillä ole mitään sopimusta siitä että hänellä olisi mitään velvollisuutta maksaa kulujasi.   

Vierailija
105/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee varmaan pysyy himas kokkailees tai siä dyykkaus reissulla. ...

Vierailija
106/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miehen tekemä paikanvalinta ja ehdotus ei ole sopimus että miehellä on velvollisuus maksaa laskusi :) Näytä se kohta laista missä miehelle tulee maksuvelvollisuus.    

Vierailija
107/123 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 03:41"]

Vaikea uskoa että olet löytänyt kymmeniä naisia jotka ovat suostuneet kanssassi treffeille.

Panosta määrän sijaan laatuun niin ehkä lopulta löydätkin samanhenkisen jonka kanssa ajatus- ja arvomaailmat kohtaavat.

Mutta siltikin, jotain on annettava itsestään saadakseen jotain toisesta. Lopeta tuo henkinen pihtailu.

[/quote]

Sama naisilla. Panosta määrän sijasta laatuun ja maksa omat kulusi. Ei luulisi olevan vaikeaa. 

Mieshän testaa tällä vain onko nainen töissä vai onko astumassa johonkin elätin miinaan. Naisen olettama että mies maksaa kaikki kulut siitä ilosta että saa seuraa on suoraa huoraamista...  

Vierailija
108/123 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:31"]

--

Naiset pettävät enemmän kuin miehet, joten kyllä se on mies, jonka kannattaa epäillä sellaista enemmän kuin naisen. Myös pientä narsismia on naisissa keskimäärin enemmän kuin miehissä, vaikka täysissä psykoissa miehillä on yliedustus. Naisten narsismi jätetään vain yleensä huomiotta tutkimuksia tehdessä, koska naisilta siedetään itsekeskeistä ja kusipäistä käytöstä enemmän kuin miehiltä, koska pillulla saa anteeksi kaikenlaista - kuten loisimisen treffeillä.

[/quote]
Eli tällä logiikalla kannattaa siis mennä treffeille ja epäillä jo valmiiksi, että tämä nainen on todennäköisesti loinen, petturi, narsisti ja muutenkin kusipää kaiken kaikkiaan? :) Ja olettaa, että sen treffikumppanin pitäisi tehdä kaikkensa, että saisi sinut edes herauttamaan hymyn ja puhumaan vähän vähemmän ennakkoluulottomasti?  

Minua ei huvittaisi istua treffeillä miehen kanssa, joka on jo valmiiksi asennoitunut naiseen pelkkänä p-lluna, johon ei kannata uhrata aikaa, rahaa eikä varsinkaan kiinnostusta. EI! Minua ei tarvitse kustantaa, osaan kyllä kaivaa itse kuvetta. Se onkin eri asia, jaksanko kuunnella "naiset ovat petollisia!" paatosta. Todennäköisesti en. Kaipaan näet tasaveroista puolisoa, joka suhtautuu ihmisiin ihmisinä eikä halventavasti k-pinä ja p-lluina. 

[/quote]

Niin. Jo Raamattu varoittaa naisten petollisuudesta. Apostoli Paavali kehoittaa: hyväksi ei ole miehen naiseen ryhtyä. Niin ikään on osuvasti sanottu naisten olevan kuin villieläimiä: niiden lähellä pitää olla koko ajan vähän varuillaan, etteivät ne vain tee mitään pahaa.

Vierailija
109/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maksoi myös taksin, vaikka estelin. Tyyppi halusi varmistaa, että pääsen treffeiltä varmasti turvallisesti kotiin. Ihana tyyppi, tuli aivan ihana, huolehdittu olo.

Vierailija
110/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hah :D huom, en ole sitä mieltä että mies automaattisesti maksaa. treffien ehdottaja sen sijaan tarjoaa ehdottomasti sen mitä treffeillä nyt nautitaankaan, olipa aloitteen tekijä sitten mies taikka nais.

Vierailija
111/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:14"]

Jos miehelle tuottaa tuskaa yhden oluen tarjoaminen ensimmäisillä treffeillä, niin ehkä ei kannata pyytää ketään treffeille. 

Mies voi jäädä kotiin ja hypistellä niitä seitsemää euroa tyytyväisenä siitä, ettei kukaan siipeilijä hyödy niistä. 

Mulle on kohtelias treffiseuralainen maksanut jopa taksin kotiin illan päätteeksi. Tätä en mitenkään edellytä, mutta jäi kyllä kiva fiilis siitä tyypistä. 

[/quote]

Yksikään pillu maailmassa ei ole 7 euron arvoinen, sorry vaan.

Vierailija
112/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:07"]

Naisille ei ikinä pidä antaa killinkiäkään. Rahaa treffeillä vaativa ämmä on huora ja kuka järkevä mies huolii porton kumppanikseen? Ei kukaan.

[/quote]

Tuo "ikinä" on liian ankara, mutta naisen tulee ensin osoittaa olevansa tarjoamisen arvoinen. Lopetin automaattisen tarjoamisen kolmisen vuotta siten ja enkä ole huomannut naismenestykseni siitä muuttuneen.

Vierailija
113/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 01:38"]

Kuka oikeesti jaksaa laskee jotain muutamia euroja? :D

[/quote]

Ilmeisesti sinä lasket hyvinkin tarkkaan, kun noin harmitaa ettet saanut loisittua niitä mieheltä.

Naisille ei ikinä pidä antaa killinkiäkään. Rahaa treffeillä vaativa ämmä on huora ja kuka järkevä mies huolii porton kumppanikseen? Ei kukaan.

[/quote]

Tässä ei varmaan ollut kyse rahasta, huoraamisesta, ahneudesta, vaatimisesta eikä edes siitä oluesta, vaan hyvistä tavoista ja kohteliaisuudesta.

Ei jatkoon, mikäli jo ensitreffeillä onnistuu olemaan tuommonen moukka, sillä jatkossa tuskin helpottaa.

[/quote]

On erittäin huonoa käytöstä ja epäkohteliasta odottaa miehen tarjoavan ja maksavan. Suorastaan sikamaista.

Mitä mieltä on tällaisessa tarjoa sä, mä tarjoan sitten seuraavat -leikissä? Ei mikään muu kuin että nainen kätevästi unohtaa sen jossain vaiheessa omaksi edukseen. Drinkit ovat Helsingissä keskustan baareissa niin kalliita, että muutama kierros voi maksaa pienituloisen päivän nettopalkan.

[/quote]

Ehkä pienituloisen kannattaa sitten ymmärtää pysyä pussikaljassa? Kyllä herrasmies treffeillä maksaa naisen ruuat ja juomat. Jos on rahat vähissä on parempi mennä vaikka mukavalle maisemakävelylle.

Vierailija
114/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kysyy minulta "voinko viedä sinut treffeille", "Voinko viedä sinut syömään" jne. niin silloin itselleni on ollut melko selvää, että hän haluaa tarjota, ja näin se on sujuvasti myös tapahtunut. Tällaisessa tilanteessa laskun tullessa tarjoudun tietenkin myös itse hoitamaan osani laskusta, mutta treffikumppani ei ole antanut. Minusta on mukava, kun mies tällaisella päättäväisyydellä ja itsevarmuudella osoittaa, että hän tosiaan haluaa viettää aikaa kanssani, arvostaa seuraani ja on kohtelias herrasmies. Mielestäni se "voinko VIEDÄ sinut syömään, leffaan, jäätelöille" tms. kertoo linjan millä mennään. Jos taas sovitaan, että. "Mennään kahville, drinkeille, leffaan" tms. ei kerro sitä että jompi kumpi tarjoaisi, mikä sekin on ok. :)

Vierailija
115/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:10"]

Se maksaa joka pyytää. 

[/quote]

Ja koska oletusarvoisesti mies joutuu tekemään kaikki aloitteet, voit huoletta muuttaa periaatteesi muotoon "mies maksaa".

Vierailija
116/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:22"]

Drinkit ovat Helsingissä keskustan baareissa niin kalliita, että muutama kierros voi maksaa pienituloisen päivän nettopalkan.

[/quote]

Pointti taitaa olla siinä, että nainen haluaa deittailla vain sellaisia miehiä, joilla on varaa tarjota koko ilta Helsingin parhaissa paikoissa?

Eikös jo Scarface-leffassa Al Pacino totea, että "first you get the money, then you get the power, and then you get the women".

Vierailija
117/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä joka kutsuu ole velvollisuutta maksaa kaikkea.. huh. Jos minut kutsutaan johonkin itselleni liian kalliiseen, sanon sen ja ehdotan tilalle jotain muuta. Mieluiten maksan oman osuuteni -ja reippaasti sanon senkin, etukäteen. Aito halu tarjota ei sisällä oletusta vastavuoroisuudesta. Olen myös joskus tarjonnut kahvit, kaljat tms., en odottanut saavani mitään itselleni. Usein myös olen saattanut kysyä; jos ostan nämä meille, ostatko sinä seuraavat. Tässä ei kukaan tarjoa mitään. Jos tämä ei sovi, ei ongelmaa, ostetaan omat silloin. Ei tulisi mieleenikään odottaa, että toinen maksaa kaiken, miksi helkkarissa pitäisi. Olen nainen, mutta luulenpa että ajattelisin aivan samoin miehenäkin. Tähän ei mielestäni liity mitenkään kotityöt, seksi tms; ne on eri juttuja ne. Mutta niin, en kestä laskelmoivia ihmisiä ollenkaan, en myöskään tyyppiä joka tekee helposti sovittavissa olevasta asiasta hankalan. Ap:n tapaaman tyypin kanssa en tulisi juttuun.

Vierailija
118/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 01:37"]

Naisena en "pysty" tarjoamaan, aina tulee maksettua vaan oma juoma tai mies maksaa molemmat vaikka tarjoudunkin maksamaan molempien drinksut.

[/quote]

Et pysty? Ovatko ne eurot niin rakkaita, ettet voi yhdestäkään luopua kuin korkeintaan oman drinkkisi tähden?

Vierailija
119/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin suuressa maailmassa:

http://www.businessinsider.com/confessions-how-she-made-1200-a-month-using-matchcom-2011-11

..mutta New York onkin kallis paikka..

Vierailija
120/123 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:21"]

Näin suuressa maailmassa:

http://www.businessinsider.com/confessions-how-she-made-1200-a-month-using-matchcom-2011-11

..mutta New York onkin kallis paikka..

[/quote]

Tuli jostain syystä mieleen yksi naispuolinen kaverini, joka kertoi olleensa viihteellä tyttöporukalla. Seurueeseen tuli yksi häntä miellyttävä mies, jonka muut mimmit kuitenkin nopeasti savustivat pois eli siis "cockblockasivat". Kaverini kysyi ärtyneenä syytä tällaiseen ja vastaus kuului: "No kun eihän se ees tarjonnu meille mitään!"